Syrran pajjade mitt grafikkort på riktigt denna gång.

Permalänk
Medlem

Syrran pajjade mitt grafikkort på riktigt denna gång.

shenna.

har 2 skärmar inkopplade och datorn står lite snett inskjuten där jag har fötterna, för den får inte plats riktigt om sopkorgen står där. själva skona till anslutningen på grafikkortet tar i kanten och bryter annars.

sa åt syrran att saker pajjar om hon ska sitta vid den och sparkar till den eller flyttar på den. lik förbannat så flyttade hon på den en vecka senare.
då gick nått sönder så jag fick olika färger rätt som de var. men de hände inte ofta.

sa till henne igen. och har påmint henne flera gånger. idag hade hon haft in den IGEN! denna gång sänder inte port 1 ut några signaler alls. så de är alltså helt kört. har även nytt uppgraderingspaket för bara nån dag sen. så inte direkt kul nu när man blev på spelhumör...............

blir så förbannad bara. ville skriva av mig lite och dela detta frustrerande missöde....

Visa signatur

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 14 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w10 |

Permalänk
Medlem

1. Ha datorn på annat ställe.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alakai
1. Ha datorn på annat ställe.

jo jag vet de mycket väl. lite svårt då de inte finns någon bättre plats för den. ska flytta snart så de blir ändring då...

Visa signatur

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 14 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w10 |

Permalänk

1. Försök skriva lite mer Redig svenska. Shenna mannen!

2. Vill du ha din dator ifred så får du väl låsa ditt rum så du kan ha din porr ifred eller iaf sätta lösen på datorn.

3. Flytta din dator så att du slipper sådana problem.

4. Låt henne betala eller så tar du och letar upp vad felet egentligen är och fixar till det eller köper nytt.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
1. Försök skriva lite mer Redig svenska. Shenna mannen!

2. Vill du ha din dator ifred så får du väl låsa ditt rum så du kan ha din porr ifred eller iaf sätta lösen på datorn.

3. Flytta din dator så att du slipper sådana problem.

4. Låt henne betala eller så tar du och letar upp vad felet egentligen är och fixar till det eller köper nytt.

Shooo breä! (:rolleyes:)

Jadu, ålder på syrran? Du får helt enkelt säga åt henne att inte sitta vid din dator om hon nu sparkar till den varje gång..

Annars får du väl möblera om i rummet och/eller göra nytt chassi.

Gillar fullmoons sista mening:p

Permalänk
Medlem

haha! så ni skyller på mig!?
jag fick en hårddisk om hon fick sitta vid den och lagra/hantera lite data ibland.
så kan inte hindra henne.. och hon är 23år. helt pantad. har hon bevisat idag.

och porr har jag inte på den datorn bärbara som jag sitter på nu finns de dock lite på ;P

sen sparkar hon inte den varje gång. men man måste påminna henne iaf. senast förra veckan. inte för hon gjorde nått då.
denna gång va man inte hemma när hon gick lös på den.

så de jag undrar är: VAD TÄNKER HON MÄ? seriöst asså....

vad skulle annars vara fel då? skärm nr 2 fungerar felfritt och skärm 1 står på standby hela tiden. orkar inte bry mig. hon ska få stå sitt kasst även om hon måste köpa nya delar till halva innanmätet.

sist men inte minst. blahoa shullu lu tatua losta bihira.

Visa signatur

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 14 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w10 |

Permalänk

Lungt

Bara tcntad som bråkar Svansa efter mig i trådarna...
Det jag inte redigt förstår är hur du har datorn stående så att den knäcker till ena Dvi/Vga porten på grafikkortet.

Har du skruvat åt de eller har du de löst instuckna? Lägg något litet bakom datorn annars så att man inte kan trycka in den så att man böjer till kablarna allt för mycket.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Shooo breä! (:rolleyes:)

Jadu, ålder på syrran?

Detta är inte tråden om att hitta tjejer

Permalänk
Medlem

haha! TA HENNE OCH DRA UTOMLANDS NÅGON SNÄLLA!

nä skämt och sido.
http://www.sweclockers.com/upload/gallery/30843-full.jpg

kanske inte syns så bra. men så ser/såg de ut. har provat på andra sätt men de fungerar bäst på detta sätt för mig. kan inte sitta rakt annars.

för jag sitter "ergonomiskt" till skillnad från syrran. å då är den inte ivägen för mig. kommer åt bra bak på den med. om man ska koppla portar mm. så för mig är de perfekt.

-=FULLMOON=- ja de sitter självklart fast skruvade i kortet.

