Ca 40 signerade hockeybilder på Ed Belfour. Vad göra?

Permalänk
Medlem

Ca 40 signerade hockeybilder på Ed Belfour. Vad göra?

Yes, som topic lyder så har jag ca 40st signerade hockeybilder på gamla Chicagomålvakten Ed "The Eagle" Belfour.

Helt klart min favorithockeyspelare genom tiderna tillsammans med Pavel Bure.
Nu undrar jag, vad ska jag göra av dessa bilder?
Sälja? Isåfall, vad kan de vara värda?

Behålla? Sälja vid ett senare tillfälle? Blir 28 nu i april.

Bilderna håller högsta möjliga kvalitet. Absolut mint-condition då.
Är inte alls kantstötta och har legat i plastfickor samt i pärm sen dagen jag fick dem i min ägodel.

Bör kanske noteras att de signerades nu när han spelade i Leksand.

Tacksam för svar och lite ideér.

Permalänk
Medlem

Ebay? Men kan inte tänka mig dom är värd så mycket nu, han signerar nog ett par stycken per år. hehe

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Jag skulle behållt dem tills han trillar av pinnen. Det jag gör med mina hockeybilder. Sen kan det nog bli aktuellt att sälja bilderna och få lite pengar för skiten.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
Jag skulle behållt dem tills han trillar av pinnen. Det jag gör med mina hockeybilder. Sen kan det nog bli aktuellt att sälja bilderna och få lite pengar för skiten.

Så mycket som Ed Belfour super, kan det inte dröja speciellt länge heller.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Själv sitter jag på min Martin Brodeur samling på nästan 100 olika kort. Tyvärr har jag ju aldrig fått tillfälle att få de signerade men ändå. Har bland annat en av de mest ovanliga med honom, som e ett guldkort. Bytte till mig det från en klasskamrat för ett tiotal fina kort med svenska spelare. ^^

Bästa är väl att spara bilderna i ytterliggare 10 elelr 20 år. Visst, vid det laget har man det förmodligen rätt okej ställt men ändå!

Visa signatur

I7 7700k, Asus ROG STRIX Z270i, Geforce GTX 1070 mini ITX, Lian-Li PC-Q04

Permalänk
Medlem

Ebay annars kolla Beckett, har för mig det var sidan man vände sig till när hockeybilderna var inne.

Har själv en liten samling, Gretzky, Patrick Roy, Kirk Mclane, Hull/Bure/Selanne, Segei Fedrov, Messier, Eddan, Vanbiesbrouck och sist men inte minst Mike Modano Allt har legat inplastat i 15år

Har dessutom en pärm med Donruss standardkort lagsorterade med en hyfsat komplett samling från 94-95.

Permalänk
Medlem

Känner nästan doften av nyöppnat hockeybildspaket!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ska fan fota mina Belfourkort o lägga in också.
Snacka om motivationshöjare när man ser fina kort i bra skick.

Lär väl behålla dom ett par år till.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryden
Känner nästan doften av nyöppnat hockeybildspaket!

Härliga tider!

OT: Om du lyckas hitta en samlare så kanske du kan få en slant (efter att han trillat av pinnen), och säljer du dem en och en så kanske du kan få ut lite mer.

Högst amatörsmssiga gissningar.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem

Jag älskade målvakter när jag samlade på bilder.
Har typ 2 pärmar med enbart målvakter. Sorterade på namn. Många annorlunda kort men tyvärr mest bara vanliga. Något kort kanske blir värt pengar om typ 20år.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |