PS3 Spel tips 1-2 spelare!

Permalänk

PS3 Spel tips 1-2 spelare!

Hej

Jag letar efter något nytt kul lir till min Ps3a. Vi (tjejen å jag) har spelat little big planet och gör det fortfarande, det är grymt kul men vi är sugna på något nått kul som vi båda kan spela.

Har letat runt en massa men inte hittat något perfekt spel för 2 de flesta verkar vara för 1 spelare. Hittar massor passandes mig själv Men inget för oss båda direkt.

Undrar därför om någon har nåt tips på spel ex liknande little big planet men även äventyr / action / puzzel spel för 1-2 spelare men som man också kan spela 2, med/ mot andra spelare online. Tack på förhand!

Visa signatur

Antec P280, Intel core i5-2500k, Corsair H80, Corsair Vengeance 8GB 1600MHz CL9, Asus P8Z68-V Pro/Gen 3, MSI GTX 680, Corsair Force Series GT SDD 120GB, Western Digital Caviar Green 2TB, Asus Xonar DX, Corsair AX 750W.

Permalänk

Finns ju resident evil ni kan spela coop i Gjorde jag och frugan tillsammans. Fast man kanske ska ha en tendens att gilla zombies eller filmerna.

Visa signatur

"On the frontlines there is only one commandment... THOU SHALT KILL"

Permalänk

dom filmerna är gryma å har funderar på spelet men frågan är om tjejen skulle gilla det. Den är ju både action å äventyr men tjejen är rätt harig av sig så vet inte hur det skulle gå. Ska kolla med henne iaf.

Några fler tips?

Visa signatur

Antec P280, Intel core i5-2500k, Corsair H80, Corsair Vengeance 8GB 1600MHz CL9, Asus P8Z68-V Pro/Gen 3, MSI GTX 680, Corsair Force Series GT SDD 120GB, Western Digital Caviar Green 2TB, Asus Xonar DX, Corsair AX 750W.

Permalänk
Medlem

Trine, platform spel likt LBP med coop upp till 3 spelare
Finns på PSN

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk

ok verkar rätt coolt, men är det så att man spelar en i taget och skifftar karaktär mellan varandra sen?

Visa signatur

Antec P280, Intel core i5-2500k, Corsair H80, Corsair Vengeance 8GB 1600MHz CL9, Asus P8Z68-V Pro/Gen 3, MSI GTX 680, Corsair Force Series GT SDD 120GB, Western Digital Caviar Green 2TB, Asus Xonar DX, Corsair AX 750W.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kallebunka
ok verkar rätt coolt, men är det så att man spelar en i taget och skifftar karaktär mellan varandra sen?

Det finns totalt 3st karaktärer som spelaren kan skifta mellan
Är man 2 som spelar så kan båda skifta till den 3de

Ibörjan spelar man ensam men bara för kanske ca 2-5minuter då man spelar dom en efter en

Efter det så spelar alla 1-3 samtidigt

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk

Ok det verkar intessant, får kolla med tjejen å se vad hon säger =D

Visa signatur

Antec P280, Intel core i5-2500k, Corsair H80, Corsair Vengeance 8GB 1600MHz CL9, Asus P8Z68-V Pro/Gen 3, MSI GTX 680, Corsair Force Series GT SDD 120GB, Western Digital Caviar Green 2TB, Asus Xonar DX, Corsair AX 750W.

Permalänk

Det blev killzone 2 till mig, känns som ett grymt spel å får det för 199kr så. Sen bli det att dra ner trine till tjejen, provade demon till det å verkade helt ok. Tack för tipsen.

Visa signatur

Antec P280, Intel core i5-2500k, Corsair H80, Corsair Vengeance 8GB 1600MHz CL9, Asus P8Z68-V Pro/Gen 3, MSI GTX 680, Corsair Force Series GT SDD 120GB, Western Digital Caviar Green 2TB, Asus Xonar DX, Corsair AX 750W.