Microsoft kan utmana Apple med Zune Phone

Permalänk
Medlem

Tror inte det minsta på att dem kommer vara inärheten av Android eller Iphone. Microsofts prylar känns lite föråldrade och tråkiga tyvärr.

Permalänk
Medlem

Den designen som Sweclockers visar upp är väl påhittad design? Har inte sett någonstans att de bekräftat designen eller ens att en sådan telefon skulle vara på g. Det vore alltså konstigt om vi kunde se designen men telefonen inte bekräftat var under utveckling

Permalänk
Medlem

Klickar mig vidare till källan,

Citat:

The image is a mockup, not the real thing

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

Falsk!

Zune "phone" är faktiskt musik och telefoni mjukvara till den nästa version av windows mobile.
Zunes musik system komma att integreras in i windows mobil 7 inte tvärtom. Mobil telefon som kommer att släpas med win mobile 7 i framtiden kommer att har Zunes egen musik mjukvara som har blivit en riktigt hit i USA.

http://www.winsupersite.com/digitalmedia/zune42.asp

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

Som ägare av en zune HD så kommer jag direkt att köpa en telefon när den kommer ut dvs om min ekonomi tillåter mig.
mp3n är underbar att ha med o göra lättnavigerat gränsnit och det ända negativa mina kompisar sagt är att den borde gå att ringa på.
att ha den jämte en ipod touch får ipoden att kännas antik.
känns som microsoft har börjat förstå hur man gör saker som människor faktist vill ha.

ber till gudarna att deta rycktet är sant!

Visa signatur

O o
/¯¯/_o___o___o___o____o__
\__\¯¯o¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o¯¯¯¯¯¯o I'M FIREIN MY LAZER!

Permalänk

Tror inte precis att det är den slutliga designen faktiskt.

Visa signatur

i7 3770k @ 4.5ghz, 680gtx, 16gb Corsair Dominator 1600mhz, OCZ Vertex 3 128gb, 2x Samsung s23a700d

Permalänk
Medlem

Tycker att det är löjligt att använda termer som iPhone-utmanare. Det är inte direkt så att Apple uppfann mobiltelefonen....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 2pac
Tycker att det är löjligt att använda termer som iPhone-utmanare. Det är inte direkt så att Apple uppfann mobiltelefonen....

Fast du kan ju inte neka att iPhone är den populäraste Touch telefonen på marknaden just nu, iaf den mest hypade.

Jag tror och hoppas att Microsoft kommer att spela sina kort rätt nu och släppa en telefon som smiskar både Apple och Android.

Permalänk
Medlem

Det ser ju väldigt trevligt ut med w7 och zune.. kan inte vara dåligt liksom.
Jag sitter här och läser och direkt får jag i huved. ohh shit.. nu får google en utmanare
(iPhone räknas inte med i mina ögon) Ifall det nu eventuellt skulle komma en sånhär telefon så kan jag lätt tänka mig att skaffa en.. dvs om min HTC Hero går åtta helvetet, vilket jag tvivlar på.. så länge jag får mina senaste Android uppdateringar till telefonen så tror jag att jag aldrig kommer byta telefon men jaja.. säg aldrig aldrig..

Visa signatur

HP Pavilion 17-e016eo = 17,3" + A10-5750M + 8650G/8670M + 8GB + 1000GB.

Permalänk
Medlem

Herregud så mycket positiva kommentarer det kommer! Utan att ens se någon bild så föreställde jag mig direkt ett fiasko av episka skalor!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Micket
Herregud så mycket positiva kommentarer det kommer! Utan att ens se någon bild så föreställde jag mig direkt ett fiasko av episka skalor!

Du gillar att trolla i forum?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Jag kanske inte är helt uppdaterad vad gäller Zune. Men namnet får mig att tänka på något mediokert och halvdåligt.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk
Medlem

Microsoft har haft en windows mobil version för många år nu utan att lyckas in i marknaden alls. Nu är det andriod och Iphone miljö som gäller dock vissa Sony Ericsson och Nokia som kör Windows mobil 6,xxx.
Bara licensera ut Win 7 mobil med zune musik egenskaper till mobilfon tillverkare. Att tillverka sin egen mobil nalle och konkurrera är självmord!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/