Permalänk

dremel

Jag fick en dremel av en kompis med lite grejer med jag fick sånna här blad http://www.dremeleurope.com/dremelocs-se/Product.jsp;jsession... Men jag har inget att fästa dom på ? Jag fick ingen "pinne" utan något verktyg på :S

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk

ska följa med en 'pinne' som man lossar en mutter/skruv och sen kör med..
vart det nytt eller baggat?

iaf de bladen suger rätt hårt haha.. går sönder får ingenting och jag rekomenderar väldigt starkt att använda skyddsglasögon.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
ska följa med en 'pinne' som man lossar en mutter/skruv och sen kör med..
vart det nytt eller baggat?

iaf de bladen suger rätt hårt haha.. går sönder får ingenting och jag rekomenderar väldigt starkt att använda skyddsglasögon.

Hmm har ett som jag kan skruva lös men jag får inte på bladet för ja... det går inte det spricker

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

Det ska sitta en liten fiberpackning på båda sidor om skivan. Sen kan man inte dra åt dom så hårt för då går de sönder. Ska du kapa mycket så finns det andra tillbehör för detta. dessa är bara för finlir.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd