Permalänk
Avstängd

Dianabol - Några frågor

För ca 3 år sedan började jag styrketräna, körde 1år men fick absolut inga önskvärda resultat så jag slutade. Delvis var det pga dålig kost osv. Hursomhelst försöker jag få tillbaka lusten och motivationen att börja träna igen. Jag har en polare som använder Dianabol och han har fått extremt bra resultat. Jag är medveten om att använda sådana preparat har sina för- och nackdelar. Det jag undrar mest och skulle vilja få svar på, ifrån folk som är väl pålästa eller har använt Dianabol, är:

(om det hjälper att svara på frågorna så är jag 21 år gammal, 185cm, väger 74kg och är just nu väldigt otränad, har tidigare haft bra kondis osv men det är åt helvete nu).

1. Jag vill PRÖVA på att ta Dianabol, min polare har kvar några 25mg tabletter, men jag är väldigt rädd och tror jag kommer uppleva massa bieffekter, typiskt mig att alltid vara drabbad. Iaf, om jag skulle använda Dianabol 25mg i 2-3 veckor (Dianabol ger ju en riktigt bra boost, många går upp flera kilo första veckan), vilka bieffekter kan jag uppleva under denna korta period? Vilka är dem mest förekommande bieffekterna om man använder Dianabol 2-4 veckor?

2. Finns det något sätt man kan förhindra eller förebygga bieffekterna? Vilka, och hur?

3. Ni som använt Dianabol, vilka (bi)effekter upplevde ni den första månaden? Och hur gick det efter några månader?

Skulle uppskatta om folk som faktiskt har använt Dianabol eller är väldigt pålästa kan svara, gärna utförligt, då jag seriöst överväger att pröva skiten, men jag vill vara väl upplyst och påläst innan.

Jag kan helt enkelt inte hitta motivationen i att träna för att gå upp 1 kilo om året...

Tack på förhand!

Visa signatur

FD Meshify C TG | 9600k @ 4800Mhz (1.27v) | Cryorig H7 Quad Lumi
MSI Z390-A PRO | G.Skill 16GB 3200Mhz CL16 | Samsung 860 EVO
Palit RTX 2070 | Seasonic Prime Ultra 750W

Permalänk

Tror nog att den här frågan kanske kan besvaras lite snabbare och bättra på flashback

Visa signatur

Bärbar:  Macbook Pro TB 13 - i5 2.9 GHz - 8 GB RAM - 256 GB SSD
NAS: Synology DS1819+ - 60 TB | NAS: Synology DS1815+ - 9 TB
ESXi-1: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD - 1 TB SSHD
ESXi-2: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 16 GB RAM - 250 GB mSSD
RDP: NUC D54250WYKH - i5 1.3 GHz- 8 GB RAM - 120 GB mSSD - 250 GB SSD

Permalänk
Medlem

Om du tänker ta steroider så är det inte om du får biverkningar, utan du bör räkna med det. Dessutom lär du tappa all massa som du fått så fort du lägger av med det, men jag är ingen expert, och jag är inte du.

Det bästa är väl att ringa dopingjouren anonymt, så lär dom ha svar på dina frågor, 020 - 546 987.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Skit i sånt, ut och spring med dig och stoppa i dig vettig mat tillsammans med lagliga pulver så som kreatin osv....ser du inte resultat efter 1år så gör du uppenbarligen något fel eller så har du en skev bild av träningen pga din fuskande kompis.

Och ska du stoppa i dig något av den här typen av skit så LÄS på ordentligt innan dessutom kommer inte några få piller som din polare har hjälpa utan snarare stjälpa då du ska köra en "rekommenderad" kur för att ens se resultat.

Permalänk
Medlem

Nu vet jag inte exakt vad dianabol är men jag gissar på någon form av steroid. Så;
Glöm inte de sociala nackdelarna.
Ex. vad vänner och familj tycker om att du brukar steroider. Samt kommer det kännas bra i framtiden när folk frågar hur du blev så vältränad och ditt svar är "jag orkade inte träna så körde på steroider"?

Sedan bör det vara gigantisk skaderisk om du börjar med steroider innan du har vant dig vid alla övningar och så.

