Permalänk
Medlem

ovanligt ljudproblem?

jag har problem när jag ska spela upp serier och filmer som ligger på min bärbara hd som är kopplad till xboxen 360. jag får inget ljud. jag har ljud när jag spelar spel och när jag klickar runt i xbox menyerna och jag får bild när jag spelar upp filmerna men ljudet funkar inte. inte heller såna filmer jag såg för bara några dagar sen funkar ljudet på. nån som vet vad det kan va och hjälpa en novis som jag?

Permalänk
Medlem

har du avinstallerat nått program från datorn som kan ha tagit med sig några ljud codecs?
Annars kan du ju försöka göra en systemåterställning till den senaste dagen då det funkade!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

ne jag har inte avinstallerat något alls. menar du att jag jag ska göra en systemåterställning på datorn alltså? de serier o dyl jag lagt in på den bärbara hårddisken funkar när jag spelar upp dom, både via hårddisken på datorn och direkt från datorn.. och ljudet på xboxen funkar på allt också utom just vid uppspelningen av dessa.. sjukt..

Permalänk

pröva och kör en uppdatering på xboxen, kanske det hjälper?

Visa signatur

PC 1: CM690 Case | CFT 650W | Asus P5Q Deluxe | E8500 @ 3.9GHz | Noctua NH-D14 | XMS2-6400 2X2GB | Asus HD5850 DirectCU 1GB OC | SMG F3 1TB Raid0 | SMG F1 1TB | WD Black 500 GB |
----------------------------------------------------------------------------------------
PC 2: Asrock A330ION | Spire Power Cube 120W case | 4 GB Kingston DDR3 1333MHz | Kingston V-series 64GB |

Permalänk
Medlem

konstigt, ah inget riktigt svar men pröva googla lite. Iditt fall läter det inte som om en systemåterställning skulle hjälpa heller!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

aa jag ska pröva att uppdatera, det kanske skulle kunna hjälpa annars är jag fan lost.. :/