Video: Cooler Master på Cebit 2010

Permalänk

Satt fint med lite nyheter av ''rörande'' slag så där efter middagen

Visa signatur

Fractal r6 R5 3600 h115i pro 1080ti@ Accelero xtreme IV 16GB vengeance

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av victorix
Härligt med videoinslagen!

Lite konstruktiv kritik från min sida dock:

I framtiden hade jag velat se att kameramannen lade större vikt vid att filma produkten som presenteras, snarare än personen som presenterar produkten! Detta gäller framför allt när små detaljer visas - då måste verkligen kamerafokus ligga på produkten och inte talaren.

Det hade även varit trevligt om personen som intervjuar ställde mer frågor till presentatören! Som bekant brukar det vara lika intressant att kolla upp det som inte sägs snarare än det som faktiskt framförs!

För övrigt mycket trevligt inslag, hoppas på fler i framtiden!

second that

Visa signatur

specc.
i7 920, 570, intel ssd. fulltower FD.

Permalänk

Måste säga att guld-agget och V6-kylaren ser riktigt intressant ut! Ska bli intressant att se om dom motsvarar förväntningarna.
Nya HAF-modellen verkar även den ha några intressanta features, men lite synd att det inte är direkt stilrent.

Tycker även jag att det är trevligt med film istället för vanliga artiklar, fortsätt gärna så!

Visa signatur

Asus Sabertooth X58 | Intel Core i7 950 | Prolimatech Super Mega | Corsair XMS3 Vengeance 12GB | Asus GeForce GTX 970 Strix DCII | Samsung 830 256GB | Samsung F3 500GB | Corsair AX 1200W | Corsair 800D | Scythe Kaze Master Pro | Windows 10 | Ducky Shine Mech Brown | Logitech G502 Proteus Spectrum | Acer Predator XB241H | Samsung Galaxy S6 Edge 64GB
"Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!"

Permalänk
Medlem

kul med video-nyheter, nackdelen är att det inte är så lämpligt när man sitter på jobbet (nu är det väl förvisso inte så lämpligt att läsa sweclockers o dylikt från jobbet överhuvudtaget, men ändå )

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.

Permalänk

Snacka inte skit om Ron, han är en av få utvecklare i Europa som verkligen kommer med nya ideer, trots taskig engelska

Visa signatur

Out on the streets and ragin tonight
full blast adrenaline and ready to fight
everywhere we go the record fuckin skip
low life bastards and we don't give a shit