Modda(Färga) en X360 Kontroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Feb 2011

Modda(Färga) en X360 Kontroll.

Hejsan!

Skulle gärna vlija att något tar fram eller gör en fullt noob-proof guide på hur man färgar om sina Xbox kontroller.

Eftersom att jag hade tänkt göra detta, problemet är att jag inte är fullt bäst på att förstå engelska så värst bra, Så Youtube har inte hjälp mig mycket...

Någon...?

CPU: Intel i5 4590K | Moderkort: Gigabyte GA-Z97M-D3H | GFX: GTX 770 2GB TwinFrozr | RAM: ADATA 8GB (2x4GB) CL9 XPG INET EDITION | HDD: 1TB WD Blue | PSU: be quiet! Pure Power L8 630W| CPU-Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Chassi: BitFenix Prodigy M |OS: Windows 8 Ultimate |_| CITERA FÖR SVAR!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2008

Har ingen guide men det borde väl bara vara att skruva/plocka bort de vita delarna och spraymåla?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Feb 2011

har hört att vanlig sprayning inte håller särskilt bra, att måste använda Primer(?)

CPU: Intel i5 4590K | Moderkort: Gigabyte GA-Z97M-D3H | GFX: GTX 770 2GB TwinFrozr | RAM: ADATA 8GB (2x4GB) CL9 XPG INET EDITION | HDD: 1TB WD Blue | PSU: be quiet! Pure Power L8 630W| CPU-Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO | Chassi: BitFenix Prodigy M |OS: Windows 8 Ultimate |_| CITERA FÖR SVAR!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2002

Ja och du lär säkert använda ett sandpapper för att rugga upp ytan så att primern fastnar, sen när primern har torkat är det bara att måla på.

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Halmstad
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av P-NILZ:

Ja och du lär säkert använda ett sandpapper för att rugga upp ytan så att primern fastnar, sen när primern har torkat är det bara att måla på.

Så det är allt? Vilken typ? Fin kornigt/Grov kornig sandpapper. (antar fin kornig.)
Något du kan rekommendera för att göra t.ex blixtar (alltså en typ av mall. och vilket papper man kan använda)