Permalänk
Medlem

Hitman 5 - Hired Gun

Finns det någon mer info om detta spelet än ? Det enda jag sett är att det ska vara release sent i 2010 .

Hade varit guld om det kommer ut snart har sett fram emot 5:an sen jag spelade klart Blood money.

Tänkte att vi kan ha denna tråden att posta allt om Hitman 5 , nyheter o.s.v.

Hittade ingen tråd om Hitman 5.

Ge mig info !

Permalänk
Medlem

Ingen som är intresserad av detta ?

Permalänk
Medlem

Jag visste inte ens att det var under utveckling. Jag är självklart intresserad

Permalänk

Ett till Hitman-spel har man väntat på ett tag nu, hoppas på att det kommer sent 2010 och inte försenas in till 2011. Man måste ju få sin dagliga dos av Hitman, samt klara alla banor på Silent Assassin!

Permalänk
Medlem

Blood Money var riktigt underhållande, så självklart att man längtar efter nästa Hitman!

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk
Medlem

Dåligt med info tycker jag bara som är ute, är väl detta och Duke Nukem FORnever som man väntar mest på. Men när blood money kom ut blev jag tagen av grafiken av den då hoppas det blir lika nu med dagens grafik prestanda. Hoppas även dem inte försämrat spelet någonting utan fortsätter på samma bana som dem gjort hittils.

Finns inga spel som kan mäta sig med detta assasin spel så jäkla grymt utformat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moses666
Ingen som är intresserad av detta ?

Ingen har svarat på 2h så blir du nervös, hehe.

Skulle helt klart vara skoj med ett nytt Hitman att kör på PS3!

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Haha ville bara ha en ursäkt för att uppdatera tråden så den hamnade bland "nya inlägg"

Fast Hitman körs bäst på PC

Permalänk
Medlem

Yay! !!!! längtar!

Visa signatur

RTS :D

Permalänk
Medlem

Ingen som hört något officiellt eller inofficiellt uttalande från utvecklarna Eidos ? Synd att dem inte prioriterat Hitman framför t.ex. Kane and lynch , Hitman är ju helt klart ett mer etablerat och populärt spel känns det som

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moses666
Haha ville bara ha en ursäkt för att uppdatera tråden så den hamnade bland "nya inlägg"

Fast Hitman körs bäst på PC

Det är väl inte ens tillåtet att göra så

Citat:

§ 4
Bumpning

Meningslösa inlägg för att flytta en tråd längre upp på forumets indexsida är inte tillåtna (s.k. bumping).

En moderator kan låsa tråden om du har otur

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem

Nu hoppas vi att moderatorerna har överseende med detta då det inte kommer upprepas av TS igen;)

Ohlala, borde kanske få tummen ur och spela genom Blood Money då.

CSM101<3 Hitman

Permalänk
Medlem

Aj då det visste jag inte faktiskt måste läsa igenom reglerna igen. Ber om ursäkt och hoppas moderatorerna har överseende

All info om eventuell release och uttalande från personer som har med utvecklandet av Hitman 5 att göra tas tacksamt emot

Har kollat runt en del men verkar svårt att hitta någonting speciellt från Eidos själva.

Permalänk
Medlem

Klart det kommer ut till konsoler men vi som har följt hitman spelen sen första kom ut till PC fortsätter väl med att köra på PC hoppas jag

Permalänk
Medlem

Då jag också gillar hitman serien bidrar jag med denna. Googlade lite, hoppas det inte är en för gammal nyhet.

http://img525.imageshack.us/img525/9283/secretgames4ol6uy9.jp...

Sidan som jag hittade länken på:

http://www.hitmanforum.com/forum/lofiversion/index.php?t45458...

Visa signatur

Antec Sonata III - e4300 - true . 8800gts 320mb

Permalänk
Medlem

Ja synd att dem inte släppte den 2008 då haha

Änny mer synd att man inte hört något mer sen det där (?) , Önskar det kunde släppts lite mer info om det egentligen.

