Ny designskärm från Asus

Permalänk
Melding Plague

Ny designskärm från Asus

Komponenttillverkaren Asus bygger ut bildskärmsserien Designo med en ny energisnål modell.

Läs nyheten

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

snygg att ha i köket eller nått,

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

ej värd 3.8k tycker jag

Permalänk
Medlem

Snygg, men alldeles för glansig för min smak, plus att den är dyr så klart.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Musikälskare

Nja den går bort ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Riktigt snygg, men synd att den inte har IPS-panel och då ev. nån tusenlapp eller 2 högre pris.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cat_fish_1
snygg att ha i köket eller nått,

Ser ut lite som en mikro eller nåt.

Visa signatur

Dator: i5-13600K, Asus Prime Z690-P, Noctua NH-D14, Kingston Fury Beast RGB 32GB DDR5-6000, Gigabyte RTX 4090 gaming OC, Seasonic Platinum SS-1000XP, Lian-Li Lancool 215, Samsung 980Pro 2TB M.2 NVME, Acer Predator XB323QKNV 4k 144Hz

Permalänk
Avstängd

TN!

Maxvärde idag på den skärmen 2500kr MAX!

IPS så kanske 3800kr inte annars...

Permalänk
Medlem

bör tilläggas att det inte är en skärm för design

Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Hedersmedlem

TN + spegelblank + begränsad tilt? Den verkar bara vara gjord för att se snygg ut, inte för att användas till något.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem

Ser ut att den inte står stabilt. Någonting för katten att välta omkull.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Hedersmedlem

Jag tyckte den var ful, förutom foten som var rund och fin:)

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Donan Fear
TN + spegelblank + begränsad tilt? Den verkar bara vara gjord för att se snygg ut, inte för att användas till något.

Menar du

Macintosh?

Dold text

let the shitstorm commence

Visa signatur

Gammalt nick: Darkst@r
Intel Core i7 860 @ 3,6 GHz/Noctua NH-D14|Asus GTX 970 Strix|2x2 GB Corsair Dominator DDR3 1600 CL8|Asus P7P55D Deluxe|Intel X-25M G2 80GB|Samsung 850 Pro 256 GB|Samsung Spinpoint F3 1TB|Windows 7 Home Premium 64-bit|Nanoxia Deep Silence 1|Corsair VX550|

Permalänk
Medlem

Känns inte som jag lägger 3800kr på en skärm med TN-panel, då köper jag hellre en Nec 23" med ISP.

Permalänk
Medlem

3800kr är på tok för mycket. Sen när ska dem sluta göra allting så glansigt. Börjar bli trött på att putsa mot fingerfläckar från min eee och från min samsung skärm...
Ne, den där skärmen var inte enligt mig något och hänga i granen.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."