Permalänk
Medlem

Xbox 360 - Felkod

Hej!
Brukar inte vara speciellt aktiv inne på olika forum men när man har problem så brukar jag leta mig hit! Har sökt här inne men inte sett någon med liknande problem! Har googlat en del och upptäckt att fler har problemet men har inte hittat någon lösning och hoppas att hjälpen finns här!

Det är så att jag mediadelar min media med WMP 11 till min Xbox 360 såg nu ikväll på 2 stycken filmer streamade från dator till boxen som fungerade prima! Men sedan när jag skulle se på en serie så uppstod problemet! Felkod "53-COODF238" lost connection. Det tappar och hittar connection lite då och då. Har hänt förr men då är det bara att testa playa några ggr så fungerar det! Men nu vill det inte sig, är så grymt irriterande! Kommer in till min dator för att försöka lösa problemet och där ser jag "Windows network sharing have stopped working" och den skickar rapport! Har läst en hel del om några "DRM-Filer" man ska kunna ta bort men har inte hittat några sådanna.

Kör med Windows Vista home premium, kör inte via Media Center till xboxen utan bara via Video mappen på boxen, eftersom att Media center till boxen inte fungerar särskilt bra tycker jag. Förstår bara inte varför den ska tappa kontakten! :S

Vill helst inte köra Tversity har testat men tycker inte om de...

Skulle vara mycket tacksam för hjälp!

Permalänk
Medlem

Här var det någon som hade liknande fel (och lösning):

Link

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.