Komplett och Inet priskrigar på Prisjakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexei:

Jag vågar påstå att det är Inet som höjd sina priser. Det är sällan jag ser inet ligga billigast på dom saker jag köper eller söker på, var annorlunda något år sedan eller två.

Det tycker jag med. Förr var Inet oftast billigast på allt jag ville ha, men nu är det mer sällan så.

Permalänk

Jag tycker att Komplett's dyra frakt är lite avstötande. Därför brukar jag välja Inet.

Permalänk
Medlem

Jag väljer Inet före Komplett vilken dag som helst i veckan, året om. Fraktfritt för oss som är medlem på Sweclockers, oerhört bra service, snabba leveranser och gott godis gör att Inet är bäst i Sverige, nej, hela världen.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nagel:

Kompletts frakt är alldeles för dyr vilket gör Inet till det bästa alternativet..

Exakt!

Visa signatur

ASUS Maximus Gene V -//- Intel Core i5 3570K 4,2GHz -//- 24GB Corsair Vengeance DDR3 1600MHz
ASUS Geforce GTX 970 STRIX -//- 256+128GB ADATA SSD / 3+2TB WD Black -//- Silverstone Temjin TJ08

Permalänk
Medlem

Handlar helst av Inet, Komplett har så brutal frakt!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Jo, skulle beställa kylpasta för några månader sen, var likvärdigt pris, men frakten på inet var väl något sådär 59kr för paketet, komplett var 150kr, 150kr frakt för att handla kylpasta för 200kr? Nej tack.

Otroligt korkat att beställa en så lite grej som Kylpasta på Internet, KOmplett skickar med postpaket och postpaket kostar pengar, alla som klagar på frakteran bör ta sig en titt på postens hemsda och kolla vad det kostar. Att Inet kan hålla så låga frakter beror på att dom har en stor distributör ( captech AB ) i ryggen som sponsrar dom med fraktkostnaderna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

4. lägg på 50kr pf-avgift på inet, sen kan man jämföra på lika villkor.

Varför skulle man kasta 50kr i sjön när man handlar från butiker som inet lr komplett?

Permalänk
Medlem
Skrivet av loaded1mbimage:

Hur många kilo kylpasta köpte du då? Skickar man ett paket som brev med posten (utan spårbarhet) så kostar det 84 kronor om det är skrymmande, vilket det kanske är. (upp tom 2 kilo) Får brevbäraren ner paketet genom brevinkastet till din dörr om du bor i lägenhet så blir priset 59kr. Varför Komplett skulle ta ut höger fraktkostnader än så förstår jag inte, har dom annat leveranssätt kanske eller skickar dom med som ej spårbart brev med posten? Hur som helst det finns tre möjliga förklaringar.

1. Fulspel, dom ser en chans att ta igen lite extra pengar här
2. Något har blivit fel och leveranspriset är felaktigt
3. Dom har ett annat leveranssätt som kostar mer och borde förmodligen byta, bästa billigaste är nog att skicka kylpastan som brev

Vanliga brev är inte försäkrade och det är därför KOmplett inte skicar med brev. Postpaket är dock försäkrad men kostar pengar. Posten räknar paket från 3kg som kostar runt 100.- skickar man dessutom mot postförskott blir det ytterliggare 50.-. Det finns billigare alternativ som t.ex. DHL men deras försärikgar är riktigt usla, dom erstätter med 500:- per kilo, tänk nu att KOmplett skickar iväg en bärbar dator som kostar 10000.- och väger 3kg, om den försvinner skulle dom få 1500.- i ersättning....

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Inet har gratis frakt över 500kr för oss Sweclockermedlemmer så klart man köper där. hade blivit mer från komplett om de hade samma erbjudande. Köper nästan enbart från ställen där jag har gratis frakt för blir oftast billigare även om varan kostar några kronor mindre på annat ställe som istället tar ut mer i frakt.

Ja det är klart man köper på Inet, undrar om dom Swec medlemmar som handlar på komplett inte vet om att Inet har gratisfrakt eller om dom gillar att kasta pengar i sjön bara.
Jag har sparat ca 1000kr-1500kr på alla gånger jag handlat på Inet sammanlagt, och Inet tjänar på att jag återkommer som nöjd kund.

Vem vill betala 150kr i frakt? (Tydligen många här)

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Jag har lyxen att bo nära båda Inet Göteborgsbutikerna. Jag är den typen som aldrig skulle handla över nätet om jag vet att det finns i närheten. Tycker det är väl värt några tjugor extra ibland för att få personlig service. Vare sig man har full koll på vad man ska ha eller inte så är det alltid skönt att bara kunna gå in till butiken och få hjälp på plats. Länge leve den personliga servicen! Det kräver ju också att man får bra service, men det har jag alltid fått på Inet. Inet, där inhandlas ALLT!

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Avstängd

Inet bra service bra support snabba mailsvar bra fraktpriser snabba leveranser på allt...

Komplett var ska jag börja? svindyr frakt service ? vilken service? frakttider ett skämt.. deras demo saker svindyra på beg saker över nypris, såg att han ifrån komplett skrev igår att det bara är att höra av sej om priserna inte passar och är dyra och dom vet inte om vilka priser dom sätter ut!

Jag har påpekat detta 50-60ggr till komplett och dom ska titta över det och sänker 5kr på en sak som kostar 1000-5000kr över nypris.
Dom ljuger om att dom just sätter ett pris just då skitsnack dom vet exakt vad dom sätter ut för priser på sakerna, ett jävla lurendrejeri är vad det är.....
Är sakerna demo och beg och gamla så ska dom ha just ett lågt demo pris...
Bra att komplett fått kunder att se sej om efter nya butiker på nätet...

Inet FTW! men visst Inet är inte så billiga längre som dom var förr.

Permalänk
Medlem

Jag handlar alltid hos komplett då jag bor i Göteborg och bor 10 minuter ifrån deras hämtbutik!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

Hoppas inet läser denna tråden, fast dom lär inte sänka sina priser för det, jag valde bort Inet när jag skulle köpa 2 grafikkort, sparade 800 kr på att köpa hos en liten databutik (computer care i göteborg), som dock varit registrerad i 12 år vilket är längre än inet. Förstår inte varför dom måste kosta 400 kr mer per grafikkort.
Inets service har jag oerhört dålig erfarenhet utav. 3 ggr som jag haft problem med saker och dom påstår att inget är fel, fast till slut får dom ge med sig, jag ska inte behöva bevisa för en felsökare att varan är DEFEKT, det ska han fanome veta. Var ett misstag att köpa min nuvarande dator för runt 25 papp därifrån. Skärmar köpta på dustin tack och lov. Det är roligt när dom påstod att mitt grafikkort inte lät något extra, sen ser jag att dom testar korten i en liggande rigg (ett liggande moderkort bara), medans dom flesta datorer är stående. Skillnaden är ca 10-15 dB i idle på 2 grafikkort av samma tillverkare och modell. Lät som lagret var kasst i den ena, dock bara när dom var monterade i en stående datorlåda. "Vi kan inte höra någon skillnad" sa dom.
Själv testade jag dom i min låda genom att stoppa en av fläktarna åt gången. Hörde det hur enkelt som helst, dock inte när jag lyssnade på dom i deras rigg.
Sen hade jag ett scrollhjul på en sprillans ny mus som var defekt samt att den la av till och från... dom ringer mig efter jag lämnat in en dock säger att dom inte hittar nåt fel på den (en 600 kr mus) och ska då ha felsökningsavgift på några hundra, jag rättar snabbt till dom och dom ger med sig ganska snabbt och ger mig en ny mus då dom "missat" att scrollhjulet var mkt ojämnt för dom kunde inte få muset att "dö" till och från som den gjode hemma, men lustiga är att när jag fick den nya musen så slutade den dö. Som ni kanske kan förstår så är mitt intryck av servicen inte bra.
Köpte en mus på Dustin nyligen, den dubbelklicka automatiskt... vid enkelklick, jag ringde in till dom. Dom sa bara -"Vi skickar en ny mus", tack sa jag, ska jag inte skicka in den jag har nu? -"Nej det behövs inte". + dustin - Inet.
Garanterat att killen som serva mig på Inet läser detta och vägrar ge en normal hjälp framöver.

