IT Apoteket - Wartec mot Kondylom

Permalänk
Medlem

IT Apoteket - Wartec mot Kondylom

Strulade till det lite för ett par helger sedan och misstänker starkt att jag fått kondylom men vågar inte gå till vårdcentralen då man måste uppge vem han haft sex med.

Tänkte köpa wartec på IT apoteket för att bota mig själv

Undrar om någon har använt wartec mot kondylom

Permalänk

Vad den här tråden gör i konsumenträtt är för mig ett mysterium

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

Re: IT Apoteket - Wartec mot Kondylom

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seldos
Strulade till det lite för ett par helger sedan och misstänker starkt att jag fått kondylom men vågar inte gå till vårdcentralen då man måste uppge vem han haft sex med.

Tänkte köpa wartec på IT apoteket för att bota mig själv

Undrar om någon har använt wartec mot kondylom

Har du strulat får du f-n stå ditt kast också. Ta ditt ansvar och stoppa smittspridningen!!!!! Om det nu innebär att du måste stå med skammens nesa och visa upp organet för en klass läkar studerande praktikanter så gör det. Spridare av sexuella sjukdomar står lågt i kurs !!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rickard11
Vad den här tråden gör i konsumenträtt är för mig ett mysterium

Ts har kanske köpt sex av en glädjeflicka?

Permalänk
Rekordmedlem

Är väl ingen höjdare att leka doktor själv, vet du inte vad du har för diagnos bör du kolla det så det blir rätt behandling, och använd kondom nästa gång!

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Permalänk
Geeks
SweClockers

Fel forum.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015