The Vampire Diaries diskussions forum.

Permalänk
Medlem

Sen kommer den eviga väntan på säsong 3

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

jag får släppa en spoiler varning om den här länken http://www.wetpaint.com/the-vampire-diaries/articles/vampire-...

Ni läser den på egen risk

edit: Har själv inte läst än

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

jag får släppa en spoiler varning om den här länken http://www.wetpaint.com/the-vampire-diaries/articles/vampire-...

Ni läser den på egen risk

edit: Har själv inte läst än

Ja, Jag var lite för trött för att läsa. Det handlar i alla fall om sista avsnittet! Det lilla jag läste dock var mest om handlingen generellt sett,

MEN!
Jag läste som sagt inte hela!

Permalänk
Medlem

Då vet du faktiskt mer än mig den här gången haha.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Ja, äntligen

Jag tycker faktiskt det var synd att Elija litade på sin bror -.-' Han har alltid varit en total bad-ass, och alltid hållit sina löften... Men nu så bara för att Klaus säger "Their bodies are safe! If you kill me, you will never find them." så är det tydligen okej att vara på hans sida igen?! Klaus har ju för fan redan dödat dom?! Vad spelar det för roll om kropparna finns kvar eller inte? Har jag fel?

Permalänk
Medlem

Det påminner mig lite om när Damon i säsong 1. Där han ville ha ut dom vampyrerna som brann in en gammal kyrka ( om jag minns rätt )
Det slutade bara med massa blodbad

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Nja han behöver inte ha dödat dom, dom kanske ligger i "dvala" som vampyrerna under kyrkan dvs uttorkade men hoppar igång med lite blod. Händer det så kan det bli en väldigt intressant story med maktkamp och "krig"...

Permalänk
Medlem

Fan Kattskit, du har en bra teori där! Det tänkte jag inte alls på

Permalänk
Medlem

Om du kommer ha rätt. Så kommer historien att åter uppstå, känns blä då man har ett hum hur det kommer se ut

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Om du kommer ha rätt. Så kommer historien att åter uppstå, känns blä då man har ett hum hur det kommer se ut

Eller, så ljög Klaus, och Elija övergav dom för ingenting?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Om du kommer ha rätt. Så kommer historien att åter uppstå, känns blä då man har ett hum hur det kommer se ut

Hur menar du? Jag tror det kan bli rätt fränt med dom gamla vampyrerna istället som kommer hålla på och kivas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kapten Kattskit:

Hur menar du? Jag tror det kan bli rätt fränt med dom gamla vampyrerna istället som kommer hålla på och kivas

Så länge det inte Elija är ute efter en speciell person som damon

Skrivet av Goo5e:

Eller, så ljög Klaus, och Elija övergav dom för ingenting?!

Som jag tror, så sa han det för att han ville inte dö. För nu är förbannelsen borta och han kan lätt döda sin bror:confused:

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Ja, det vore synd om han dödar sin bror. Klaus är ju bara jävla löjlig. Jävla hybrid! Han är som en Prius -.-' xD

Permalänk
Medlem

Om han har väntat i 1000 år. För att kunna bryta den så bör han ha vant sig tycker man -.-

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Nej nej. Vampyrer är långdragna Hahaha. Men seriöst, jag tror man vänjer sig vid att någon nära dör på kanske... 10 år? 1000 år är alltså ganska länge. Fast att man förstår hans frustration med sin bror

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Nej nej. Vampyrer är långdragna Hahaha. Men seriöst, jag tror man vänjer sig vid att någon nära dör på kanske... 10 år? 1000 år är alltså ganska länge. Fast att man förstår hans frustration med sin bror

Vilket jävla avsnitt Stefan is the bad boy

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Japp äntligen vart det lite fart på moralkakan!

Permalänk
Medlem

Stefan kom igång på slutet

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Men vadfaaan. Jag har ju inte sett det än! Glömde av att det var fredag för fan

Permalänk
Medlem

Såg den i torsdags natt kl 3

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Fan vad du ska vara snabb hela tiden Ska titta strax ju

Permalänk
Medlem

Herrejävlar vad bra! Hade dock föredragit om Stefan drog ett elakt leende eller något

Permalänk
Medlem

Vi fick veta att Klaus är en riktig fegis och Stefan kommer bli hans döds slav

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen dom väcker upp resten av familjen då kan serien få duktigt med fart Såg ju ut som dom låg i ett lager i stan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Vi fick veta att Klaus är en riktig fegis och Stefan kommer bli hans döds slav

Ja, det verkar riktigt jävla awesome (Y)

Skrivet av Kapten Kattskit:

Hoppas verkligen dom väcker upp resten av familjen då kan serien få duktigt med fart Såg ju ut som dom låg i ett lager i stan..

Ja, varför spara på döda vampyrer om han inte tänkt göra något med dom? :S Han har något för sig, den dära
Gillar dock att Stefan kommer igång lite mer.

Men har ni missat Jeremy totalt eller?! Jag tror, att när han var död, och kom tillbaka, så har han nu kraften att se/kontakta döda. Jag menar, varför inte? Dom har redan snackat om det förut? Inte exakt samma grej, men nästan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Ja, det verkar riktigt jävla awesome (Y)

Ja, varför spara på döda vampyrer om han inte tänkt göra något med dom? :S Han har något för sig, den dära
Gillar dock att Stefan kommer igång lite mer.

Men har ni missat Jeremy totalt eller?! Jag tror, att när han var död, och kom tillbaka, så har han nu kraften att se/kontakta döda. Jag menar, varför inte? Dom har redan snackat om det förut? Inte exakt samma grej, men nästan?

Elena´s bror? Han kan väll inte väcka döda? Såg bara ut som en stor dröm i slutet eller så har du rätt

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Elena´s bror? Han kan väll inte väcka döda? Såg bara ut som en stor dröm i slutet eller så har du rätt

Jag sa inte väcka döda ^^ Jag sa kontakta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Jag sa inte väcka döda ^^ Jag sa kontakta

Jaja, Sameshit

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Jaja, Sameshit

Nja, ganska stor skillnad!