Permalänk
Inaktiv

Något som är lite synd är ju att det inte är samma team utvecklare som gör det nya :/

Eidos kickade hela högen typ nån vecka efter de släppt Blood Money har jag för mig

Vilka jävla svin

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HampStamp
Något som är lite synd är ju att det inte är samma team utvecklare som gör det nya :/

Eidos kickade hela högen typ nån vecka efter de släppt Blood Money har jag för mig

Vilka jävla svin

Lite märkligt med tanke på hur bra spelet blev. Men det kanske inte hade med det spelet att göra.

Visa signatur

Antec Sonata III - e4300 - true . 8800gts 320mb

Permalänk
Medlem

Jo men dem kommer nog antagligen behålla samma typ på spelet så att säga, är ju ändå Eidos som bestämmer Fast har vi otur kanske dem gör om det till FPS spel hahaha

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Moses666
Ja synd att dem inte släppte den 2008 då haha

Änny mer synd att man inte hört något mer sen det där (?) , Önskar det kunde släppts lite mer info om det egentligen.

Eller tur att spelet inte släpptes 2008 om man så vill. Nu finns ju AMD/ATI 5800 serien så det kanske blir ännu snyggare (om företaget lägger in support för DX 11)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HampStamp
Något som är lite synd är ju att det inte är samma team utvecklare som gör det nya :/

Eidos kickade hela högen typ nån vecka efter de släppt Blood Money har jag för mig

Vilka jävla svin

Så det är inte ett danskt spel längre? eller var det nåt team mellan danskarna och det kommande spelet?

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk

görs det rätt så kan IOF hitman bli enormt bra även som ett FPS. Det är judock extremt tveksamt om någon kommer lyckas med det.

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Avstängd

WTF? Ingen IO interactive kvar?

Då floppar spelet garanterat, se på Operation Fläskpoint 2 UTAN Bohemia

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Tror det kommer gå bra för Hitman 5, bytte ju till en Kompetent utvecklare iallafall.
De som gjorde Arkham Asylum. Så man får ju ha lite förhoppningar

Visa signatur

Chassi: FD Meshify 2 Compact - Mobo: Asus PRIME Z590-P - CPU: Core i7 10700 - Kylare: Noctua NH-D14
Grafik: RTX3070 - Minne: 2x16GB HyperX DDR4 3200MHz CL16
Lagring: Samsung 970 EVO Plus 2TB - Nätagg: Seasonic FOCUS GX 650W Skärm: ASUS PG279Q 27" 1440p 144Hz G-Sync

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kimpur
Tror det kommer gå bra för Hitman 5, bytte ju till en Kompetent utvecklare iallafall.
De som gjorde Arkham Asylum. Så man får ju ha lite förhoppningar

Ah, välgjort spel Arkham... men inget som tilltala mig, men hoppas dock att Hitman 5 blir lika välgjord.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Hitman 5 kommer förhoppningsvis bli ännu mera välgjort Hade varit gött att slippa att det är Nvidia baserat dock men det kanske blir bra ändå. Nvidia har ju varit med i de senaste spelen iaf vet jag.

Permalänk
Medlem

http://www.gameshadow.com/gamepedia/3126a/hitman_5/

http://news.softpedia.com/news/New-Hitman-Game-Due-in-2010-Mo...

Hoppas personligen inte på att detta stämmer , orka vänta ytterliggare ett år på det. Fortsätter att söka efter fler källor för att bekräfta.

Permalänk
Medlem

Skrev till Eidos och frågade om Release o.s.v.
Svaret:

Hello Alexander

Thanks for your email.

We are currently focusing our PR and marketing efforts on Kane & Lynch 2: Dog Days and as such are not talking about anything related to Hitman. Anything you may hear about release dates or anything else should be treated as rumors.

Thanks

Nick

Summa summarum vi får vänta tills efter Kane&Lynch 2 innan mer info

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ConTigent
Ett till Hitman-spel har man väntat på ett tag nu, hoppas på att det kommer sent 2010 och inte försenas in till 2011. Man måste ju få sin dagliga dos av Hitman, samt klara alla banor på Silent Assassin!

Du menar hoppas det blir försenat. Allting som "släpps i tid" numera blir ju bara skräp.

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

http://www.hitmanforum.com/

postar denna då den har uppdaterad info så fort något händer... senaste nytt är att någon skådespelare ska spela in rösten för nya spelet.