Allods Closed-Beta Keys

Permalänk

Allods Closed-Beta Keys

Tja

Hittade en länk där det fanns några closed-beta keys ifall någon är intresserad

http://www.gameitems.com/get-your-last-allods-online-giveaway...

Vet inte om det var en onödig tråd eller så, men ville bara hjälpa till

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem

Det finns betydligt mer keys än spelare till detta spel

http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/offer/139/Allods-Online-C...

Denna har varit uppe i snart 1,5 vecka och enbart 3000 keys borta

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MugiMugi
Det finns betydligt mer keys än spelare till detta spel

http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/offer/139/Allods-Online-C...

Denna har varit uppe i snart 1,5 vecka och enbart 3000 keys borta

Blir kanske några fler spelare nu?

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

& allt visas i en CRT från 1999;) 19" 100Hz

Permalänk
Medlem

spelet verkar dock rätt så ok.

är det samma motor som wow har eller ?

Visa signatur

i5 - 4gb xms3 @ 1600MHz - 500gb wd hdd - 260gtx sli - antec twelve hundred - 750W corsair TX. W7 ultimate 64bit

Permalänk
Medlem

alltså...

http://www.mmostation.com/play-allods-online-mmo-game.html

den visar ju inget om spelet..

Visa signatur

Permalänk

Finns videos på youtube om spelet eller så gå in på deras hemsida om du vill ha info om spelet..hittils gillar jag spelet

http://en.allods.gpotato.eu/

Permalänk

Jag kunde inte logga in. Gjorde allt som de stod, men sen när jag skulle logga in kom det nå "Login Failed" typ.

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av A Sandberg
Jag kunde inte logga in. Gjorde allt som de stod, men sen när jag skulle logga in kom det nå "Login Failed" typ.

samma problem här..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nån som har fått de till att funka ?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Betan skulle väl sluta den 3:e? US betan blev visserligen förlängd till den 10:e och där behöver man ingen key. Bara att köra! www.gpotato.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sniu
Betan skulle väl sluta den 3:e? US betan blev visserligen förlängd till den 10:e och där behöver man ingen key. Bara att köra! www.gpotato.com

Men jag kan inte logga in.. har gjort allt man skulle göra.. funkar endån inte.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hmm. vild chansning.
Är ni säkra på att ni laddat hem "rätt" klient? Om jag förstår det rätt så är det olika i EU och US. Så om man reggar sig på gpotato.com så kan man inte spela på EU-versionen och vice versa.

Hoppas ni får igång det innan betan slutar iaf. Det var lite småmysigt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sniu
Hmm. vild chansning.
Är ni säkra på att ni laddat hem "rätt" klient? Om jag förstår det rätt så är det olika i EU och US. Så om man reggar sig på gpotato.com så kan man inte spela på EU-versionen och vice versa.

Hoppas ni får igång det innan betan slutar iaf. Det var lite småmysigt

där kan vi ha en möjlig lösning!

Visa signatur

Permalänk

har spelet nu en stund och gillar det :)..väntar bara på att beta ska ta slut

Permalänk
Medlem

jag har eu versionen, & de verkar som att jag även är registrerad via eu hemsidan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

fan, vill verkligen spela de!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Testade det ett par veckor sedan, men kändes extremt stelt.
Såg på lite videor först och tänkte, jahapp, WoW, fast gratis, smidigt.
Men sedan när jag kom in i spelet kändes det väldigt trögt och stelt, tyckte inte alls om systemet med spells. Allting verkade ha en cooldown, och i början hade man inte så mycket att välja på så var bara att stå och vänta innan man kunde göra samma sak igen. "tutorial" delen av spelet, de första ~~20 minuterna var bra och monstren man mötte därinne dog inom rimliga tidsramar, men när man kom ut och skulle börja det verkliga spelet så tog det 2-3 minuter att döda en enda "sköldpadda".

Och det är inga roliga 2-3 minuter, man står näsa mot näsa med npcn och kastar saker på varandra. Gick inte att gå omkring medans man hade autoattack(melee) igång ens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zalkan

är det samma motor som wow har eller ?

Inte alls.

Astrum Nival är en erfaren utvecklare av spelmotorer och har redan två populära game engines sedan tidigare: the Silent Storm Engine och the Enigma Engine. Båda används flitigt av olika spelutvecklare världen över.

Motorn i Allods Online är helt egen utvecklad och baserar sig inte på någon tidigare version.

Visa signatur

Friskyttarna
http://friskyttarna.eu
Ett Svenskt LotRO kinship - Evernight (EU)

Permalänk
Medlem

Ska nog testa spelet, men betan stängs väl snart? kanske ej lönt?

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Jag väntar iaf. till OB. Orkar inte lira nu, även om jag har ett konto.

Visa signatur

Burk: AMD FX-8320 | Radeon R9 270X | 8GB RAM | ASUS M5A97 R2.0 | CM 550W | FDD R4 | Samsung Evo 840 250GB