Felleveranser från Inet.se

Permalänk

Felleveranser från Inet.se

För två månader sedan drygt byggde jag ihop min dator vars delar beställdes från inet. Då glömde de stoppa ner grafikkortet i leveransen. Nu gick en hårddisk sönder som inköptes samtidigt, i tillbakaleveransen låg en icke likvärdig hårddisk. Jag får alltså skicka tillbaka den för att få en ny hårddisk. Är det fler som har upplevt den här typen av problem med inet; att de är slarviga med leveranserna?

Visa signatur

Game- & Workstation: Fractal Design Define R2 | ASRock X58 Extreme | Intel i7 920@2,67GHz | Corsair H50 | 3x2GB Corsair xms3 DDR3 RAM 1600MHz | PowerColor ATi Radeon HD5850 1GB | Corsair VX 550W | Western Digital Caviar Black 640GB 7200rpm | Samsung DVDRW | 4x Fractal Design-fläktar | Win 7 Pro | Xubuntu 9.10
Notebook: MacBook | C2D@2,1GHz | Mac OS X Snowleopard

Permalänk
Medlem

Ofta Fel leverans: Nej verkligen inte dock så är dem tydligen också människor på INET.se har jag hört och fel kan uppkomma, den mänskliga faktorn kommer ingen ifrån. Ring dem så hjälper dem dig snabbt, tyvärr råkade du får en fel grej bara inget annat, om du är snäll så kanske du får en godis bit i paketet. Lycka till

Visa signatur

Chassi: Fractal R6, Intel 8700K, SSD 2 x 256GB , Asus Z370-F, MSI RTX 3080 Trio X , 16GB Vengeance ,Corsair HX 750w, G900, G35 & G19 & Acer XB271Hu.
Inet.se fraktfritt