Roliga Saker att hitta på under tågresa

Permalänk
Medlem

Roliga Saker att hitta på under tågresa

Sitter på väg till uppsala på ett X2000 (som vanligt försenat), å kom å tänka på roliga/underliga saker att hitta på under en tågresa...

Det som egentligen fick mig på denna tankebana va att jag funderade på om man kanske skulle ta med sig lödkolven å löda lite?

Nån som har någon annan bra idé som vill dela med sig?

Permalänk
Medlem

Röken från lödtenn är ju ingen direkt hälsokur, så det slipper nog gärna dina medpassagerare.

Själv brukar jag läsa böcker, se nåt med rörliga bilder på laptoppen eller programmera när det är längre tågresor på gång

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Permalänk

öl brukade jag drick när jag åkte, det var ifs påväg hem på fredagar

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Att kommunicera med personen som sitter brevid eller precis framför dig kan vara roligt. Om inte annat upplevas som underligt.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Annars brukar X2000 har strömuttag så om du har en bärbar dator

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

tack, men vad jag förväntade mig va svar som skulle vara roande på de sätt att dem skulle tänja på gränserna, försök nr två

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Orici
Annars brukar X2000 har strömuttag så om du har en bärbar dator

+ trådlöst internet

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag håller kvar vid mitt förslag, det är för många att tänja på gränserna

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Avstängd

Finns inget mer störande än jobbiga jävlar så sitter och för oväsen och häver i sig öl och skräpar burkarna omkring sig när man åker tåg.

Permalänk

Du är nykterist va? Har aldrig varit med om någon som sitter och häver i sig öl och sedan inte tar reda på burken, eller som ens väsnas för att han är full.

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
Du är nykterist va? Har aldrig varit med om någon som sitter och häver i sig öl och sedan inte tar reda på burken, eller som ens väsnas för att han är full.

???
http://images.google.se/images?hl=sv&source=hp&q=fjortisar&oq...

Ont:
Någon tågreklam föreslår att man ska göra armhävningar på tåget. Så gör upp ett redigt powerträningspass på 6-7 timmar.

Permalänk
Medlem

Gör hål i botten på din ryggsäck och ha den sen i knäet. Då kan du låtsas leta efter saker i den i några timmar medans du egentligen ronkar som en dåre.

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
???
http://images.google.se/images?hl=sv&source=hp&q=fjortisar&oq...

Ont:
Någon tågreklam föreslår att man ska göra armhävningar på tåget. Så gör upp ett redigt powerträningspass på 6-7 timmar.

Haha jag glömde bort att de faktiskt åker tåg jävlar jag skratta när de åkte ut ur tåget en gång

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

onani å träningspass

börjar låta lite mer som det jag va ute efter mer!