Komplett.se @ Tävling

Permalänk
Medlem

Komplett.se @ Tävling

Tänkte bara tipsa 1337 week tävling på Komplett.
http://web.questback.com/komplettas/cfcls6iuzv/

Skriv på!

Permalänk
Medlem

Hm? finns inget som säger att komplett hör ihop med din länk! Tvivlar på att dom skulle använda sig av questback.com . Luktar scam .

Permalänk
Medlem

går man in på komplett hemsida så finns det länk till just den frågesidan.
så tror då inte det är scam heller

Visa signatur

Datorn: G4:a goes imperial
Fear can never kill u

Permalänk
Permalänk

Legit.

Hittade dit genom kompletts hemsida, skulle dock rekommendera att man kör direkt via sidan istället för att gå genom en länk här.

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pritect
http://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=3892&utm_source=komplett... kolla en bit ner där

AH! Där var den.. letade men kunde inte se den. *S* My fault. sorry.

Permalänk
Medlem

Hittar inte vars man ska fylla i sin mail? Någon som kan hjälpa

EDIT: hittade nu trodde de va längst ner För andra som inte hittar så är den i mitten

Permalänk

Kuggfrågor is not the shiet =/ Får hoppas det blev rätt på första

Permalänk
Hedersmedlem

Trådskaparen ska helt klart ha beröm för att han/hon är så osjälvisk så att man tipsar om en sådan tävling här på forumet! Tack för det!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av widL
Trådskaparen ska helt klart ha beröm för att han/hon är så osjälvisk så att man tipsar om en sådan tävling här på forumet! Tack för det!

Dyker iförsig upp en annons här till höger med jämna mellanrum om det ^^

Permalänk
Komplett.se
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SkuM
går man in på komplett hemsida så finns det länk till just den frågesidan.
så tror då inte det är scam heller

Vi kan försäkra Er om att tävlingen är äkta. Ni är varmt välkomna att lämna in Era svar utan risk, lycka till

Mvh // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CrazyBanana
Dyker iförsig upp en annons här till höger med jämna mellanrum om det ^^

Det är inte bara fördelar med Adblock med andra ord! Dock så tycker jag att fördelarna väger över.

Permalänk
Komplett.se

Ett fel smög sig in i vår tävling och artikelnumret (CT51272BB1339) för minnena som är med i 1-3:e priserna är felaktigt. Det korrekta artikelnumret är BL2KIT25664BN1608 (Crucial DDR3 BallistiX 1600MHz 4GB CL8)
Tävlingen kommer uppdateras med korrekt information inom kort och vinnarna kommer givetvis att informeras om detta.

mvh // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Jag vill bara påpeka ett fel i priset.

2:a pris:
XFX HD-585X-ZNFV

Menar ni inte 5850?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superlight
Jag vill bara påpeka ett fel i priset.

2:a pris:
XFX HD-585X-ZNFV

Menar ni inte 5850?

Dom kanske inte har bestämt än? Med lite tur kanske det är 5870

Permalänk
Medlem

Ajaj, kuggade på första :S

Edit: Kuggade på min mail också, skrev fel :S Vilken tur jag har!

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Det står 5870 för mig! Och ett första eller andrapris skulle sitta fint mmm 128gb SSD!

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Superlight
Jag vill bara påpeka ett fel i priset.

2:a pris:
XFX HD-585X-ZNFV

Menar ni inte 5850?

XFX HD-585X-ZNFV är tillverkarens artikel nr

dock verkar de vara fel ändå för vad jag har sett har inte
xfx XFX HD-585X-ZNFV däremot finns HD-585X-ZAFV och HD-585A-ZNFV

KÄLLA

*EDIT*
Markerade ut skillnaden bättre.
Gäller ju oxå att 2st han svara innan mig medans jag kollade xfx:s hemsida

Permalänk
Medlem

1a pris chassiet skulle ju inte sitta helt jäkla fel då mitt nuvarande är frontpanelen trasig på = kortsluta pinnar varje gång datorn har varit avstängd

Visa signatur

Stationär: Fractal Design Define Mini, ASUS M4A78LT-M. AMD Phenom II X6 1090T @3.8ghz, 6GB DDR3 1033Mhz, HDD1 150GB. HDD2 150GB, HDD3 500GB, Corsair TX650W, XFX AMD HD7850 2GB GDDR5.

Permalänk
Medlem

Ja den dagen jag vinner en tävling är nog den dagen jag blir religiös

Lycka till alla ni som tävlar!

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Avstängd

hur stor är chansen att komm topp 3 om man har alla rätt? 1 på 1000 lr?

haha

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem

Trevlig tävling men vad är det som hindrar folk att registrera ett 50-tal emails och öka sin chans på det sättet?

Visa signatur

Gigabyte Z390 AORUS MASTER | i7 9700K | Corsair 32GB | EVGA GTX 1080 8GB ACX 3.0 FTW | Windows 10

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av U-S-S-R
Trevlig tävling men vad är det som hindrar folk att registrera ett 50-tal emails och öka sin chans på det sättet?

Håller med.

Har säkert ställt upp i hundratals sånna här tävlingar genom mina år, och aldrig vunnit något. Börjar kännas lönlöst haha.

Permalänk

Förhoppningsvis loggar de IP på vilka som skickar in och ser de en IP-adress 50 gånger med olika suspekta emails så får man hoppas att de slumpar en ny vinnare.

Permalänk
Komplett.se

Vårt system har diverse funktioner för IP-blockering, filtrering m.m. och vi gör givetvis vårt yttersta för att tävlingen skall vara så rättvis som möjligt.

mvh // Erik J

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Spännande :)!, lycka till alla på Sweclockers hoppas någon utav oss tar hem detta!!

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Komplett
Vårt system har diverse funktioner för IP-blockering, filtrering m.m. och vi gör givetvis vårt yttersta för att tävlingen skall vara så rättvis som möjligt.

mvh // Erik J

om man har skickat sitt svar o ändrar sig då? kan man byta då o den nya blir registrerad? tack

Visa signatur

Dator #1# ||||Cpu: i5 2500k 3,3ghz ||Ram: crosair 8gb 1333mhz ram ||Graffe: hd 5850 xtreme crossfire ||Nätagg: xfx core edition 750w ||Chassi: Antec 300 ||Moderkort: MSI P67A-G45 B3 ||Hårddisk: Samsung f3 500gb ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Doodle
Ja den dagen jag vinner en tävling är nog den dagen jag blir religiös

Lycka till alla ni som tävlar!

Haha, instämmer!

Visa signatur

[Chassi: Lancool PC-K62] - [PSU: Xilence 600W] - [MoBo: Asus P5KPL-C] - [CPU - Q6600 @ 2.40 GHz med stockkylare] - [GPU: Nvidia 8800GT] - [Minne: Apacer 2x2GB av okänd frekvens] - [HDD 1: Seagate 250GB] - [HDD 2: WD 500GB] - [Ljud: X-fi Fatal1ty Champion + Z-5500] - [Fläktkontroller: Zalman ZM-MFC 1 Plus] - [Skärm: Samsung SyncMaster 226BW] - [Tangentbord: Razer Tarantula] - [Mus: Logitech MX518] - [Musmatta: Steelseries av okänd modell] - [Headset: Razer Carcharias] - [OS: Windows 7]

Permalänk

Någon som vet hur man vet hur man kollar om man har vunnit eller inte??

Permalänk
Medlem

Dom mailar nog vinnarna när dragningen är klar.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.