Vill testa vanilla coke!

Permalänk
Medlem

Vill testa vanilla coke!

Jag vill så gärna smaka det..

Finns det att köpa någonstans i Sverige?

Visa signatur

I was at another crime scene at that time officer.

Permalänk
Medlem

Coca Cola ska smaka Coca Cola och inte vanilj!.. Allt ska byta smak nu för tiden.. Jaja det lär ju smaka skunk, som att blanda glass och cola... (gott?)

Permalänk
Medlem

Ungefär som Pepsi Lemon...blä

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HELIX
som att blanda glass och cola... (gott?)

Nej, men genomskilning blir det.

Permalänk
Medlem

usch, tycker det bara blir konstig smak när dom börjar blanda i för mycket saker, näe original är det ända rätta, det brukar smaka godast...

Visa signatur

-

Permalänk
Medlem

jag är också sugen på att testa, har varit det ända sen vincent beställde en vanilla coke i pulp fiction.

dom kanske har det på gray's, som är en mataffär med amerikanska produkter. finns i malmö och stockholm och säkert i götet med.

annars är ju en variant att blanda vanlig cola med vaniljvodka, men då får man kanske lite för mycket andra grejer på köpet...

Permalänk
Medlem

jo jag vill också smaka det men vadå?
ta ett stort glas fyll det med cola och
lägg i en relativt fet vanilj glassbit det
är inte äckligt utan jäkligt gott.

Visa signatur

dsd ditt überslan.

Permalänk
Geeks
Grundare

Burger King sålde väl milkshake blandat med läsk?

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Flyttad till Köparens guide

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spectre

Nej, men genomskilning blir det.

efter ett tag ja smakar äckelpäckel gör det också

Citat:

Ursprungligen inskrivet av edin
Burger King sålde väl milkshake blandat med läsk?

kommer också ihåg det, fast jag är inte säker på om det var burger king, men någon hamburgerresturang var det iaf.

Visa signatur

~Mental åt min signatur :( (Sedan 2002)
Uppdaterad signatur 9 år senare:
|Asus P8P67 Pro| Intel I7 2600K@4,6 Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz 8-8-8-24 | Corsair H70 | OCZ 1250W 80+ Gold | 2x VTX3D Radeon HD7950 3Gb @930, VRM @1250 | Corsair Force 120GB + x antal satadiskar |

Permalänk
Medlem

eller så håller man sig till ämnet så grappen får ett svar tyvärr så vet jag inte, känns läbbigt

Visa signatur

"Let the children of Zion be joyful in their King. Let them praise His name in the dance...sing unto God, sing praises to His name; exolt HIM that rideth on the heavens by His name JAH, and rejoice before HIM...sing unto HIM a new song; play skillfully with a loud noise..." Selah!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edin
Burger King sålde väl milkshake blandat med läsk?

Det finns fortfarande (iaf för 2 veckor sedan)

Burger King har Milkshake med Coca-Cola smak.

Har druckit den två gånger, första gången var den väldigt god, smakade lite coca-cola, fast glass-aktigt
kanske låter jevvligt äckligt, men det var det inte

Andra gången jag drack coca-cola milkshaken var den ca 20 ggr starkare än första gången, typ som om halva milkshaken var coca-cola pulver, och andra halvan var milkshaken. Usch!

Då gick jag och klagade och fick en vaniljmilkshake istället

Är också sugen på att testa Vanilla Coke

Pepsi Lemon smakar ju nästan helt vanligt

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

vanilla coke smakar skit testade det för en 4 månader sen
jag lovar du vill inte smaka det

Permalänk
Medlem

Ja usch, testade vanilla coke i usa, det var verkligen vidrigt. Håll dig undan! Samma gäller cherry coke...

/akke

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem

vanilla coke rockar!

Visa signatur

...

Permalänk

Cherry coke har jag druckit, riktigt gott faktiskt.

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen

Är också sugen på att testa Vanilla Coke

Pepsi Lemon smakar ju nästan helt vanligt

Häll i sån där citron grej som man häller på fisk

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Homerjs

Häll i sån där citron grej som man häller på fisk

mums, måste testas!

