Permalänk
Medlem

BF:BC2 Veteran, hur!?

Jag börjar bli galen på detta. Jag försöker regga mig som veteran, men varje sida jag kommit till är det för Xbox och PS3. Hur gör man det för PC?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tauri
http://veteran.battlefield.com/

Det blir ju fortfarande bara för konsol...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"We're updating the Veteran's program. The Veteran's website will be unavailable during the update"

Permalänk

Nu tror jag veteran grejen är igång, för jag hade m1 garand när jag spelade tidigare igår runt 5 tiden.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Nope..

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk

Veteran sajt grejen har varit "nere" i evigheter nu. Säkert i nån månad.

Permalänk
Medlem

Tycker det är konstigt, jag har bf1942, bf2, bf2:sf, bf2142. Och jag lyckades bara regga bf2. Dom andra var det antigen fel serial eller så hade någon reggat innan :S

M1 är kul att använda ibland.

Permalänk
Medlem

Nja det va uppe när jag skaffade BC2, men gick ner samma dag.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Den var uppe för inte så länge sen.

Men just nu kan man gå in på www.battlefield.com och sedan logga in med sitt ea/bf konto. Sedan väljer man i boarden längst till höger "My Soldiers">"Veteran"
där kan man lägga till spel och kolla sin veteran status.

Jag har bf heroes 2142 1942 och 2. lyckades bara regga heroes och bf 2.
kan det vara att mitt 2142 ligger på samma konto?

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem

Inga problem att bli veteran, blev det själv igår via http://battlefieldbadcompany2.com/.

Visa signatur

PSN: TheDarkRuler

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikn911
Men just nu kan man gå in på www.battlefield.com och sedan logga in med sitt ea/bf konto. Sedan väljer man i boarden längst till höger "My Soldiers">"Veteran"
där kan man lägga till spel och kolla sin veteran status.

Okej, jag gick in där, klickade på BFBC2 under "Choose a game to add", och så kom en ruta upp där nere där det stod lite info om BFBC2, och inget annat.
Förstår inte hur man kan lägga till spelet i veteran grejen.

EDIT: nvm, jag förstod det lite fel.
Men när jag ska lägga till BF2 så frågar det efter mitt gamespy konto? Vafan har gamespy med BF2 att göra? Makes no sense.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blackbird_CaD_
Okej, jag gick in där, klickade på BFBC2 under "Choose a game to add", och så kom en ruta upp där nere där det stod lite info om BFBC2, och inget annat.
Förstår inte hur man kan lägga till spelet i veteran grejen.

EDIT: nvm, jag förstod det lite fel.
Men när jag ska lägga till BF2 så frågar det efter mitt gamespy konto? Vafan har gamespy med BF2 att göra? Makes no sense.

För att kunna använda sig av www.battlefield.com för att bli veteran måste dina konton redan vara länkade till varandra.

sidan där du länkar dem till varandra hittar du på www.veteran.battlefield.com

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikn911
För att kunna använda sig av www.battlefield.com för att bli veteran måste dina konton redan vara länkade till varandra.

sidan där du länkar dem till varandra hittar du på www.veteran.battlefield.com

Jag har tydligen länkat dem för länge sen, eftersom det funkade, har nu rank 2 i veteran grejen.

Permalänk
Medlem

Det där med länkningen sker oftast automatiskt med hjälp av email adress osv. bara ibland när det inte funkar man får göra det manuellt.

notera att m1 grand inte funkar på alla serverar

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem

Själv har man ju 2 st BF1942 nycklar och en BF Vietnam nyckel liggandes å skräpar. Och all tre är reggade redan.
Suck.

Permalänk

Hmm, när jag slår in min gamla nyckel till Battlefield Vietnam så står det "This CD-Key has already been claimed."

Visa signatur

HTPC: Late 2014 Mac Mini
Bärbar: Mid 2012 MacBook Air

Permalänk
Medlem

Själv har man ju första Badcompany, bf2 och 1942 reggat där

Hade in m1 direkt för hade fixat veteran för f2000 i första bc också.

Hade m1 i kanske 2 dar precis vid launch, sen var den borta en vecka döck upp snabbt där en dag och så hade jag den idag eller igår. Konstigt som bara den.

Permalänk
Medlem

Jag får Garanden ibland, sen nästa runda kan den vara väck igen. Den är go som fan att skjuta med och hade man fått ha ett acog på den så hade den varit suverän. Dock är det för få kulor i den så man står alltid utan och får dra upp M1911:an.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Gick in på battlefieldbadcompany2.com, sedan MY SOLDIER > VETERAN, där skrev jag in mina uppgifter, sen tryckte jag på BF2 som jag har, för att få en veteranrank. Så kommer jag ingame och har veteranrank 5, dock så har jag ju fortfarande bara M1 som är någon nyhet, får man inget annat för fler veteranranks?

Permalänk

nä.

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Ni som har problem med att bli veteraner kan gå in på http://battlefieldbadcompany2.com/veteran
Logga in med samma konto på på bfbc2
Välj battlefield heroes
Gå sedan in på länken och logga in med samma konto som innan
Sen är det bara till att skapa en hero, och du har garanden.

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Medlem

Re: BF:BC2 Veteran, hur!?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thornblom
Jag börjar bli galen på detta. Jag försöker regga mig som veteran, men varje sida jag kommit till är det för Xbox och PS3. Hur gör man det för PC?

http://battlefieldbadcompany2.com/ där loggar du in och klickar på veteran!

men det funkar inte o adda games för mig !! någon mer som har problem med detta???:mad:

Citat:
Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF 932 Processor: AMD Phenom II X4 3,2Ghz Grafikkort: Asus Radeon HD5870
1GB, GDDR5, PCI-E 2.1, HDMI, DirectX 11, CrossFireX, Eyefinity
Moderkort: Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3 Ram: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL8 HDD: 1,6 TB