Battlefield: Bad Company 2 PC Beta Tråden

Permalänk

Jag trodde dom hade stängt betan fick fan panik.. så kollade jag den här tråden (Y)

Visa signatur

| I5 2500K | GTX 560Ti | MSI P67A-GD55 | Corsair Vengeance 8GB |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Men servrarna e inte upp nej...

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Medlem

Drygt, här har man fått en nyckel så svarar inte servrarna...

När fyller man i nyckeln? Har installerat och är inne o härjar i menyerna men ingen nyckel har jag fått fylla i.

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk
Medlem

Det gör du typ när du gör själva accountet. Men servrarna är nere just nu och dice segar, tror de kommer upp imorgon eller nått! >.<
Men men, det är ju beta. Det kommer tydligen en client update också.

Visa signatur

Antec sixhundred, Corsair XMS3 4GB (2 x 2GB) 1600MHz DDR III 4gb pc12800, Asus DirectCU II GTX 570, Corsair TX 650w V2, Amd Phenom II 965 3,4 ghz, 1TB Samsung HDD + 250 gb hdd maxtor, Asus M4A87TD EVO, Samsung T220 22", Razer Deathadder, Razer Arctosa, Logitech Z-4

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Musslan
Drygt, här har man fått en nyckel så svarar inte servrarna...

När fyller man i nyckeln? Har installerat och är inne o härjar i menyerna men ingen nyckel har jag fått fylla i.

När du gör en användare så ber dem efter den, tänk dock på att det inte går att klistra in den, så du måste skriva ner den på t.ex. papper.

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför spelutvecklare alltid säger en viss tid, men sedan blir det flera timmar sent. Är det så att dom är lata eller är det verkligen så att det går snett för alla varje gång?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk

Det är nog inte så lätt alla gånger att vara spelutveklare med nyutveklad teknik ded line mm.....den kommer tålamod bara..

Permalänk

Kommer tydligen både klient patch samtidigt som underhållet är färdigt
Kanske är värt att vänta på:)
http://badcompany2.se/server-underhall-hos-ea-drar-ut-pa-tide...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av R0ll0k0la
Kommer tydligen både klient patch samtidigt som underhållet är färdigt
Kanske är värt att vänta på:)
http://badcompany2.se/server-underhall-hos-ea-drar-ut-pa-tide...

Det har redan sagts i tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Det har redan sagts i tråden.

Sry....=/
Är det avrättning på allmän plats som gäller om man nämner samma sak i en tråd? Eller kanske betala en avgift till dig i 10 år eller något annat coolt?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av R0ll0k0la
Sry....=/
Är det avrättning på allmän plats som gäller om man nämner samma sak i en tråd? Eller kanske betala en avgift till dig i 10 år eller något annat coolt?

Ta inte illa upp, tycker bara det är onödigt att samma info kommer två, kanske tre gånger.

Permalänk
Medlem

Skit i att servrarna ligger nere!
Björn Ferry leder skidskyttet!!!

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Musslan
Skit i att servrarna ligger nere!
Björn Ferry leder skidskyttet!!!

hahaha. Det är ju bra att någon tycker OS är kul

Permalänk
Medlem

Kvällen kan räddas genom 5 träff och servrer online

Visa signatur

Man
2-barnsfar
Spelnörd

Permalänk
Keeper of Traditions
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devil May Cry
Någon som vet varför spelutvecklare alltid säger en viss tid, men sedan blir det flera timmar sent. Är det så att dom är lata eller är det verkligen så att det går snett för alla varje gång?

För att det är omöjligt att förutse alla hinder som kommer medans man arbetar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av R0ll0k0la
Sry....=/
Är det avrättning på allmän plats som gäller om man nämner samma sak i en tråd? Eller kanske betala en avgift till dig i 10 år eller något annat coolt?

Meh, ta're lungan.... Du behöver inte hetsa upp dig så

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Newklear

Meh, ta're lungan.... Du behöver inte hetsa upp dig så

Jag har inte hetsat upp mig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ljungan11
Jag har inte hetsat upp mig?

Han menade inte dig

OnT: Kan de inte slänga in en ny map nu när de ändå håller på och pillar.

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk
Inaktiv

Det funkar nu.

Permalänk
Medlem

blev det verkligen en update också ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
blev det verkligen en update också ?

Jag kanske bara har varit allmänt blind och missat det förut, men jag har märkt att man kan se pinget vid de olika servrarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
blev det verkligen en update också ?

Nej det kommer förhoppningsvis imorgon.

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mulig
Jag kanske bara har varit allmänt blind och missat det förut, men jag har märkt att man kan se pinget vid de olika servrarna.

Ja ibland men oftast så står det ingenting, för mig iaf.

Visa signatur

-= Future Breed Machine =-

Permalänk

Skönt att ha spelat ett tag igen

Permalänk
Medlem

Har 2 nycklar om någon vill ha.

*tagna*

Permalänk
Medlem

Har en polare som gärna vill ha, skicka gärna PM till mig med 1 nyckel, TACK )

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JackeShan
Har 2 nycklar om någon vill ha.

Du har PM

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av StRANGER
Ja ibland men oftast så står det ingenting, för mig iaf.

I Vista/Win7 så måste man köra spelet som Administrator för att se pingen i server listan. Iaf i den nuvarande versionen.

Permalänk
Medlem

Någon mer än jag som inte kommer åt någon server just nu?

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|