Permalänk
Medlem

Pcgaming.se

Tjenna,

Tänkte beställa nytt ljudkort och Pcgaming.se är enda stället där dom har det inne. Dock så har jag aldrig hört talas om dom och undrar om de går att lita på. Har läst väldigt mycket positivt om dom på prisjakt.se men de har väldigt få kommentarer så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Vad har ni för erfarenhet av PCgaming.se?

Permalänk
Medlem

Re: Pcgaming.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NorteX
Tjenna,

Tänkte beställa nytt ljudkort och Pcgaming.se är enda stället där dom har det inne. Dock så har jag aldrig hört talas om dom och undrar om de går att lita på. Har läst väldigt mycket positivt om dom på prisjakt.se men de har väldigt få kommentarer så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Vad har ni för erfarenhet av PCgaming.se?

butiken ligger i Karlstad och dom ska va seriösa vad jag vet så är lugnt att beställa från dom

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

Re: Re: Pcgaming.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Von_OttO
butiken ligger i Karlstad och dom ska va seriösa vad jag vet så är lugnt att beställa från dom

Ok, tack för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad.

Visa signatur

Numera nöjd med en Chromebook.

Permalänk
Medlem

de va ju några djävulska priser dom hade!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
de va ju några djävulska priser dom hade!

Därför ingen hört något om dom, går nog samma öde som PCwinner... dock så var PCwinner oseriösa, riktiga tjuvar... fast vad förväntar man sig av en södertälje butik.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.