The Vampire Diaries diskussions forum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Har kollat runt lite nu, men ingen verkar ha en aning om vad som kommer att hända. Bara rykten och teorier!

En sak jag vet i alla fall är att stefan kommer gå på mördar tåg och Ian och hon den där dryga tjejer kommer bli ihop.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

En sak jag vet i alla fall är att stefan kommer gå på mördar tåg och Ian och hon den där dryga tjejer kommer bli ihop.

Vet du att det är så, eller är det bara spånerier?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Vet du att det är så, eller är det bara spånerier?

Om du kommer ihåg hur sista avsnittet slutade, så vet du hur jag tänker:P

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Om du kommer ihåg hur sista avsnittet slutade, så vet du hur jag tänker:P

jo, jag har exakt samma tankar. Men dom har ju lurat oss förr ^^

Permalänk
Medlem

Ja, om någon skulle gå in på denna tråd, så ser det ut som det står väldigt stilla i skriverierna just nu. Och det ser ut så för att det faktiskt står still. Vi väntar helt enkelt på nästa säsong av Vampire Diaries. Inte mycket annat att göra!
Självklart vore det jätte kul om någon skrev en fråga eller startar diskussion. Känn er välkomna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Ja, om någon skulle gå in på denna tråd, så ser det ut som det står väldigt stilla i skriverierna just nu. Och det ser ut så för att det faktiskt står still. Vi väntar helt enkelt på nästa säsong av Vampire Diaries. Inte mycket annat att göra!
Självklart vore det jätte kul om någon skrev en fråga eller startar diskussion. Känn er välkomna!

Kan väll säga att dom har börjat inspelningen med första avsnittet av säsong 3:P

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

Kan väll säga att dom har börjat inspelningen med första avsnittet av säsong 3:P

Då vet du mer än mig! Några bilder från inspelningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Då vet du mer än mig! Några bilder från inspelningen?

http://www.wetpaint.com/the-vampire-diaries/articles/omg-pic-...

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

AWESOME!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Säsongs start 15 september.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Nu är äntligen säsong 3 igång Någon som sett avsnittet? :D:D

Permalänk
Medlem

yupp

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem

Tråden har varit död väldigt länge, framför allt på grund av att jag varit frånvarande. (sjukt svårt att hinna vara aktiv på internet med plugg och annat socialliv)
Men! Nu är säsong 3 igång för full rulle! Väldigt mycket har hänt!
Stefan har hittat en gammal vän, som också berövat honom på hans känslor, Elena gnäller (som vanligt), Damon är awesome, och det är mer action än någonsin!

Är det bara jag som tycker det är roligt att Jeremy har fått större del i serien? Trodde han bara skulle vara gnällig, men det gör det lite mer spännande!
Är det någon som fortfarande följer tråden, så skriv!

Permalänk
Medlem

Och nu kommer nästa avsnitt i januari, över en månads paus. :<

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrikfotograf:

lol det där var ju underworld imo är vampire diaries tråkigt och det verkar som om dem bara hittar på lite random grejer för att fortsätta tjäna pengar... Det verkar inte som om showen är påväg någonstans...

bara min åsikt, har sett alla avsnitt (tror jag) dock.

Visa signatur

Chassi: 800D | Moderkort: Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3 | CPU: i5 2500k | GPU: EVGA GTX 580| RAM: 8GB 1600 MHz Vengeance | PSU: Fractal Design R2, 1000W | HDD: Vertex 2 120GB |
Vattenkylning: Pump: EK-DCP 4.0 | CPU: EK-Supreme HF | GPU: EK-FC580 GTX | Tank: EK-Multioption RES X2 - 250 Basic | Radiator: Phobya G-Changer 360 Ver. 1.2

Permalänk
Hedersmedlem

Hur är det med Vampire Diaries. Vilken typ av vampyrer är de? Glitttrar i solen, fjollor eller riktiga* vampyrer?

*Vampire the Masquerade, hardcore där sabbat våldtar dina barn-vampyrer

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem
Skrivet av CCWarlock:

Hur är det med Vampire Diaries. Vilken typ av vampyrer är de? Glitttrar i solen, fjollor eller riktiga* vampyrer?

*Vampire the Masquerade, hardcore där sabbat våldtar dina barn-vampyrer

Riktiga (Vet inte vad Vampire: The Masquerade är). Inget glitter eller löjliga tänter som i True Blood.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjohej:

lol det där var ju underworld imo är vampire diaries tråkigt och det verkar som om dem bara hittar på lite random grejer för att fortsätta tjäna pengar... Det verkar inte som om showen är påväg någonstans...

bara min åsikt, har sett alla avsnitt (tror jag) dock.

Det där är Vampire Diaries för övrigt! xD

Vampire diaries är bra, men med tanke på att det är en serie måste man ju i stort sett följa hela serien för att hänga med. Det är liksom inga "avslutande avsnitt"!

