Permalänk
Avstängd

Updatering av Biosen.

Jag innehar ett Asus M3N-HT Deluxe HDMI moderkort och en AMD Phenom II x4 940BE (läs sign) och jag har tänkt mig att updatera min bios men jag behöver lite hjälp hur jag gör detta

Alla råd uppskattas

/MVH

Tumnus

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Avstängd

*bump*

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Hedersmedlem

Ta bort bumpen annars låses tråden.
Det lättaste bör väl vara att använda en USB-sticka som du packar upp biosfilen på och sedan följer anvisningarna hur du skall göra detta i manualen under Asus EZ Flash.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem

En polare gick in på deras sida och letade reda på mitt bios och så har dom en uppdateringsgrej du kan ladda ner och köra i windows, reboot så är det klart. Finns bättre förklarat i din moderkorts manual.

Visa signatur

Phenom II 955 3,2ghz, M4N98TD EVO, 4gb Corsair 1600mhz, Corsair TX 550w, Sparkle GTX470, Fractal Design R2, Win7 Ultimate 64-bit.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tumnus
*bump*

*låst*