MSI släpper netbook med förstorat tangentbord

Permalänk
Melding Plague

MSI släpper netbook med förstorat tangentbord

Komponenttillverkaren MSI firar framgångarna på netbook-marknaden med en specialmodell med större tangentbord.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

blir väll fortfarande pekfingerskrivning

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alibababert
blir väll fortfarande pekfingerskrivning

Inte om man lär sig Touch Typing: http://store.apple.com/se/product/TA457Z/A Vad vore jag utan TT?:P Slöare än en alkoholiserad snigel intagen på alkoholisthem.:P;)

Hurra för TT.:D<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Jag har en Asus netbook. Tycker de gör fel. Vill att de går tillbaka där de var från början. Fast fortfarande med Atom processorer, men mindre hårddiskar och SSD. Min hårddisk blir jättevarm. Tror SSD är mycket svalare. Och 30gb hade räckt för mig. 160gb är för mycket. 250gb är tok för mycket. Hellre 2gb ram.

Visa signatur

ATX: Intel Core i5 4690k | Asus Z97-A | MSI R9 390 8GB | 2x Corsair DDR3 2133Mhz | Crucial BX480Gb | Corsair TX650W | Fractal Design Define R4
mITX: Intel Core i3 6100 | Asus B150I | 2x8Gb Corsair DDR4 2133Mhz | Samsung 850 Evo 500GB | Cooler Master V750 | Fractal Design Define Nano S

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jimicro
Jag har en Asus netbook. Tycker de gör fel. Vill att de går tillbaka där de var från början. Fast fortfarande med Atom processorer, men mindre hårddiskar och SSD. Min hårddisk blir jättevarm. Tror SSD är mycket svalare. Och 30gb hade räckt för mig. 160gb är för mycket. 250gb är tok för mycket. Hellre 2gb ram.

Visst kan jag hålla med om att de blir svalare med SSD. Och de ger ju även bättre batteritid och är tystare.

Men när du säger att 160-250gb är på tok för mycket får du ju tänka på att dagens hårddiskar ligger i den storleken, och att gå från 160 till 250gb kostar ju inte mer än en hundralapp. Så större hårddiskar i all ära, men att de ska finnas SSD varianter kan jag ju klart hålla med om!

Gillar tangentbordet, och äntligen några modeller med nya Atom, som dock är en stor besvikelse, framför allt när de gäller grafiken och avsaknaden av HDMI.
Finns ju ingen prestanda alls i dom, hade hellre offrat lite av batteritiden mot den enormt låga prestandan, för att få dom att hänga med i dagens applikationer.