Visa signatur

Fractal R3, Corsair AX 850W, 2x Gigabyte 580 Windforce + Gigabyte 210, I7 2600k @ 4.6 GHz, Asus P8P67 PRO, Corsair 32GB 2133 MHz, Corsair H80, Intel 320 300GB, 5x2TB WD GP, 5xSchyte F-Flex 1600, 2xFractal 140mm Silent, 7xFanmate, 3xDell U3014, LG BH10LS30, Qpad 5k, Logitech Z-5500, Sennheiser 360, 2xDinovo Edge. Samsung 900X4C, 256GB SSD, 16 GB Ram.

Permalänk

Handlar alltid på Inet mest pga att det är fraktfritt och snabba leveranser. Hade Komplett kört med fraktfritt hade jag kunnat tänka mej att handla där också. Gjorde det innan Inet körde med fraktfritt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kabex:

Inet måste ta in fler tillverkare av grafikkort! Ge oss Asus, EVGA och Zotac!

Det har jag med tänkt på, konstigt att dom inte har Asus, EVGA och Zotac när man har ett så nära samarbete med Sweclockers.

Ska skriva det i Inets tråd ifall dom inte läser denna. Om vi är flera som skriver så händer det kanske nått.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem

Sen jag hittade inet så har jag bara bestält 2 saker från komplett och det va då jag köpte mig mitt 750w nät agg då den med frakt och allt gick på 1000 istället för 1,700.
Tycker att allting annars är för dyrt på komplett om nu inte varan är det så blir det det med frakt,moms osv + att det tar över 1 vecka att få varan från dom:( lite annat på inet där får jag den samma vecka iallefall

Visa signatur

Cooler Master 922, AMD Phenom II 955 x4 @ 3.8Ghz, Corsair 8GB,GTX 460 768 mb TX 750W

Permalänk
Skrivet av X3XTED:

Otroligt korkat att beställa en så lite grej som Kylpasta på Internet, KOmplett skickar med postpaket och postpaket kostar pengar, alla som klagar på frakteran bör ta sig en titt på postens hemsda och kolla vad det kostar. Att Inet kan hålla så låga frakter beror på att dom har en stor distributör ( captech AB ) i ryggen som sponsrar dom med fraktkostnaderna.

ja, så varför skulle man välja butiken utan en stor distributör i ryggen?
Förutom att inet har gratis frakt så får man grejerna mycket fortare också. Jag är inte intresserad av vad det kostar att skicka ett postpaket, för det fixar inet åt mig

btw, handla på dustin, webbhallen, netonnet, jmedata eller var som helst, alla dom har frakt på kanske 59 eller 99kr. Det är fortfarande mycket mindre än på komplett. synd bara att ingen av dom har lika stort sortiment

Permalänk
Medlem

Orsaken till att Asus, EVGA, Zotac osv saknas hos Inet finns troligtvis att finna i X3XTED post en bit tidigare i tråden, "Att Inet kan hålla så låga frakter beror på att dom har en stor distributör ( captech AB ) i ryggen som sponsrar dom med fraktkostnaderna."
Detta betyder i förlängningen att Inet troligtvis delvis (eller tom helt) är styrda av Captech sortiment och tittar man på de varumärken som Captech för så saknas Asus osv.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem

Utan att ha läst andra kommentarer :

Att påpeka att detta är ett medvetet priskrig mellan just Komplett och Inet tycker jag är löjligt. 2 diagram som möts och plötsligt är det krig. Newsflash - kurvor kan korsas osv och gå upp och ner. Bara för att vi befinner oss på en plats där de möts just nu behöver man inte dra överglorifierade tolkningar av det..

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alexei:

Köpte en mus på Dustin nyligen, den dubbelklicka automatiskt... vid enkelklick, jag ringde in till dom. Dom sa bara -"Vi skickar en ny mus", tack sa jag, ska jag inte skicka in den jag har nu? -"Nej det behövs inte". + dustin - Inet.

Fråga - var detta en billigare mus? Billigare möss lönar det sig inte att ta in, och där tror jag nog Inet hade gjort samma sak. Vet andra butiker som gör såhär. Om produkten är "för billig för att ödsla tid på / testa", då är det bara att skicka ny.