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

rootbeer är äckligt som fan...
nåt som jag vill testa, men ändå inte, är creamsoda... heter det så??

Visa signatur

Näää...

Permalänk
Medlem

Pepsi lemon SMAKAR vanligt... ingen skillnad alls föutom på raparna efteråt, då kan man ana lite citron Annars så smakar Vanilla Coke ur-äckligt...

Visa signatur

You are not your fucking system specs. You are not your fucking uptime stats. your script file. or your oversized desktopscreen cap. You are not your broadband connection. Your are not your fucking postcount.

Permalänk
Medlem

Off-topic:

Köpte en 33 cl. burk Rootbeer (White Rock) igår.
Den omtalas bland annat i Max Payne (i en av de där seriestripparna som Baseballkillen lämnar kvar vid sina offer). Seriefiguren där gillar den typen av läsk vilket gjorde mig nyfiken på hur den smakade.

När jag öppnade burken slog en avskyvärd kvalmig doftkombination av någon sorts obskyr tuggummi och tandkräm emot mig. "Det kan ju inte smaka lika illa som det luktar", tänkte man.
Men där fick man fel... jag har aldrig smakat något så illa, försökte verkligen att få i mig läsken - men det gick inte. Var tvungen att hälla ut halva innehållet i slasken.

Tyvärr satt smaken kvar i munnen ett bra tag efteråt - vilket inverkade negativt på smaken av de två hamburgare jag gjort i ordning till middag.
Varning utfärdas alltså för denna typ av läskedryck!

Permalänk
Medlem

Tack för varningen Zrbit, ingen rootbeer för mig

Permalänk
Medlem

Jag har oxå testat rootbeer och det var inte alls gott. Det finns fler såna där mysko Amerikanska drycker i gamlastan i stockholm. Tror affären heter något med i stil med American foodstore.. eller nått sånt.

Visa signatur

Data

Permalänk
Medlem

Cola och T&Q =Vanilla coke ...?:)

drick många så blir det stökigt oxå:)

Visa signatur

[size="1"]"When everything seems to be under control, you're not going fast enough" Mario Andretti[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zrbit
Off-topic:

Köpte en 33 cl. burk Rootbeer (White Rock) igår.
Den omtalas bland annat i Max Payne (i en av de där seriestripparna som Baseballkillen lämnar kvar vid sina offer). Seriefiguren där gillar den typen av läsk vilket gjorde mig nyfiken på hur den smakade.

När jag öppnade burken slog en avskyvärd kvalmig doftkombination av någon sorts obskyr tuggummi och tandkräm emot mig. "Det kan ju inte smaka lika illa som det luktar", tänkte man.
Men där fick man fel... jag har aldrig smakat något så illa, försökte verkligen att få i mig läsken - men det gick inte. Var tvungen att hälla ut halva innehållet i slasken.

Tyvärr satt smaken kvar i munnen ett bra tag efteråt - vilket inverkade negativt på smaken av de två hamburgare jag gjort i ordning till middag.
Varning utfärdas alltså för denna typ av läskedryck!

hehe, köpte en burk en gång, vilken miss! Jisses va vidrigt..

Permalänk
Medlem

cherry coke är ju underbar men vanilla coke kan jag nog tänka mig att det blir lite äckelpäckel av.

En annan sak som är god att testa är coca cola och absolut kurant det blir faktiskt rättså gött

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk
Medlem

men vafan, rootbeer är ju den godaste läsken

Permalänk

Den är äcklig

Permalänk
Medlem

SÅ ingen har nåt svar utan ni ska tjafsa om att den är äcklig osv... ?

Permalänk
Medlem

Vanilla Coke är så grymt äcklig. som en avslagen Dr Pepper typ.

Rootbeer smakar linement, fast kan fungera i en glassdrink. För övrigt är det amerikanska nykterhetsrörelsen som tog fram rootbeer som ett alternativ till alkoholhaltiga drycker. Typ som godtemplardricka.

Visa signatur

I am not a politician and my other habits are also good.