Xbox 360 | Project Natal! Bättre än jag trodde!

Permalänk
Avstängd

Xbox 360 | Project Natal! Bättre än jag trodde!

Tjena tjena

Har ju varit en del snack på lite olika forum här o var om Xbox 360 Project Natal!

Project natal är en hårdvara man kommer som Xbox ägare vara möjlig att kunna köpa i butik inom en kort framtid.. Där en en sensor som känner av allt framför TVn.. Kan jämföras med EyeToy... Fast bättre! Med Natal kan Wii och Sony Eye-Toy slänga sig i väggen! HURRA FÖR XBOX!

Jag är en gamer som tycker spel ska spelar me händerna! Mycket roligare.. Men inte efter detta klippet!

http://www.youtube.com/watch?v=tz262s-FMeI

Personligen tror jag de kommer vara skit kul att testa de på nån stor, pampig 42-62" skärm me full HD

Visa signatur

"Doomsday on 2012? No! But why now and not 50 years ago? Simple! Easier to talk bullshit in the twenty first century! Say hello to my PC and todays newspaper." Oh and don't forget! Be careful what you wish for!

Permalänk
Medlem

Tycker själv att det ser ut som en tråkig gimmick som man tröttnar på efter 10 min. Ingen produkt för mig.

Visa signatur

Citera -> större chans till svar.

Permalänk
Medlem

Hur kan det vara bättre än du trodde? Du har inte testat det utan bara pratat om det och sett filmer, hur kan det då vara bättre än vad du tror? Utan någon att någon ny information har släppts kan du inte veta, utan du tror fortfarande.

Visa signatur

Antec Sonata, Antec 380W | A64 3000+@2200mhz, Zalman CNPS7000B-AlCu | MSI K8N NEO-FSR 250Gb Nforce3 | 1024 Corsair Value PC3200 2.5-3-3-8
| Galaxy Glacier 6800 GT 420/1130mhz | Hitachi Deathstar 160GB SATA | 19" Compaq

Permalänk
Medlem

har varit apsugen sedan första demon i somras, kan bli hur ballt som helst.

Om det funkar så som det skall göra så öppnar det en helt ny marknad, de som av olika anledningar inte kan använda en handkontroll så finns det ju inga direkta hinder att skapa spel som även passar dom

/Daniel

Permalänk

Det verkar som att man slipper köpa ett Wii till sambon, trevligt.

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonasee
Hur kan det vara bättre än du trodde? Du har inte testat det utan bara pratat om det och sett filmer, hur kan det då vara bättre än vad du tror? Utan någon att någon ny information har släppts kan du inte veta, utan du tror fortfarande.

Tänk dig en "kamera" som du kopplar till Xboxen som känner av dina rörelser? Right.. Feelin it? Me to!

När ja föreställde mig de så verkar de urkasst.. Men när ja sett filmer.. FAN VA COOLT!

Visa signatur

"Doomsday on 2012? No! But why now and not 50 years ago? Simple! Easier to talk bullshit in the twenty first century! Say hello to my PC and todays newspaper." Oh and don't forget! Be careful what you wish for!

Permalänk
Testpilot

I princip de enda filmerna som finns är ju bara reklamfilmer där Natal ska framstå som det häftigaste som finns, hur det egentligen funkar i verkligheten återstår att se. Kolla den här videon som visar att Natal verkar ha ett rejält lag: http://www.eurogamer.net/videos/digitalfoundry-project-natal-...
Är den sådär kommer det inte gå att spela några snabba spel.

Sen saknas det fortfarande feedback till spelaren, jag vill iallafall ha nått sorts motstånd och känna vad jag rör och inte vifta i tomma luften, i exempelvis ett bilspel vill man ju ha en ratt att hålla i.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Entusiast

Nu får dom ändå ta och ge sig, om detta är framtiden för TV-spel så är det inte en framtid jag ser fram emot. När jag vill röra på mig så går jag ner till gymmet, när jag vill spela tvspel så vill jag sitta i min fotölj å slappna av inte hoppa omkring och vifta som en dåre.

Sluta försöka konkurera med Nintendo och förbättra eran bristfälliga xbox istället som verkar gå sönder till höger och vänster. Sony's wand ser ju lika värdelös ut den.

Men det kanske bara är jag.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk

Kottar som inte bryr sig om gamers utan bara vill ut till den breda massan. Trist utveckling =/

Men är det bara jag som tänker på tennisspelaren Nadal varje gång jag hör/läser "natal"?

Permalänk
Medlem

Tristast av allt är att MS gör som dom alltid gör kommer aldrig på något nytt utan lägger ut feta pengar på att utveckla nånting som redan finns, för att döda konkurrenter. Sony likaså men dock aningen diskretare. Varför aldrig våga göra som Nintendo och våga ta en egen väg?

Visa signatur

Intel Pentium 2 MMX 233 @263 MHz, 192 mb, Nvidia TNT 16mb, 40gb hdd