SweClockers på Cebit 2010

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på Cebit 2010

Datormässan Cebit i Hannover har precis slagit upp portarna. SweClockers är på plats och inleder bevakningen genom att besöka Asus presskonferens.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Asså, såg bara så fel ut med tjejer som går runt med datorer på en "catwalk". Nej!

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Skäggig legend

Jonas blir bättre för varje gång! Keep it up (:

Men rofl på asus med damerna, primadonnorna kan ju tappa datorerna! >.<

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XHI
Jonas blir bättre för varje gång! Keep it up (:

Men rofl på asus med damerna, primadonnorna kan ju tappa datorerna! >.<

Håller med!

Lite brudar är ju aldrig något fel Sen vad de har med saken att göra är en annan fråga >.<

Permalänk
Medlem

Hoppas dom delar ut lite blöjor vid ingången, blir mycket nördorgasm från både hårdvara och brudar.

Permalänk

Tjejerna får ju en att förlora fokus på själva grejerna, inte så smart av Asus. Kör du Big Mama eller nåt, då tittas det till 100% på laptopsarna vill jag lova.

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Medlem

Som alla tidigare sagt, vad fel det kändes med tjejerna som gick omkring med datorerna, så pinsamt att man nästan inte vågade titta.

Mycket bra reportage, ni ska ha ett stort plus för videoklippet.

Visa signatur

CCNP R/S + SPCOR, NSE7 (emeritus)

Permalänk
Medlem

men tjejer va snygga

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Jävla piss att man inte hade pengar denna månaden.. en lärare på högskolan fixade resa och boende för 1700kr till de som var intresserade, så just nu finns det 45 student från Högskolan Väst där nere.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hotfuzz08
Asså, såg bara så fel ut med tjejer som går runt med datorer på en "catwalk". Nej!

ord

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robbaz
Hoppas dom delar ut lite blöjor vid ingången, blir mycket nördorgasm från både hårdvara och brudar.

Haha!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Tjejerna får ju en att förlora fokus på själva grejerna, inte så smart av Asus. Kör du Big Mama eller nåt, då tittas det till 100% på laptopsarna vill jag lova.

Nej, då tittar publiken inte alls, tror jag iaf

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad
Nej, då tittar publiken inte alls, tror jag iaf

Nä, kanske inte Alla skulle rusa ut och spy eller nåt.

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk

Vad har halvnakna brudar där att göra om inte för att locka manliga journalister. lol

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hotfuzz08
Asså, såg bara så fel ut med tjejer som går runt med datorer på en "catwalk". Nej!

Tänkte samma sak när jag såg klippet.

Permalänk

Är det inte samma tjej som går med alla datorerna? Det är säkert en av produktutvecklarna.

Permalänk
Musikälskare

Fina damer, Fina ben, Fina datorer

flashen nöjd :3

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför inte en tjej ska få gå runt med en dator? Är det bättre om det är en kille som gör det? Lite könsdiskriminering i så fall, dessutom är det ju inte så att det var något sexistiskt över det hela.

I övrigt får man väl hoppas på fler och bättre nyheter från mässan

Permalänk

ushh för tjejerna..

liksom samma som på bilshower osv. liksom visst kul o se på men tjejerna är ju rediga rötägg som ställer upp på sånt iaf man kan köpa datorn/bilen men tjejen står ju bara där som en indikation att man aldrig kommer få en 'snygg' tjej och därför få nöja sig med datorn7bilen istället

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hotfuzz08
Asså, såg bara så fel ut med tjejer som går runt med datorer på en "catwalk". Nej!

Vad är det för fel på tjejer?

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Gillar inte alls catwalk-upplägget, låt produkten tala för sig själv, utan krimskrams tack.

Det ska vara en snubbe i polotröjja och jeans.

Vill jag se tjejer finns det bättre filmer...

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pimpim666
Vad är det för fel på tjejer?

Har inte sagt att det generellt är fel på tjejer.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk
Medlem

nice me lite damers

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk

WOW! dessa tjejer är såpass tekniska att dom kan fälla upp en laptop utan problem.och inte bara snygga.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk

hadde vatt rioligare att se en hög feta finniga gamers komma gående med datorerna hadde iaf fått mig att spotta ut kaffet av garv

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Fina damer, Fina ben, Fina datorer

flashen nöjd :3

+1 på den

Vad mer kan man önska på en mässa som den

Permalänk
Hedersmedlem

Nej en asus dator kommer man inte skaffa, inte den sista de visade upp i alla fall. hon behövde ju hålla ner datorn för att få upp skärmen. Tycker sånt är irriterande.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MulleEng
Nej en asus dator kommer man inte skaffa, inte den sista de visade upp i alla fall. hon behövde ju hålla ner datorn för att få upp skärmen. Tycker sånt är irriterande.

Word!
Ruskigt störande med min Eee-pc1101ha :S, menmen, man får vad man betalar för.

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Medlem

NU drar jag till CeBIT 2010, see ya!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av walp
Word!
Ruskigt störande med min Eee-pc1101ha :S, menmen, man får vad man betalar för.

Fast jag tycker det ser ut som värstingdatorn tjejen bär, den har ju säkert minst 17" skärm och möjligen i7 och 5850Graffe.
Det är även sega gångjärn på min brors bärbara som också är rätt så vass.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Dåligt drag och anställa den tjejen, kommer inte ihåg hur datorerna ser ut, bara bruden

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU