Permalänk
Medlem

Energi Drycker - Bästa sorten? mm

Tjo!

Jag brukar dricka 1-4 energi drycker på en vecka, och jag tänkte att det skulle vara trevligt och ha en hel flaska i kylen med det hela. Så jag hittade R2O +, som är en energi dryck på flaska. Köpte den för ett år sen men sen har jag inte kunnat hitta den =P.Dock försöker man hålla nere på det en del, för man vet att det innehåller rätt mycket mindre bra saker i det.

Själv tyckte jag att den var bra mycket godare än många andra, smakade som x-ray fast med mindre b smak. Vet någon vars man kan få tag på denna goa skapelse?=)

Sedan! nu när jag tänker efter finns det ingen tråd på sweclockers om energidrycker, så va tusan... då startar jag väll en ^^. Så huvudsakligen kan vi ge tips om olika sorter osv, men även några goda mixar man kan göra grogg på osv med.

Min favorit nu är
X-ray pomengranate cranberry

Billig och smakar som fruktig god dricka, utan någon onödigt sur smak som kan vara på vissa energidrycker.

9/10

Mvh

Edit : Ett plus i kanten är ju om man skriver var man köpt drycken och pris, om det är ovanlig. Eller att man ger den betyg i form av 10/10 tex.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Red Bull tycker jag är den godaste och den som ger "bäst effekt". I övrigt så är Monsters gula riktigt god att blanda med jägermeister!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Battery Juiced håller jag som min favorit just nu

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpammerN^
Battery Juiced håller jag som min favorit just nu

Måste vara snyggaste burken jag sett hittills :], måste prövas. Vars köpte du den?

Annars så har jag velat testa rockstar dryckerna dom värkar goda efter de jag hört ialf.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Avstängd

detta är min faovrit. en iskall frank är det godaste som finns!

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

Franks eller Power King - men jag har slutat helt nu. Energidryck och kaffe blev för mycket och jag började få hjärtklappning allt oftare.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Laars
Måste vara snyggaste burken jag sett hittills :], måste prövas. Vars köpte du den?

Annars så har jag velat testa rockstar dryckerna dom värkar goda efter de jag hört ialf.

S-Market i Pargas, Finland
Säkert har väl valfri Ica den inne

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Burn eller RedBull helt klart!

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk

Burn och Hustler.

Permalänk
Medlem

Powerking, drack det en hel del förut, den blåa skare va!

Permalänk
Medlem

Inte för att jag dricker det så ofta, men favoriten är Power King, gröna. De brukar vara billiga på Willys. Minns jag inte fel så går de för ca 6kr burken.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

De ytterst få gångerna som jag dricker energidryck så är Burn favoriten.

Permalänk
Medlem

Godaste är helt klart Xray - Juiced .. den varianten med mango + passion samt cranberry ..

Är så sjukt less på alla red bull o.s.v alla smakar nästan likadant.. Dock är Euroshopper energydrink väldigt bra för sitt pris (3kr) .. smakar bra!

Dricker inte mkt .. brukar köpa 2 burkar X-ray Juiced per vecka.. på helgen..

Edit: vill tillägga att jag tycker att BURN och FRANKS är sjukt sliskiga :S

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av svart_smurf
http://www.jansulocki.se/wp-content//2006/11/dsc_0784.JPG
detta är min faovrit. en iskall frank är det godaste som finns!

kan inte mycket mer än instämma! en kall franks förgyller vardagen har hjälpt mig många timmar i skolan!

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Burn = Hövva

Smakar konstgjort, går inte att dricka mycket av den.

2/10

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

magic

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk

Cocaine är klart godaste energidrycken! Cut är godast att dricka ren medans (non cut) är god som fan att grogga med!

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk

Blue Jeans

(Sveriges största sammlare på olika energidrycksburkar).

Permalänk
Medlem

Jag brukar sällan dricka energidricka men när det väl gäller brukar jag alltid köpa Powerking. Originalsmaken (den blå färgade) då resten smakar rätt äckligt speciellt Powerking "cola". Framför allt för sin goda smak och låga pris brukar ligga runt 9 spänn, tror jag.

Sen om jag ska va ärlig så tycker jag inte skillnaden är speciellt stor mellan energidrycker om man jämför med redbull, burn, Powerking o diverse andra. Det är när dom innehåller nån konstig smak då det kan smaka annorlunda som t ex Powerking tranbär,cola, light-versioner osv..

Permalänk
Medlem

Burn och monster

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Min röst går till hustler och xray (orginal smak på båda) även battery förtjänar en "shout out" dock är den alldeles för dyr.

Visa signatur

Dator: i9 12900K @5.2 all core, Arctic Freezer II 420mm, Asus Z690 Hero, 32gb 6000MHZ CL34 DDR5, Asus RTX 3090 TUF OC , Asus Strix 1000w Nätagg, 1x1TB NVME Systemdisk, 2x500GB NVME Gamingdiskar, Fractal Meshify 2 XL, 32" Samsung Odyssey G7 240hz

Permalänk
Medlem

Redbull.
Monster grön eller gul.
M-150.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

Power king cola är gott ibland och Rockstar funkar också.
Gillar inte energidryck men ibland behövs det

Visa signatur

Religion and greed cause millions to bleed

Permalänk
Avstängd

Hur kan folk gilla monster >.< Det måste vara den sliskigaste drickan jag har någonsin druckigt

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]

Permalänk
Medlem

är ju istort sett samma grejer i alla sådana! brukar köpa euroshoppers för 5;- styck

får ju tänka på pris mot effekt, får 4 sånna på en redbull.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Medlem

X-ray cola, köp inte! .. smakar nästan ingen cola öht.. smakar energidryck + lite cola.. som dom spätt ut med vatten..

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk

Franks, powerking och euroshopper går ner.
Bara för att de är billiga

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk

Dricker typ aldrig energidricka, även om Redbull ej smakar fel.

När jag studerade så köpte jag hyfsat ofta (typ varannan vecka) en energidricka i en ca 0.5L plastflaska som fanns bl.a i blå & grön färg färg på ica. Och den var hyfsad god, men vad den heter minns jag ej. Jag köpte den främst inför tentor då jag trodde jag skulle bli piggare mer alert att plugga.
Idag kör jag hellre gainer då jag behöver extra energi, tusan så mycket bättre än de flesta energidrycker:
http://img20.imageshack.us/img20/1705/gainer.jpg

Fast just nu så deffar jag..

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Hedersmedlem

Dricker endast i kombination med sprit (vodka), då brukar sorten vara rätt irrelevant

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Avstängd

kom och tänka på att magic är min favorit den blåa. Ruskigt god, dock dyr

Visa signatur

[antec nine hundred] [corsair 650w][asus p5q-e][q6600 oc 3ghz vcore 1.3] [4gb corsair dominator 8500 2x2gb] [powercolor 4870x2]