Vad gör du efter du kurat? Ska du bara sitta och låta musklerna krympa? Sen kura igen?

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Medlem

En lista saxad från anabolasteroider.se

Här är en kortfattad uppräkning av de allvarliga risker som finns bevisade med användning av anabola steroider. De är:

psykiska besvär som aggressivitet och humörsvängningar
skador på hjärnan och psyket
hjärtskador
leverskador
brösten växer på män och bröstmjölk bildas
impotens
testikelförminskning och sämre spermiekvalitet
kortvuxenhet om det ges till barn
håravfall
finnar
grövre röst och hårväxt i ansiktet hos kvinnor
förstorad klitoris och utebliven mens
risk att dö i förtid.

Och sluta snacka om att "pröva". Det är rent hyckleri. Tar du tillräckligt med steroider för att påverka muskelutveckling tar du tillräckligt för att få biverkningar. Dessa är nämligen dosberoende. Om du inte har motivationen att träna kan inte träningen vara så viktig att du riskerar så pass allvarliga biverkningar. För du är väl varken dum, lat eller lättlurad?

Visa signatur

"We have just one world But we live in different ones" - Dire Straits, "Brothers in arms"

Permalänk

Jag tror knappast man får rekommendera olagliga substanser här.

De största argumenten emot Dianabol tycker jag är rättsväsendet, att man kan bli avstängd på många gym samt att man kan åka dit i en kontroll på arbetet.

Annars går det alltid diskutera för och nackdelar, men om man tränar för att bli friskare/må bättre, så ska man inte stoppa i sig någon skit med en massa biverkningar.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Anabola Steroider är inget man "prövar". Med tanke på att du frågar dessa frågor tyder på att du absolut ska örfila dig själv och lägga ner planerna du har. Självklart kommer du få snabba resultat, men muskelmassa är en färskvara. Efter avslutat kur kommer dina resultat sakta med säkert försvinna och inom en snar framtid står du på ruta ett igen eftersom du varken har grundkunskaperna (kost, träning, vila m.m.) eller viljan.

Mitt tips till dig är,.. skärp till dig, Dianabol är inget för dig.

Permalänk
Medlem

Kör på, jag är för självsanering i genpoolen.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Svar.
1. FB/t354448

2. God fysik, god hälsa och gott leverne med gott psyke.

3. Polare berättar om lite stressig och svår sömn, samt att man kände sig lite mer dåsig. Det var på en "mindre mängd" under "normallång tid". Därefter ingenting. Tolka det som du vill.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Håller med Loaded.

Kom till gymmet och skaffa sexiga bristningar och röda mattor av finnar på axlarna och i ansiktet. Det är lätt värt det!

Om du nu är så jävla motiverad att börja träna så är dianabol är lösningen!

Jävla pajas.. hoppas din lever pajar

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk
Medlem

Pros:
Mer effekt och snabbare effekt av träningen

Cons:
En drös bieffekter, pajar interna organen för resten av livet, olagligt (om man nu bryr sig om det), diverse psykologiska effekter.

Man ser klart att fördelarna väger över

Permalänk
Medlem

Har din polare fått förstorad klitoris ?

Permalänk
Medlem

Som sagt prova Flashbacks forum. rättare sagt https://www.flashback.org/f12

Tänk på att det är 18 års gräns sen att ta allt med en nypa salt.

Lycka till

Visa signatur

*Powemac g4 MDD 1ghz / 7000 rpm delta fläkt <3

Permalänk
Medlem

Ääääsch! Dopning är skitbra och inte ett dugg farligt. Det värsta som kan hända är att man blir så biffig att man måste skaffa en helt ny garderob. Allt skitsnack om att man pajar sin kropp är bara skräckpropaganda. Det är tvärtom så att kroppen mår bra av steroider. Anledningen till att dopning är så illa beryktat är att det anses vara "fusk". Man ska visst bygga sin kropp med filmjölk och banan och lyfta traktordäck i garaget.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Testpilot

Sånt här diskuterar vi inte på Sweclockers, läs reglerna.
*Tråd låst*

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]