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Hedersmedlem

Lite lustigt att flera konstaterar att Inets priser är på väg uppåt samtidigt som ni jublar över fri frakt. Det finns ingen gratis lunch. Frakten kostar alltid och måste tas in någonstans, i Inets fall på priserna och det begränsade sortimentet. Personligen ser jag alltid till totalpriset och kan då konstatera att jag handlar betydligt mer från andra med ett attraktivt totalpris, t ex då Komplett. Trots sin rekorddyra frakt (men har också hämtställen) har de priser och sortiment som är väldigt tilltalande. Skulle Komplett inte passa finns det nästan alltid någon annan, som Dustin, Misco, Webhallen eller CDON som ligger bättre till än Inet, eller har just den varan som Inet saknar.

Väldigt lite som jag köper går sönder, så support har ingen stor betydelse för mig, men Komplett tillhör enligt min erfarenhet bland de bästa med att byta ut saker snabbt. Om det beror på att jag felsöker själv och skickar med fellogg, låter jag vara osagt. HDs har t e x alltid blivit utbytta inom någon dag. Dustin är också smidiga på vissa sätt eftersom de ibland skickar ut ny produkt direkt, utan att begära den gamla tillbaks. Mus och tangentbord exempelvis. Inet är också mycket bra, men knappast unika med att ha vettig service, som skulle motivera ett ibland klart högre pris. Dessutom måste de ju ha varan man vill ha i sortimentet, vilket alltför ofta inte är fallet.

Jag föredrar ärliga priser och ärlig frakt, där jag vet vad jag betalar för. Köper man större system blir det i princip alltid bäst prismässigt. Håller man på och köper en mus här eller en HD där så tjänar man nog på Inets system, annars inte. Och det är så mina orders hos dem ser ut, de flesta under 1000kr/gång. Skulle alla handla som jag misstänker jag att Inets modell skulle falla ihop. Men jag har ingen speciell anledning att stötta Inet, som en del verkar ha på forumet. Så länge en butik sköter sig och har rätt produkter till rätt totalpriser, så får de mina pengar.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Ta det lugnt Inet...bättre om ni behåller den perfekta servicen och SweC fri frakt istället för att dumpa priserna då vi alla vet att mariginalerna ofta bara är några enstaka procent. Jag kommer iallafall aldrig byta butik

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Frakt priserna är ofta viktigare än priserna på artiklarna, eftersom man oftast bara köper 1-2 produkter..
Och då påverkar fraktprisernas skillnader mer än artikel priserna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Lite lustigt att flera konstaterar att Inets priser är på väg uppåt samtidigt som ni jublar över fri frakt. Det finns ingen gratis lunch. Frakten kostar alltid och måste tas in någonstans, i Inets fall på priserna och det begränsade sortimentet. Personligen ser jag alltid till totalpriset och kan då konstatera att jag handlar betydligt mer från andra med ett attraktivt totalpris, t ex då Komplett. Trots sin rekorddyra frakt (men har också hämtställen) har de priser och sortiment som är väldigt tilltalande. Skulle Komplett inte passa finns det nästan alltid någon annan, som Dustin, Misco, Webhallen eller CDON som ligger bättre till än Inet, eller har just den varan som Inet saknar.

Väldigt lite som jag köper går sönder, så support har ingen stor betydelse för mig, men Komplett tillhör enligt min erfarenhet bland de bästa med att byta ut saker snabbt. Om det beror på att jag felsöker själv och skickar med fellogg, låter jag vara osagt. HDs har t e x alltid blivit utbytta inom någon dag. Dustin är också smidiga på vissa sätt eftersom de ibland skickar ut ny produkt direkt, utan att begära den gamla tillbaks. Mus och tangentbord exempelvis. Inet är också mycket bra, men knappast unika med att ha vettig service, som skulle motivera ett ibland klart högre pris. Dessutom måste de ju ha varan man vill ha i sortimentet, vilket alltför ofta inte är fallet.

Jag föredrar ärliga priser och ärlig frakt, där jag vet vad jag betalar för. Köper man större system blir det i princip alltid bäst prismässigt. Håller man på och köper en mus här eller en HD där så tjänar man nog på Inets system, annars inte. Och det är så mina orders hos dem ser ut, de flesta under 1000kr/gång. Skulle alla handla som jag misstänker jag att Inets modell skulle falla ihop. Men jag har ingen speciell anledning att stötta Inet, som en del verkar ha på forumet. Så länge en butik sköter sig och har rätt produkter till rätt totalpriser, så får de mina pengar.

