Permalänk
Medlem

Playstation Move

Ny kontroll för PS3 till hösten!

Aftonbladet

Visa signatur

/RobbZ

Permalänk
Medlem

Satt precis och kolla på GDC 10: Press Conference, ser riktigt häftigt ut...

http://www.gametrailers.com/gdc/ om ni vill se, GDC 10: Press Conference Part I - V

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Känner mig inte speciellt hypad inför detta, enda spelet jag skulle kunna tänka mig detta till är Heavy Rain!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Jag är inte speciellt lyrisk. Ser bara mini-spelssamlingar a´la Wii på ingång.

Bara kolla på vad man visade upp. Partyspel och "Wii Sport HD", (väljer att ignorera SOCOM 4.)

// G

Visa signatur

"Jump on my sword while you can Evil! I won´t be as gentle!"

Permalänk
Medlem

Dem som är intresserad av detta har redan skaffat sig en Wiiiiiiii

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Jag kände mig mer hypad innan deras presskonferens faktiskt. Som någon har sagt så såg det ut mycket som Wii sports (med en kamera förstås) och SOCOM, det såg inte bra ut tyckte jag (kontrollen alltså). Jag är helt övertygad om att många kommer köpa det här och ha väldigt roligt med det, men jag (mitt tycke alltså) tycker det verkar som en senare, och kanske bättre, verision av Wii, och dom spelen har jag redan spelat. När han drog fram två lysande stavar så kändes det åtminstone som en för mycket.

Nu återstår det för Natal att bevisa sig, jag hoppas att de lyckas få det att kännas naturligt utan att ha en kontroll.

Permalänk
Medlem

För mig som inte diggar handkontrollen på PS3 eller konsoller överhuvudtaget som inte riktigt tyckt Wii lockat är ju detta en bra grej.

Om den håller vad den lovar så kan ju en sån kontroll vara betydligt snällare mot senila gamla gubbar som mig

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W