Permalänk
Medlem

LAN uppsättning

Vad tycks?

http://www.youtube.com/watch?v=AfNk-T_6FSc

LANet börjar imorgon

Permalänk

hur kan du ens lägga upp detta på det här forumet? vad ska vi diskutera om?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Jag anser dig vara skyldig mig en minut. Kan även tänka mig att ta emot kontant kompensation i form utav 299kr +moms för detta.

Edit. Såg att du är tjej, då kan jag även tänka mig "alternativa" betalningsformer, PM för vidare info.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk

aha tjej, då tog denna diskussion en helt annan vändning. jag har en fråga varför sätter ni stolarna på borden först?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Är det i lund? Tycker ni hade lite väl mycket stolar på varje rad, är det tänkt att det ska va en dator på varje bord?

Visa signatur

Phenom X6 1100T @ 4Ghz, Gigabyte 280X 3Gb, 8GB Corsair DDR3, Be Quiet 700w, Crucial 64gb, Samsung 850 Evo 500gb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ASUSG15
Är det i lund? Tycker ni hade lite väl mycket stolar på varje rad, är det tänkt att det ska va en dator på varje bord?

Det är ett LAN för tjejer, alltså bara rosa laptops, utan mus. Sparar plats på så sätt.
Sminkning sker i annat rum.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Utan mus!? Fattar ingenting

Visa signatur
Permalänk
Medlem

/Förvirrad

Permalänk
Medlem

Min inbjudan måste ha kommit bort i posten!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Musikälskare

Märkligt tråd

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Var ju inte mycket LAN relaterat,kunde lika bra ha varit förberedelse till något tråkigt seminarium.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

LANet är igång nu. Undrar hur det går för Lundarna. Vem vinner i harpan? Vad heter den enda närvarande killen med solstråleleendet? Hann de få fram sittdynor lagom till filmstunden? Är kaffet gott?

Såå.. här är det solsken ute och precis lagom varmt. Har inte gått och lagt mig än men ska powernappa innan man ska iväg och baka tårta.

Hur har er dag varit?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Ser sjukt trångt ut iaf^^

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Ja målgruppen är 17-25år.. Undrar hur många över 18 som har sportlov.
Och hur många av de som är över 18 och har sportlov som inte är retards.

Visa signatur

Citera för svar..

Permalänk

Fy fan vilka vidriga stolar, ni borde fan skämmas.

Permalänk
Medlem

Lan mitt i en vardagsvecka?

är det bara för mig ljudet var ultraspeedat?

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Sötast

Titta... stolar!

Permalänk

inte många som hade kommit ännu

http://deltalans.se/?q=node/275

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk

Synd att man bor i norrland annars hade jag kunnat dra dit, spelar man quake1, sc och wc3 någonmer på lan? quake3 kanske?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

nice stolar.

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MasteraCe
Lan mitt i en vardagsvecka?

Sportlovet är fördelat på olika veckor igenom Sverige, så inte alla drar upp till fjällen samtidigt.

Södra sveriga(med vissa undantag) har det vecka 8 (alltså nu)

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Hedersmedlem

Diskussionsvärde?

*tråd låst*

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||