Video: Intervju med Gareth Ogden på Corsair

Permalänk
Melding Plague

Video: Intervju med Gareth Ogden på Corsair

På Cebit 2010 ställer Corsair ut en mängd nya produkter, bland annat den kommande datorlådan Obsidian 700D och en ny serie SSD-enheter.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Sjukt snygg låda..

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alienware
Sjukt snygg låda..

Håller helt med, oerhört habegär!

Tumme upp till filmteamet också, videoinslagen blir bättre och bättre, fortsätt så!

Permalänk
Medlem

ojojoj HD-kvalité och riktigt ha-begär
tummen upp som sagt !

Visa signatur

Stationära: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 3200MHz | EVGA Geforce 1070 8GB | 120GB Intel 520 SSD | 500GB Samsung 850EVO |
Server/ NAS : Phenom2 X4 965 | 6GB DDR2 RAM | Nvidia 6600LE 128MB | WD Red 3TB | Ubuntu server 16.04
HTPC: Raspberry Pi 2 | 8GB class 6 SD card | 900MHz quad core

Permalänk
Medlem

Videon jag har längtat mäst efter

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Man blir ju enormt sugen på 700D alltså. Och Voyager GTR skulle jag inte heller säga nej till...

Corsair går riktigt bra nu. Trevligt med film, fortsätt så SweC!

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D CO + 2133 MHz FCLK GPU: Sapphire RX 7900 XT Pulse OC
RAM: Corsair 2x16GB 6000 MT/s CL30 (Hynix) BZ subtimings
MB: ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI SSD: Kingston KC3000 2TB PSU: Corsair RM850x

Permalänk
Hedersmedlem

700D verkar vara en prefekt låda. Har tyckt 800D varit lite dyr men om 700D ska kosta ca 20% mindre är det ju great. Kommer inte sakna det de plockat bort på 700D. Dessutom mycket bra film som vanligt:)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Nice, 20% billigare verkar vettigt!

Bra att dom tagit bort fönstret för dom som inte vill ha det

Visa signatur

Antec Twelwe Hundred | Asus M4A78-E | Phenom 2 x4 940 Black Edition, Corsair H50 Hydro | Sapphire 5870 1GB Vapor-X | Fractal Design 650W | Kingston 4GB 800MHz DDR2 | Samsung SyncMaster P2450H | Apple iPhone 3GS 16GB | Sony PlayStation 3 Slim 250GB

Permalänk
Medlem

Inga nya agg?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huddit
Inga nya agg?

Varför ska de skapa nya? det kostar ju. De kan ju fortfarande leva på att deras "gamla" är bra och säljer sig själv

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Corsairs representant visste vad han pratade om, hans engelska var även väldigt bra jämfört med många andra representanter man lyssnat på
Verkar bra med ett lite billigare chassi utan alla fönster och sådana onödiga tilltag. Attraktivt chassi dessutom.

Mer sånt här!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag gillar Corsair! Känns som kvalitet, samtidigt som chassina är stilrena och utan neon och skit. Fast jag äger inget av företaget!

Visa signatur

Cat funeral! Cat funeral!
>>> 112383 <<<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NysoO
Corsairs representant visste vad han pratade om, hans engelska var även väldigt bra jämfört med många andra representanter man lyssnat på
Verkar bra med ett lite billigare chassi utan alla fönster och sådana onödiga tilltag. Attraktivt chassi dessutom.

Mer sånt här!

Corsair är ju amerikanskt, hade varit väldigt konstigt om engelskan varit dålig De flesta andra företag är ju tyska.

Visa signatur

Intel 2500K | GPU? | MSI Z77A-GD45 | 8GB | Win 7 Pro 64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NysoO
Corsairs representant visste vad han pratade om, hans engelska var även väldigt bra jämfört med många andra representanter man lyssnat på
Verkar bra med ett lite billigare chassi utan alla fönster och sådana onödiga tilltag. Attraktivt chassi dessutom.

Mer sånt här!

Gareth låter rätt engelskt/amerikanskt så vore nästan konstigt om han inte kom från något englesktalande land;)
700D hade blivit mitt nästa chassi om jag inte köpt mig ett Lian Li alldeles nyss.

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GustavRonne
Corsair är ju amerikanskt, hade varit väldigt konstigt om engelskan varit dålig De flesta andra företag är ju tyska.

Även om inte företagen är tyska, så är ju mässan i Tyskland och då vore det konstigt om inte de flesta representanter från företagen är just tyskar.
Tycker att det är lite roligt att så många i trådarna om CeBit klagar på att representanterna är tyskar, det är väl självklart att de först och främst inriktar sig på att ha tyskspråkiga säljare, då merparten av de som går på mässan lär vara tyskar.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NysoO
Corsairs representant visste vad han pratade om, hans engelska var även väldigt bra jämfört med många andra representanter man lyssnat på
Verkar bra med ett lite billigare chassi utan alla fönster och sådana onödiga tilltag. Attraktivt chassi dessutom.

Mer sånt här!

No shit Han har ju ett engelsk namn så att hans engelska är bra är ingen överraskning dock förstår man ju vad dom andra säger utan problem även om uttalet alltid är super.

Corsairs nya låda ser förbaskat bra ut, inget fönster och hotswap gör att kostnaden går ner och jag blir intresserad att byta ut min förbannade P182a. Den känns dock lite för stor för mina behov.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WrongTarget
Även om inte företagen är tyska, så är ju mässan i Tyskland och då vore det konstigt om inte de flesta representanter från företagen är just tyskar.
Tycker att det är lite roligt att så många i trådarna om CeBit klagar på att representanterna är tyskar, det är väl självklart att de först och främst inriktar sig på att ha tyskspråkiga säljare, då merparten av de som går på mässan lär vara tyskar.

Alla företag har ju typ stationer runt om i världen så corsair kan bra ha anställda i tyskland.

Permalänk
Medlem

Skulle själv gärna ta ett snack med mr Ogden, har haft 2 nätagg från Corsair som pajat. Inte riktigt nöjd med följderna av dessa ras.

Visa signatur

*.*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gusko
Skulle själv gärna ta ett snack med mr Ogden, har haft 2 nätagg från Corsair som pajat. Inte riktigt nöjd med följderna av dessa ras.

Bara att ta dig ner till Tyskland då

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sennebring
Bara att ta dig ner till Tyskland då

Har två rätt biffiga jobbarpolare nere på mässan, ska slå en signal & kolla om dom vill agera torpeder.

Edit: Nu ska jag inte bara komma med gnäll, gjorde en RMA på Corsairs hemsida tidigare idag eftersom en minnessticka pajade när nätagget la av.
Drog ner till Inet med nätagget & en halvtimme senare när jag kom hem var reklamationen godkänd.
Inte illa på en lördag!!!

Visa signatur

*.*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gusko
Har två rätt biffiga jobbarpolare nere på mässan, ska slå en signal & kolla om dom vill agera torpeder.

Edit: Nu ska jag inte bara komma med gnäll, gjorde en RMA på Corsairs hemsida tidigare idag eftersom en minnessticka pajade när nätagget la av.
Drog ner till Inet med nätagget & en halvtimme senare när jag kom hem var reklamationen godkänd.
Inte illa på en lördag!!!

Underbart!

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed