Studentskiva, "cirkustema" tips på förklädnad?

Permalänk
Medlem

Studentskiva, "cirkustema" tips på förklädnad?

Tjena, tänkt ta hjälp här då jag inte vet vad jag skall klä ut mig till på vår studentskiva. Temat är cirkus, tänkte vara elefant först men sen kom jag på att det kanske blir lite jobbigt.

Alla förslag välkomna >=)

Clown går bort direkt!

Permalänk
Medlem

Alla djuren är väl en kul idé elefant kan ju vara lite jobbigt pga snabel och stor kropp.. Annars har du ju cirkusdirektör, jonglör eller akrobat.

Kommer dock inte på något riktigt spaceat

Lycka till och glöm inte att lägga upp bilder!

Visa signatur

(Hackintosh) late 2011: Gigabyte H61M-DS2 | i5 3470T | MSI N210 D512D2 | 8 GB XMS3 | Crucial m4 265 GB | Windows 10

Permalänk
Medlem

haha, bilder ^^ aa, fast skivan är den 16.e mars >=)

Mer tips! Helst något simpelt, och vill helst inte måla ansiktet

Får dra förbi kalaskompaniet om det kommer in ett bra förslag

Permalänk
Medlem

Skaffa en polare och välj siamesiska tvillingar

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

En dansande björn kanske? Passar din avatar

http://www.youtube.com/watch?v=dFFn1hu6azg

Permalänk
Visa signatur

Får jag lov eller skall vi dansa först? http://www.rpgsource.net/gallery/chinko_eng.swf kekekek

Permalänk

Håller med Luring. Kör på Pedobear. Sen letar du upp första bästa loli-tjej och.. Tror det räcker där.

Mimare är ju riktigt ball. Fast går väl kanske bort om du inte ville måla dig.

Permalänk
Medlem

Cirkusorkester, faggot.
Cirkustält.
Bur.
Amazing Horse.
Kines.
Publik.
Kanonkula.
Revisor.

Kommer inte på något mer cirkusaktigt att klä ut sig till..

Öh.. clown!

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Inaktiv

Cirkusapa?

Permalänk
Medlem

@minilastas, Äckligare clown har jag inte sett, fy fan vad den skräms Pennywise är ju inte ens lika vidrig

@Luring, Kanske skulle gå ^^ går se hur det blir, ska även ta och fråga polarna, man kan väl inte springa runt i björndräkt hela tiden? skulle bli jävligt svettigt.

Permalänk

varför inte skoja till det me clowntemat trots allt?

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Musikälskare

Cirkustält är det bästa hittills!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Min polare skulle på kalas med cirkustema nu ikväll. Hans första tanke var att skaffa ett litet kramdjur i lejonform och vara lejontämjare. Sedan spånade vi vidare på det att han skulle ha en pall, eller någon jätteliten stol, Indiana Jones-hatt och eventuellt en piska

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2