Permalänk
Robot

Första chassimodden - Gammalt CM

Hej, detta är första gången jag ger mig på att modda mitt chassi överhuvudtaget, men jag tycker resultatet än så länge är helt okey.

Tyvärr ligger min kamera hos en kompis så det fick bli mobilkameran

Besök albumet: Första chassimodden - Gammalt CM av Adde25

Permalänk
Medlem

Ser bra ut

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Inaktiv

Kommer nog att bli bra de!

Permalänk
Medlem

Ska man vänta med att rösta tro? annars skulle det nog inte bli mycket poäng från mig...

Visa signatur

PhenomII x4 955 3.2Ghz @ 3.8Ghz | Corsair A50 | Lancool PC-K62 | PC HD5770 PCS+ | GA-MA790GPT-UD3H | 6GB DDR3 1333mhz (1x2GB, 1x4GB) | WD Black 640GB | Corsair VX550 | Samsung S223C | Scythe Kaze Master Pro 5.25"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goodia
Ska man vänta med att rösta tro? annars skulle det nog inte bli mycket poäng från mig...

Du kan ändra din röst när du vill.

Permalänk
Medlem

Sjysst, väntar med att rösta efter fler bilder.

Förresten vart kan man få tag på sån kantlist? Ser fint ut.

Permalänk
Medlem

Vart bra!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stealthbomb
Sjysst, väntar med att rösta efter fler bilder.

Förresten vart kan man få tag på sån kantlist? Ser fint ut.

På swedol tror jag det heter:)

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goodia
Ska man vänta med att rösta tro? annars skulle det nog inte bli mycket poäng från mig...

Vänta du:) jag förväntar mig inte höga poäng ändå eftersom det är mitt första projekt. Jag vill helst ha support och tips om hur jag kan göra i framtiden. tyvärr vet jag inte när nya bilder tillkommer eftersom jag inte är säker när jag kan få tag i materialet.

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Adde25
Vänta du:) jag förväntar mig inte höga poäng ändå eftersom det är mitt första projekt. Jag vill helst ha support och tips om hur jag kan göra i framtiden. tyvärr vet jag inte när nya bilder tillkommer eftersom jag inte är säker när jag kan få tag i materialet.

Du kan ju ta och montera sidan i chassit så att folk ser hur det kommer se ut, mer det ända du väntar på är väl plexiglas?

Fint för att vara första gången iaf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av huttala
Du kan ju ta och montera sidan i chassit så att folk ser hur det kommer se ut, mer det ända du väntar på är väl plexiglas?

Fint för att vara första gången iaf!

Tackar:D Jag skall nog faktiskt använda ett tätt nät istället för plexiglas.

Sen kommer nog en gravering också!:D

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB

Permalänk
Medlem

påminner om 800D fönstret
kommer det fler bilder?

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoBb3
påminner om 800D fönstret
kommer det fler bilder?

Ah jag tog lite insperation från Obsidian och Ja, det kommer fler bilder :). Nu har jag lagt upp bild på gravering!:D

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB

Permalänk
Medlem

hur markerade du upp gravyren på hunden? SKITSNYGG
är det maskeringstejp och tusch som gäller eller?

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kel
hur markerade du upp gravyren på hunden? SKITSNYGG
är det maskeringstejp och tusch som gäller eller?

Tackar tackar:D nej jag ritade med blyertspenna direkt på chassit, hade en bild på datorn som jag kollade på medan jag ritade

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB

Permalänk

Gillar det starkt!
Gillar dock inte att chassit inte är målat inuti :/.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StålNisse:

Gillar det starkt!
Gillar dock inte att chassit inte är målat inuti :/.

Neh jag funderar på att nån gång i tiden måla svart inuti chassit.

Har lite gett upp med det här projektet, har inte riktigt tid.
Förhoppningsvis blir det fler projekt i framtiden.

Visa signatur

Fractal Design Define R2 ¦ Gigabyte geforce 470 SOC ¦ Gigabyte P55A-UD4 ¦ Intel core i5 760 2.80Ghz ¦ Corsair tx 750 ¦ 4x XMS3 DDR3 2GB