Gratis biljetter till Cebit 2010

Permalänk
Melding Plague

Gratis biljetter till Cebit 2010

Sugen på att ut och resa? Nätaggregat- och chassitillverkaren Cougar skänker 50 biljetter till världens största datormässa. Passa på att besöka Cebit 2010 i Hannover, Tyskland.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vore grymt kul att få åka dit och eftersom det är Tyskland så blir det inte så farligt dyrt med resa och logi.

Visa signatur

I7 980@4.4ghz, Asus 580, 12gb RAM, Asus rampage 3 extreme, Intel g2 160gb+6tb mekaniska diskar.

Permalänk
Medlem

Håller med, fyfan vad roligt det hade varit.

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

Trevligt idé!

Kommer dock inte ansöka då jag inte kommer åka dit! =O

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk

är det bara inträde för en dag, eller för hela eventet? ingår resa?

Permalänk
Medlem

Wow härligt initiativ av cougar! Generöst att skänka så många med. Tyvärr ska jag till thailand snart så jag är inte hemma. Annars hade jag haft nära och bra. Kul för dom som får åka dit. Hoppas på mycket reportage och bilder både från användare och red. till oss andra som får stanna hemma. (Eller på beachen i Thailand)

Visa signatur

intel i7 920 @ 4000Mhz / Asus P6T Deluxe V2 / Corsair 6GB DDR3 Dominator @ 1600Mhz / 2st Gigabyte 460 GTX 1GB @ 850/1700/4400Mhz SLI / HDD1: Corsair Force 120GB HDD2: WD Black 1TB / Antec Twelvehundred / Corsair 750W HX / Win7 64Bit SWE

Permalänk
Avstängd

Blev så upphetsad av möjligheten att kunna åka dit att jag glömde skriva med mina kontaktuppgifter

Visa signatur

Jag är en vampyr, jag suger och spyr, låt mig komma in, jag vill bli din

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire-Ham
Blev så upphetsad av möjligheten att kunna åka dit att jag glömde skriva med mina kontaktuppgifter

Har du tur kanske de ser det du skriver här och tar kontakt med dig. Annars kan du kontakta dem här: http://www.sweclockers.com/info_contact.php

Skulle föreslå att du gör det senare så löser det sig säkert.

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | Fractal Design Edison M 750W | MSI Z390M MPG GAMING EDGE AC | Intel 9700K@3.6GHz | Ballistix 16GB 2666MHz CL16 | ASUS GeForce GTX 1660 Ti 6GB DUAL OC | Samsung 860 EVO 500GB | Windows 10 | Citera för svar

Permalänk
Medlem

Det står att biljetterna är giltiga för en dag. Och jag gissar att man bara får biljetter, inget annat.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fire-Ham
Blev så upphetsad av möjligheten att kunna åka dit att jag glömde skriva med mina kontaktuppgifter

Buuhuu. jag gjorde samma

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem

Det är ju synd att det är under vecka 9 då man har sportlov. Åker nämligen till Sälen i vanlig ordning, men hade helt klart varit en upplevelse att ta sig dit!

Visa signatur

Main Rig FD Define R4 |Intel C2Q Q9650@3.6GHz|Asus P5Q-E|OCZ Reaper 4GB@800MHz|WD6400AAKS|HD6850|Corsair HX650
HTPC HDPLEX H1.S |Intel Core i3 4330|ASRock Z87E-ITX|8GB|128GB mSATA
Work Dell Vostro 3360 |Intel Core i5-3317U|8GB|Samsung 840 Pro 256GB

Permalänk
Casemod-mästare

sådär nu har jag ansökt *håller tummarna*

Visa signatur

i7-980X | 2st Quadro FX4800 | GA-X58A-OC | Vengeance LP 6x 4GB (Tot; 24GB) | HX1000W | Intel 510, 120GB | Intel 520, 240GB | Raid1 2x 1,5TB (Tot; 1,5TB) | Raid5 6x 2TB (Tot; 10TB)
Hemmabyggt skärmställ för 4st 24" skärmar (Galleri) | Solid koppar pot för LN2 (Galleri)

Permalänk
Hedersmedlem

skrev ni på svenska eller engelska? gissar på att man ska skriva på svenska, men man kan aldrig vara för säker

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk
Geeks
Grundare

Det är biljetterna som tävlas ut enbart, resa står man för själv. Ryanair har billiga flyg ned till Hamburg (55 kr står det på deras sajt) och sedan tar man exempelvis buss eller tåg till Hannover (2 timmar restid) och mässan om man vill komma undan billigt. Stannar man flera dagar kan man nog också få flera dagsbiljetter (motivera). Texten skrivs på svenska!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

"ange hur många biljetter du behöver"

Öhum...50st

"varför"
Jag och min släkt ska ut och resa...

stor släkt sörrö =P

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Riktigt roligt , hoppas bara man vinner (:

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Kul tävling! Om jag vinner biljetter åker jag lugnt!

Permalänk
Medlem

Jag har ett rackskåp i köket :]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vargeEEEEn
skrev ni på svenska eller engelska? gissar på att man ska skriva på svenska, men man kan aldrig vara för säker

Skulle man behövt skriva på engelska hade det stått i instruktionerna. För övrigt är mässan i Tyskland och Cougar är ett tysk företag - Ingen anledning till att behöva skriva på engelska, eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mazgum
Jag har ett rackskåp i köket :]

jag har ett i dator rummet:P om de hjälper?

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

ÄHH vafan det ska ju vara med resa och boende. In my ass, skulle skänkt bort dem ifall jag skulle vunnit (Kanske ta lite betalt HEHEHE)

Permalänk
Hedersmedlem

Hade varit coolt att åka till Cebit, synd bara att man får ansöka om ledighet då, men det hade varit nice att det står på ledighetsansöken "ska till Cebit" tror knappt rektorn hade förstått vad det var för något

Edit: Kommer självklart ta med systemkameran och fota bilder som kommer läggas upp i galleriet

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

nej för fan, då är jag i trysil och åker snowboard!:)

Permalänk
Medlem

Skickade också in.. hade varit så jävla ballt att åka ner där.

Permalänk
Medlem

Kan man köpa biljetter annars också? Vad kostar dem isåfall?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HerrKanin
Kan man köpa biljetter annars också? Vad kostar dem isåfall?

Läs nyheten bättre och kom hit igen sen och fråga vad de kostar

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MulleEng
Läs nyheten bättre och kom hit igen sen och fråga vad de kostar

Haha my bad.. är lite för trött (såg det precis efter jag postat)

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk

många 08 här, som har sportlov v9

Permalänk
Medlem

Ansökte nu. Hoppas man för en gång skull kunde vinna en sådan här tävling.

Hade varit en bra chans att kanske få prata med tillverkare direkt och slippa mellanhänder vad det gäller inköp till mitt företag. Gissar dock att de vill att man beställer X antal pallar med ett minimum på 1000st för att det över huvud taget ska vara lönt för deras del att lägga ner energin.

Hur som helst hade jag definitivt bjudit dit min gamle far, som är en smula för teknikberoende.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HerrKanin
Kan man köpa biljetter annars också? Vad kostar dem isåfall?

Står i texten om du läste =P

"Varje biljett är giltig för en dag och kostar cirka 400 kronor att köpa separat."

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |