Permalänk
Medlem

Japansk Xbox360 HDD

Tjena
I och med att 250gb hdd släppts på den japanska marknaden så blev jag lite halv sugen på att beställa än därifrån.
Dock så hittar jag ingen information om dessa verkligen fungerar med konsoler sålda i norden. Så är det någon som vet om detta fungerar eller ej ?

Permalänk

Borde ju fungera eftersom programvaran inte sparas på hårddisken vad jag vet, det är väll bara profiler, spel,downloads och sparningar som hamnar där. Det borde funka men sen är det Microsoft så man vet aldrig. Men är det inte mjukvara på sakerna så borde det funka.

Visa signatur

Hur långt är ett snöre?

Permalänk
Medlem

det funkar

/Daniel

Permalänk
Medlem

Kan du länka sidan som säljer? Microsoft sa själva att den inte skulle släppas löst så akta så det inte är en pirat hdd.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av P-NILZ
Kan du länka sidan som säljer? Microsoft sa själva att den inte skulle släppas löst så akta så det inte är en pirat hdd.

microsoft har gått ut med att de säljer 250Gb disken löst... men just nu bara i japan

/Daniel

Permalänk
Medlem

varför skulle de inte funka? är ju en vanlig hdd som sitter i som är i högsta grad overprized.

tror de finns guider på internert hur man sätter i en egen hdd i dom har för mig att de va lite pill.