Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wasidop
Det tror jag inte på, min bror har en systemkamera och jag vet bara vad ett objektiv är. Har även lånat kameror av han/familjen utan att förstå speciellt mycket

Alla lär sig olika snabbt.

Alla är nybörjare nångång och jag känner mig fortfarande som en nybörjare ändå har jag haft kameran ett tag nu..
Så jag håller med dig alla lär sig olika snabbt.

Visa signatur

Intel Core 2 duo E6850 3.8Ghz 24/7|Noctua NH-U9B SE2|Msi P7N SLI Platinum|EVGA Nvidia Gerforce Gtx 260|Corsair Hx650w|2x Western Digital 1Tb+ 1x 500Gb Green Power + Samsung 830 256GB SSD OS disk|Corsair Carbide 500R Vit

Permalänk
Medlem

varför kör ni inte med vatten kyrlning? själv tycker ja de ser snyggare ut och är bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joacim.A
varför kör ni inte med vatten kyrlning? själv tycker ja de ser snyggare ut och är bättre.

Kanske för att det kostar fläsk och inte är värt pengarna för folk som inte ska överklocka eller har extrema krav och för stor plånbok? Dessutom onödigt komplicerat och stor risk för problem eftersom datorn inte var till dem som byggde den utan till någon som helt uppenbart inte klarade det själv. Innan du börjar tala om för din bekantskapskrets att du "kan det här med datorer" rekommenderar jag att du skaffa dig lite erfarenhet från arbetslivet.. Kan ju passa på att fråga varför du "sär skriver"..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AtreX
Kanske för att det kostar fläsk och inte är värt pengarna för folk som inte ska överklocka eller har extrema krav och för stor plånbok? Dessutom onödigt komplicerat och stor risk för problem eftersom datorn inte var till dem som byggde den utan till någon som helt uppenbart inte klarade det själv. Innan du börjar tala om för din bekantskapskrets att du "kan det här med datorer" rekommenderar jag att du skaffa dig lite erfarenhet från arbetslivet.. Kan ju passa på att fråga varför du "sär skriver"..

Men han kan ju syftade på Corsir H50 men vad vet jag ;P
Men varför vi tagit noctuan istället kan jag inte svara på! Har inte tänkt på H50n

Visa signatur

Intel Core 2 duo E6850 3.8Ghz 24/7|Noctua NH-U9B SE2|Msi P7N SLI Platinum|EVGA Nvidia Gerforce Gtx 260|Corsair Hx650w|2x Western Digital 1Tb+ 1x 500Gb Green Power + Samsung 830 256GB SSD OS disk|Corsair Carbide 500R Vit

Permalänk
Medlem

Det ser bra ut, kunde varit lite bättre kabeldragning med tanke på fåtalet sladdar. 6 P

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme

Permalänk
Avstängd

riktigt dumt det där med spegeln....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joacim.A
varför kör ni inte med vatten kyrlning? själv tycker ja de ser snyggare ut och är bättre.

Idiot!

Visa signatur

Ryzen 7 3700X | MSI B550 Tomahawk MAG | 3600mhz DDR4 | RTX 3070 | EVGA G2 Supernova 750W | Phanteks Enthoo Pro M