Visa signatur

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 14 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w10 |

Permalänk
Medlem

Ta bort skrotdatorn till höger o ställ den där istället?:D .. om det är en server så måste det ju finnas nåt bättre ställe för den

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Ställ en lång pall under.
Skruva lös skruvarna till portarna och tejpa fast dem istället, så går de inte sönder lika lätt.
Bygg in den i skåpet till vänster.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Ta bort skrotdatorn till höger o ställ den där istället?:D .. om det är en server så måste det ju finnas nåt bättre ställe för den

SANT! dock svårare att pilla i baken då :/

om man säger såhär. de lär inte hända igen från någon i thas famely om hon ska paya ratet.

Visa signatur

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 14 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w10 |

Permalänk

har du hämnats på henne ännu? typ tagit sönder hennes prylar med flit?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Varför står inte datorn eller sopptunnan framför den andra datorn? ser ut som att det finns lite plats under fönstret där.

Permalänk

såg bilden nu, sådär kan det ju inte se ut!

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

BILDER PÅ SYRRAN!!!

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Varför ha porr på datorn?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
BILDER PÅ SYRRAN!!!

Word.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

för att lättare kunna lösa problemet saknas bara en bild på den andra felande variablen, nämligen syrran

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ilja
BILDER PÅ SYRRAN!!!

Indeed, pics or it didn't happen!

Permalänk
Medlem

Om syrran din är 23 sparka ut henne.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem

Om syrran nu är 23 år, kan jag få hennes nummer? Sitter på jobbet och alla kvinnor här är gifta.. Jag behöver "en fix"..

Bild också tack

ps. Vill du hämnas på henne så ger du hennes nummer till mig, jag hämnas åt dig... På ett emotionellt sätt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

shoo

har 2 bröder hemma fortfarande och en av dem äger i stort sätt familjedatorn som står i mitt rum, för den får inte plats riktigt i hans rum och så tycker han om att låna mina underkläder så vi har gjort en deal. Nu rä det så att han verkar ha kostant pms för han klagar på att jag sitter för mycket vid dator. JAG SITTER INTE MYCKET DÄR! Han säger att jag har sönder datorn men jag har inte gjort någotnign. Jag har inte rört hans gigantiska porrsamling och jag har inte sönde rhan dator.

Sa åt hono att det är hans dator och den är dålig, då säger han att jag sparkar på den och det är därför den är dålig. Bar aför att bevisa något så höll han på flytta den några sentimeter. Då fick den olika färger på skärmen och hans äger det är mitt fel-.
Så när den går sönder helt datorn så tycker han att jag ska betlaa ny dator men det är ju hans dator och han har haft sönder den så ansk aju betala.

blir så förbannad bara. ville skriva av mig lite och berätta för alla vad jag frå stå ut med dagligen.
by the wau, det ärjag på min profilbild, ni kan inte få mitt numer.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Köpa ett riktigt skrivbord hade ju löst en del problem kanske..

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Har du datorn så så får du nästan skylla dig själv lite.. bara jag som gillar redigt med benutrymme under skrivbordet?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Har du datorn så så får du nästan skylla dig själv lite.. bara jag som gillar redigt med benutrymme under skrivbordet?

Jag gillar också "benutrymme" under skrivbordet
Jadu TS, flytta på datorn, på måmangen, ser för jävligt ut alltså.

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Har du datorn så så får du nästan skylla dig själv lite.. bara jag som gillar redigt med benutrymme under skrivbordet?

+1

Hade blivit galen om det varit så mycket grejer under mitt skrivbord

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Detta är inte tråden om att hitta tjejer

Förlåt

Har redan tjej;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Har du datorn så så får du nästan skylla dig själv lite.. bara jag som gillar redigt med benutrymme under skrivbordet?

Hehe. Jag klarar mig inte utan utrymme under bordet för mina ben, blir helt galen. Helst ska det vara ett element under bordet också så jag kan vila fötterna mot det

Visa signatur

Balle

Permalänk
Medlem

I see..

jobbigt läge Alakai.. lider med dig.

jo visst kan man göra saker och ting annorlunda. ska genast plocka undan fars dator och ställa min där. får leta i kabelsamlingen så man kanske inte behöver vara bakom så mkt... kanske sno lite kablar

har vare stora diskussioner här hemma om vad som ska göras. och äntligen kommer fars dator undan. vilket jag påpekat 1 miljon gånger tidigare. den skall säljas äntligen!

jo! tipps på bra kort i 1500kr klassen vore najs om de inte blir för OT då.

Visa signatur

| MSI 890FXA-GD65 | AMD Phenom II X6 1100T Black Edition 4.0Ghz | Corsair H80 | Corsair Venegeance 16 GB 1600Mhz | Radeon 7970 Accellero Xtreme CF | Crucial m4 SSD 128gb x2 + 4TB | CM 1000w 80+ Gold | 14 tysta kylfläktar | NZXT H2 Midi Tower | w10 |