Spoiler varning!! Problem med uncharted 2, ps3 slim 120gb

Permalänk

Spoiler varning!! Problem med uncharted 2, ps3 slim 120gb

Hej, har kommit till kapitlet "vägen till shambala" men spelet slutar fungera vid ungefär exakt samma ställe varje gång. Detta är när jag klättrar på några fula statyer och drake säger "a statue of you mom".

Det som händer är att ljuder hakar upp sig eller slutar helt och då följer inte Harry Flynn efter mig som han ska och jag kan heller inte kolla i journalen för den blir inte fokuserad så det enda jag ser är kryniga sidor.

Jag har provat tidigare sparningar och så men det händer ändå vid det där stället. Jag har också putsat skivan men ingen skillnad. Hur kan jag fixa det här problemet? Är det skivan som inte fungerar som den ska eller är det ett firmware problem eller är ps3a trasig? Ska sägas att den inte ens är 2 veckor gammal. =/

Firmware som jag använder är 3.15.

Visa signatur

Antec P280, Intel core i5-2500k, Corsair H80, Corsair Vengeance 8GB 1600MHz CL9, Asus P8Z68-V Pro/Gen 3, MSI GTX 680, Corsair Force Series GT SDD 120GB, Western Digital Caviar Green 2TB, Asus Xonar DX, Corsair AX 750W.

Permalänk
Testpilot

Verkar finnas andra som har exakt samma problem: http://www.gamespot.com/ps3/action/uncharted2amongthieves/sho...
Tyvärr verkar dom inte ha nån lösning men testa att ta bort spelet och dess uppdateringar genom att gå till Game > Game Data Utility och ta bort allt som har med spelet att göra. Ta inte bort något under Game > Save Data Utility för då får du börja om spelet

Kolla först kanske att du har senaste uppdateringen/patchen till spelet.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Har absolut ingen förklaring på detta, lirade igenom spelet fel fritt!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Jag lirade det problemfritt med, underbart vackert spel btw, cell prolle ftw