Pixmania - fraktalternativ (ekonomilev)

Permalänk

Pixmania - fraktalternativ (ekonomilev)

Ekonomileverans 10 arbetsdagar - kommer det med Posten eller? Alltså som vanligt brev eller hur man nu ska uttrycka det...?

Permalänk
Medlem

avstå pixmania om du har möjlighet till de.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk

too late...

Permalänk
Medlem

Lol på ekonomileverans, Inet's vanliga leverans kostar ju 59kr och tar 1-2 dagar :O.

Permalänk
Medlem

skoj att man inte heller kan följa det.
Vad sker om det försvinner?

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Ingen aning. Jag får väl se. Det kanske inte kommer?

Permalänk
Medlem

Om du vill ha tips, så fråga innan du beställer nästa gång.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Lol på ekonomileverans, Inet's vanliga leverans kostar ju 59kr och tar 1-2 dagar :O.

Å andra sidan skickar dom från frankrike (eller var det tyskland?) Men ändå.. såg att frakten på en tv kostar 1000 kr.

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Permalänk

Lev. med posten, stort brev att hämta ut.

Beställde 18/2 framme 2/3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen
Å andra sidan skickar dom från frankrike (eller var det tyskland?) Men ändå.. såg att frakten på en tv kostar 1000 kr.

Ok, antog att dem skulle ha ett svenskt lager ;). Men då är det både oekonomiskt och dumt att handla hos Pixmania ;).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chamezz
Ok, antog att dem skulle ha ett svenskt lager ;). Men då är det både oekonomiskt och dumt att handla hos Pixmania ;).

Ja och det värsta av allt omiljövänligt:O

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk

...Fick dessutom inte samma kort som jag beställde.

Beställde detta:

Men fick det här:

Inte direkt Inet-kvalité på packningen. Tveksamt om jag handlar från Pixmania igen, känns inte så.

Permalänk
Medlem

Ptja, pixmania.... vad kan man säga. Tog du dig en titt på omdömena på till exempel prisjakt innan du beställde?

Hur som helst så kan du ju (försöka) hävda köpet då kortet inte är rätt / gör det det skall (till exempel saknar tv-out).

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk

Näe, kollade aldrig prisjakt.

Spelar eg. ingen roll längre. Sålde kortet och några RAM-minnen på Blocket för 10 min sen. Vilket jag förmodligen ändå hade gjort även om jag fått "rätt" kort, då jag omprioriterat sen jag beställde. (blir ett beg. HD4850 ist)

Tjafsa med Pixmania orkar jag inte, speciellt inte när jag får huvudvärk av deras sida. Hade det rört sig om mer pengar så kanske, men 315kr...

Permalänk
Medlem

Varför änns skapa en tråd 2010-02-25 19:44 för att sedan få ett vettigt svar 2010-02-25 19:49. Och sen visar det sig att du 2010-02-25 19:51 redan gjort ditt val innan du läst det vettiga inlägg.

Detta inlägg är absolut inte vettigt och jag slösade bort 2min av mitt liv

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White