Bra eller dåligt köp? 20

Permalänk
Medlem

Bra eller dåligt köp? 20

Hej,

Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag skriver på fel forum, men här verkar alla kunna sina grejer.

Men behöver lite snabb hjälp!

Jag köpte en Acer Travelmate 5720 och nu vill jag veta om jag gjort bort mig eller gjort en bra affär.

Info om datorn:

Modell: Acer Travelmate 5720.

Ram: 4GB

Skärm: 15.4"

Processor: Intel Core 2 Duo (T7500 @ 2.2 Ghz)

Hårddisk: 320 GB

Grafikkort: ATI mobility radeon HD 2600

4 x USB, 1 x Firewire, 1 x VGA, 1 x DVI, samt ingångar för Bredband, Modem och PS2-Keyboard.

På köpet:

- Vista original
- Ett års Norton Antivirus program.
- Trådlös mus
- Svart datavästa

Edit: Priset var 3400kr

Tack som fan på förhand! ! !

Permalänk

Ser väl ut som ett bra köp tycker jag!

Permalänk
Medlem

varför norton ?

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk

Ser schysst ut ,

Permalänk

För 3400kr skulle jag vilja säga att det var ett riktigt kap!

Permalänk

bra köp!

Permalänk
Avstängd

Säkert stulen för det priset! riktigt bra pris, jag hade inte tvekat en sekund...

Permalänk
Medlem

På tradera kan man fynda!

Han bor granne med mig typ, så det blir ingen frakt heller. Plus jag kan kolla först och se att det verkligen inte är för bra för att vara sant innan jag betalar.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heavrn
På tradera kan man fynda!

Han bor granne med mig typ, så det blir ingen frakt heller. Plus jag kan kolla först och se att det verkligen inte är för bra för att vara sant innan jag betalar.

Ajdå, på tradera finns det mycket blåsare också... Speciellt på bärbara datorer, xbox, ps3, mobiler, etc...

Sätt aldrig någonsin in pengar i förväg...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cratzky
Ajdå, på tradera finns det mycket blåsare också... Speciellt på bärbara datorer, xbox, ps3, mobiler, etc...

Sätt aldrig någonsin in pengar i förväg...

Som sagt, han bor nästan granne med mig, så ska hämta datorn, kollar den naturligtvis på plats oxo så allt är som de ska.