Du tolkar tyvärr diagramet helt fel och skriver en vägg på detta felaktiga antagande..
Inets priser är inte på väg upp, men då Komplett sänkt sina priser för att matcha Inet så går deras % billigare varor (i antal varor) självklart ner mot 50 jämfört med de 80 de låg på innan.

Du säger att du inte har något anledning att stödja Inet vilket du självklart helt bestämmer själv, men du verkar däremot ha någon anledning att tolalt såga dom utan vettig grund. Verkar som du är något så ovanligt som en webaffärs fanboy! Du hatar något bara för att, utan saklig grund (för dina så kallade argument är bara...)

Visa signatur

Home: i5 3570K, 16GB RAM, Gigabyte HD7950 WF, Samsung 830 SSD 128GB, Corsair 650W.
Work: Xeon X5260, 8GB RAM, nVidia Quadro FX 4600.

Permalänk
Medlem

Tycker snarare det ser ut som att Inet krigar...

Här är ett bättre exempel på ett regelrätt krig! http://www.prisjakt.nu/fight.php?ftgid1=131&ftgid2=141

Permalänk
Medlem

Det är lustigt hur alla prisar Inet enbart för att dom har fri frakt på saker över 500kr.

I min åsikt är Inet oftast dyrare på nästan allting jag varit intresserad av och i många fall inte ens haft produkten i sortimentet. T.ex. har dom inga MSI nvidia kort och inte Gainward heller.

Inets support kan jag inte uttala mig om men att den skulle vara avsevärt mycket bättre än alla andras har jag svårt att tro. Har använt Kompletts support och den har funkat utmärkt, har inga klagomål överhuvudtaget.

I grund och botten landar det på att jag väljer den butik som har lägst totalpris för en produkt. Dvs produkt+frakt. Inet, även med fri frakt, blir tyvärr sällan vald av mig pga detta eftersom deras utgångspriser oftast är högre.

Permalänk
Medlem

Pris påverkar i viss mån, men jag har inga problem med ett 10% påslag om den jag köper hos har fysisk butik och bra support. Ofta blir köpet hos någon som ligger mellan 5-10 pos på prisjakt.
Förvisso är det rätt vanligt att de i toppen inte har grejerna i lager.

Permalänk
Medlem

Inet wins, komplett har jag slutat handla sen länge då deras höga fraktpriser är på tok för höga även små varor.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Essin:

Du tolkar tyvärr diagramet helt fel och skriver en vägg på detta felaktiga antagande..
Inets priser är inte på väg upp, men då Komplett sänkt sina priser för att matcha Inet så går deras % billigare varor (i antal varor) självklart ner mot 50 jämfört med de 80 de låg på innan.

Du säger att du inte har något anledning att stödja Inet vilket du självklart helt bestämmer själv, men du verkar däremot ha någon anledning att tolalt såga dom utan vettig grund. Verkar som du är något så ovanligt som en webaffärs fanboy! Du hatar något bara för att, utan saklig grund (för dina så kallade argument är bara...)

1. Jag har inte tolkat sweclockers artikel, utan kommenterar endast var andra tyckt i frågan.

2. Jag har inte sågat Inet på något sätt. Skriver t o m att deras service är utmärkt! Däremot resonerar jag kring mitt eget handlande och vad som är viktigt för mig. "En webbaffärs fanboy"? Menar du mig? Jag räknade upp följande butiker jag handlar av: Inet, Komplett, Dustin, Misco, Webhallen och CDON. Även Alina ibland. En affär?

3. Jag hatar ingeting utom möjligen trångsynta människor som läser in annat i en text än det som finns där.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

trololol ett Corsair chassi 600T kostar 1245kr på Komplett, kolla fraktpriset på det:
Best.ref.:
Varor: 1.245,00
Frakt: 249,00
Postförskott: 52,50
Total: 1.546,50
Moms: 309,30

Visa signatur

RTX 3060ti | Intel i7 5820k | DDR4 64GB | Asus X99-S | Corsair 1000W Gold | Intel P600 512GB
9TB lagring | be quiet! Dark Rock Pro 3 | Logtech G710+ | Logitech G604 | Steelseries Arctic Pro Wireless
Asus Rog Swift | NZXT H440
Citera!!