Skrivet av CCWarlock:

Hur är det med Vampire Diaries. Vilken typ av vampyrer är de? Glitttrar i solen, fjollor eller riktiga* vampyrer?

*Vampire the Masquerade, hardcore där sabbat våldtar dina barn-vampyrer

Vampire Diaries. Dom är riktigt... Balla faktiskt. Istället för att glittra i solen och gå runt och vara fjolliga så är dom varken over power eller "för svaga" Dom är ju självklart snabbare och starkare än människor, men annars hade det ju varit meningslöst

Och JA, det är en jävla bits upp behåll. Den 5 januari kommer serien igång igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Det där är Vampire Diaries för övrigt! xD

Vampire diaries är bra, men med tanke på att det är en serie måste man ju i stort sett följa hela serien för att hänga med. Det är liksom inga "avslutande avsnitt"!

Vampire Diaries. Dom är riktigt... Balla faktiskt. Istället för att glittra i solen och gå runt och vara fjolliga så är dom varken over power eller "för svaga" Dom är ju självklart snabbare och starkare än människor, men annars hade det ju varit meningslöst

Och JA, det är en jävla bits upp behåll. Den 5 januari kommer serien igång igen

njaa en massa klipp (dem intressanta höhö) är från underworld :P, och jag har sett alla avsnitt och tycker förtfarande så men det är bara en åsikt lol.

Det är lite fail imo att dem kan springa så snabbt och är så starka (dem är ju op egentligen men dem är ju vampyrer ffs), men ändå kan alaric eller vad han heter(suger på namn) döda vampyrer (typ). Man hinner ju inte ens röra sig innan dem dödar en... serien känns fail helt enkelt, imo.

Visa signatur

Chassi: 800D | Moderkort: Gigabyte GA-Z68X-UD4-B3 | CPU: i5 2500k | GPU: EVGA GTX 580| RAM: 8GB 1600 MHz Vengeance | PSU: Fractal Design R2, 1000W | HDD: Vertex 2 120GB |
Vattenkylning: Pump: EK-DCP 4.0 | CPU: EK-Supreme HF | GPU: EK-FC580 GTX | Tank: EK-Multioption RES X2 - 250 Basic | Radiator: Phobya G-Changer 360 Ver. 1.2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Det där är Vampire Diaries för övrigt! xD

Vampire diaries är bra, men med tanke på att det är en serie måste man ju i stort sett följa hela serien för att hänga med. Det är liksom inga "avslutande avsnitt"!

Vampire Diaries. Dom är riktigt... Balla faktiskt. Istället för att glittra i solen och gå runt och vara fjolliga så är dom varken over power eller "för svaga" Dom är ju självklart snabbare och starkare än människor, men annars hade det ju varit meningslöst

Och JA, det är en jävla bits upp behåll. Den 5 januari kommer serien igång igen

Det är faktiskt den 6 januari, som serien kommer igång på allvar igen.

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av tjohej:

njaa en massa klipp (dem intressanta höhö) är från underworld :P, och jag har sett alla avsnitt och tycker förtfarande så men det är bara en åsikt lol.

Det är lite fail imo att dem kan springa så snabbt och är så starka (dem är ju op egentligen men dem är ju vampyrer ffs), men ändå kan alaric eller vad han heter(suger på namn) döda vampyrer (typ). Man hinner ju inte ens röra sig innan dem dödar en... serien känns fail helt enkelt, imo.

Det är faktiskt jävligt sant! Jag stör mig på det ganska rejält, men man kan ju inte förvänta sig realism från en serie med magi och övernaturliga saker Vi i tråden följer serien på grund av handlingen Men om du har sett varje avsnitt borde du ju veta att handlingen är jävligt bra till större delen, fast att många saker verkar väldigt random!

Skrivet av Henrikfotograf:

Det är faktiskt den 6 januari, som serien kommer igång på allvar igen.

Ja, det har du fan rätt i. Vi i Sverige får faktiskt vänta tills den sjätte januari, då avsnittet körs på natten mellan 5-6 januari

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:
Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Det är faktiskt jävligt sant! Jag stör mig på det ganska rejält, men man kan ju inte förvänta sig realism från en serie med magi och övernaturliga saker Vi i tråden följer serien på grund av handlingen Men om du har sett varje avsnitt borde du ju veta att handlingen är jävligt bra till större delen, fast att många saker verkar väldigt random!

Ja, det har du fan rätt i. Vi i Sverige får faktiskt vänta tills den sjätte januari, då avsnittet körs på natten mellan 5-6 januari

http://www.wetpaint.com/the-vampire-diaries/gallery/sneak-pee...

Visa signatur

Hemmabio ljud Denon x2700h - Dali Oberson 7 - Dali Oberson 1 - Dali Vokal - Dali Altevo - Dali Sub e-12
Kamera Sony a7r iv - Sony 16-35 - Sony 105 - Sony 100-400
Hemsida Instagram