Avbetalning vid köp hos företag som bygger custom netbooks?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2007

Avbetalning vid köp hos företag som bygger custom netbooks?

Hej!

Vet ni om DevilTech/Kobolt/Eurocom/Notebookguru/PC-konsulten erbjuder någon form av möjlighet till avbetalning när man handlar hos dem? Eller är det endast cash up front (faktura, postförskott, kreditkort) som gäller?

Min gamla laptop brann i går kväll och jag behöver en ny pronto. Sitter emellertid just nu inte på de +15 000 SEK som de datorerna kostar.

Any ideas? Har inte riktigt tiden och tålamodet att spara

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Swedland
Registrerad
Maj 2006

Dell är väll de närmaste custom du kommer med avbetalning...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lost in space
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av snakke:

Hej!

Vet ni om DevilTech/Kobolt/Eurocom/Notebookguru/PC-konsulten erbjuder någon form av möjlighet till avbetalning när man handlar hos dem? Eller är det endast cash up front (faktura, postförskott, kreditkort) som gäller?

Min gamla laptop brann i går kväll och jag behöver en ny pronto. Sitter emellertid just nu inte på de +15 000 SEK som de datorerna kostar.

Dum ide men varför inte höra med ovanstående leverantörer...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Boliden
Registrerad
Jun 2004
Skrivet av snakke:

Hej!

Snacka med banken och ta ett lån på 15k då. Sen kan du ju köpa vart du vill. Har du riktgt bråttom brukar förhandsbesked kunna ges direkt om du söker online sedan kan du beställa din nya lapp.

Asus X550J, Core i5-4200H, 8GB ram, GTX 850M 2GB gddr3, Windows 8.1 64-bit
LG Nexus 5 (Android 5 Lollipop)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lost in space
Registrerad
Jan 2009

Kollade runt på dina länkar och det enklaste eftersom du vill köpa ifrån "noname"-firmor så är väl ett vanligt kreditkort ett bra tips...

Varför du vill det är för mig ett mysterium...