Nån mer som är känslig för berörelse i naveln?

Permalänk
Medlem

Nån mer som är känslig för berörelse i naveln?

Hej
Satt å myste med tjejen häromdan då hon plötsligt petar in sitt finger i min navel varpå jag skriker till som en stucken gris å sparkar för att komma loss.

Hon blev förvånad att jag var så känslig, för hon har aldrig träffat på någon som varit så känslig.

Är det bara jag som är känslig i naveln eller är det fler som är lika känslig som jag?

/Niclas

Visa signatur

Har bytt namn från: nulleman ~ Blogg: http://skorpion.se
MacBook Pro: 15.4' ~ 1.83GHz ~ 1512MB RAM ~ 80GB HDD
Medlem i signaturen blodtörstiga Appleanvändare

Permalänk
Medlem

OnT: Nej, inte speciellt

OfT: "Mös" måste det väl ändå heta?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

För mig gör det inte ont, däremot börjar jag må illa om det pillas för mycket.

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
För mig gör det inte ont, däremot börjar jag må illa om det pillas för mycket.

Dock är jag rätt kitlig överlag men går över efter ett par veckor med någon så har man vant sig att det är någon och pillar

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Tjejen avskyr när man gör det, och farsan går i taket.

Permalänk
Medlem

Känslig i naveln?
För mig så är det ingen skillnad mellan naveln och annat. Lite känsligare kanske, som undersidan av underarmen jämfört med ovansidan. Men inte mycket.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Sötast

Det känns.... Riktigt hemskt att bli pillad i naveln.

Ont gör det inte direkt, men blir otroligt illamående på bara någon sekund, känns som att en liten alien försöker gräva sig in

Permalänk
Medlem

Har själv inga problem med det, men jag har träffat en hel del tjejer som verkligen inte tål det. Lustigt att det kan vara så, att man har olika mycket känsel där. Antar att det är som med bröstvårtor, för där är mina jävligt känsliga medans andra knappt känner nåt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cl3mens
och farsan går i taket.

Vill jag ens veta ?

Ontopic:

Naveln är lugnt, däremot kommer jag ihåg när jag låg i sängen med en tjej som strök med sin hand på sidan av min mage eller vad man ska säga. Mellan rygg och magen. På ett visst ställe blev hela min kropp som en ostbåge med huvud och fötter bakåt, var sjukt störande, var nog någon typ av kittlande känsla.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Vill jag ens veta ?

Ontopic:

Naveln är lugnt, däremot kommer jag ihåg när jag låg i sängen med en tjej som strök med sin hand på sidan av min mage eller vad man ska säga. Mellan rygg och magen. På ett visst ställe blev hela min kropp som en ostbåge med huvud och fötter bakåt, var sjukt störande, var nog någon typ av kittlande känsla.

Samma här. Naveln är lugnt, men sidan av magen är fan katastrof. Det är bara jag själv som kan röra på sidan utan att kittlas, när någon annan gör det så kittlas det som fan. Riktigt irriterande tycker jag...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Direkt ont kan jag inte säga att det gör, men känner väldigt stor obehagskänsla i hela magen. Är sådär lagom störande när navelludd ska avlägsnas ><

Visa signatur

Bleak

Permalänk
Medlem

Ont gör det inte men är galet kittlig precis över hela kroppen om någon annan pillar på mig

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Det känns.... Riktigt hemskt att bli pillad i naveln.

Ont gör det inte direkt, men blir otroligt illamående på bara någon sekund, känns som att en liten alien försöker gräva sig in

Haha, exakt !
Samma känsla för mig.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk

Nej men jag skulle tro att det är det känsligaste stället på magen, speciellt då min mage är hyfsad hård. Så om någon med full kraft skulle trycka ett finger någonstans på magen, så skulle jag inte vill ha det i naveln.

Annars är jag extrem okittlig, jag tycker dock inte om beröring av folk.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Musikälskare

Lol

Nej har inget problem

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Får en svidande/brännande känsla i ollonet när tjejen petar där. Gör svinont!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gunvald Larsson
Får en svidande/brännande känsla i ollonet när tjejen petar där. Gör svinont!

När hon petar i din navel?

Permalänk
Medlem

Botten av naveln gör lätt ont och jag mår illa efter en kort stund.
Väggarna är jag okänslig i men om det drar med sig botten när det pillas så blir det lätt illamåendekänsla.

För övrigt är jag extremt kittlig, men inte i naveln!

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

Det känns annorlunda men knappast obehagligt.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
När hon petar i din navel?

Ja

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"