XFX bundlar Alien vs. Predator med Radeon HD 5000

Permalänk
Melding Plague

XFX bundlar Alien vs. Predator med Radeon HD 5000

Tillverkaren XFX kryddar utvalda grafikkort med nylanserade Aliens vs. Predator.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

hmm, det är nog det enda sättet dom kan få sålt spelet. det var ju riktigt tråkigt på PC.

Visa signatur

"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel."
Bertrand Russell.

Permalänk
Medlem

spelet verkar inte vara någon höjdare

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk
Medlem

tyckte spelet var riktigt kass på single,, men kan tänka mig att de är fräckare på multi. DX11 gör nog sitt också:D

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Inaktiv

Trevligt för de som är intresserade av både kortet och spelet.

Permalänk
Medlem

Det såg ju riktigt snyggt ut på bilden:) Men å andra sidan, allt annat vore ju dålig marknadsföring.

Permalänk
Medlem

Om man redan har kortet då? Går det att ladda ner från deras hemsida?

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7700X // MB: ASRock X670E PG Lightning (AM5) // Chassi: Fractal Design Define S // PSU: Antec Truepower 650W // CPU-kylning: Noctua NH-U12A // GPU: ASUS Radeon RX 6800 XT TUF OC // RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL40 FURY Be // SSD: Intel 660p 1TB, Samsung 840 Evo 120GB // HDD: Seagate Barracuda 3TB // Monitor: Svive Pyx 34C801

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foqnax
Om man redan har kortet då? Går det att ladda ner från deras hemsida?

Troligen inte men kolla om ditt korts produktnamn stämmer överrens. Jag kollade mitt och det fanns inte med.

Permalänk
Medlem

Jag tycker spelet är riktigt bra, läskigt, roligt, spännande:D

Någon som vet hur det levereras, produktkod till steam kanske?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tachy13
Jag tycker spelet är riktigt bra, läskigt, roligt, spännande:D

Någon som vet hur det levereras, produktkod till steam kanske?

steam är nog en bra gissning eftersom mitt dirt2 kom som en steamkod

Permalänk
Medlem

Synd bara att multiplayer är anpassat till konsol

Permalänk
Medlem

num num num... vill ha nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Troligen inte men kolla om ditt korts produktnamn stämmer överrens. Jag kollade mitt och det fanns inte med.

Hmm, jag har "HD-597A-CNB9". Skiljer sig på sista bokstaven/siffran.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7700X // MB: ASRock X670E PG Lightning (AM5) // Chassi: Fractal Design Define S // PSU: Antec Truepower 650W // CPU-kylning: Noctua NH-U12A // GPU: ASUS Radeon RX 6800 XT TUF OC // RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL40 FURY Be // SSD: Intel 660p 1TB, Samsung 840 Evo 120GB // HDD: Seagate Barracuda 3TB // Monitor: Svive Pyx 34C801

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foqnax
Hmm, jag har "HD-597A-CNB9". Skiljer sig på sista bokstaven/siffran.

Du kan dubbelkolla med supporten, kan ju vara möjligt att det kan gälla även dig. Förmodligen inte men ja.. varför inte?

Permalänk
Medlem

Jobbigt att XFX måste straffa folk som köper grafikkort

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

tkr spelet är riktigt kul ja men nytt grafikkorts köp pga av spelet blire nog inte!

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Medlem

trevligt av dem tycker jag... ett gratis spel är ju ett gratis spel, även om inte alla tycker om spelet Jag kommer prova spelet vilket som !

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knuckles
Jobbigt att XFX måste straffa folk som köper grafikkort

Genom att ge dem ett kasst spel eller vad syftar du på?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rymdvanilj
Genom att ge dem ett kasst spel eller vad syftar du på?

Kasst spel

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem

Kommer ihog nar vi satt och LANade med 5 marines mot en hel dros av Aliens mitt i natten i ett gammalt hus. Javlar vad radd vi var =D
Ljuva tider!

Permalänk
Medlem

Är mer nöjd med Dirt 2 som jag fick med mitt gfx, oj oj oj vilket bra spel!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag att AvP va riktigt roligt, har endast spelat igenom predator än så länge och håller nu på med Alien, o sist tänkte ja marines, men so far är det roligt

Visa signatur

Särskrivningar & Felstavningar är min specialitet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av McTw1st
Själv tycker jag att AvP va riktigt roligt, har endast spelat igenom predator än så länge och håller nu på med Alien, o sist tänkte ja marines, men so far är det roligt

Spelet är inte alls dåligt i Singleplayer, men helt sjukt kort

Permalänk
Moderator
Moderator
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrooK
Spelet är inte alls dåligt i Singleplayer, men helt sjukt kort

Funderade faktiskt på det där, de korten har ju funnits ute ett tag och nu väljer XFX att lägga till ett spel för att sälja dem lättare. Är dessa korten så mycket sämre än övriga konkurrenters i 5*** serierna? Jag hade ett XFX för ett antal år sedan och det var helt ok.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Lol .. jag fick mitt 5770 idag som beställdes i fredags. Det är tajming det ;). Nåja, tur att jag aldrig skulle spelat AvP ändå, fick med Assasins Creed istället.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.