Nedpromotad i Black Ops... HJÄLP!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna, Stockholm
Registrerad
Dec 2010

Nedpromotad i Black Ops... HJÄLP!

Någon som har en lösning för mig; jag har blivit nedpromotad till lvl 1 prestige 0 från lvl 41 prestige 4, har redan skickat mail men tänkte att det kanske var någon cache elr dylikt. Min callsign är kvar och det som är ännu konstigare: mina klasser (1-5, 6 o 7 är inte med då jag inte är prestige längre) är kvar, jag hade alltså ak74u med extended mags redan i level 4... Mina killstreaks är kvar etc, fast jag inte kan ha custom så är de kvar xD Finns det nån lösning eller måste jag vänta på att de besvarar mitt mail, vill ju kunna spela fredagen man får påsklov

Tack på förhand

Citera för svar!|Fraktfritt hos INET|Min hemsida
Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare
Nikon D7000|Nikon 60mm macro|Nikon 18-70|Nikon 55-300|Nikon 10.5 Fisheye

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Enviken
Registrerad
Jun 2010
Skrivet av phroggyy:

Någon som har en lösning för mig; jag har blivit nedpromotad till lvl 1 prestige 0 från lvl 41 prestige 4, har redan skickat mail men tänkte att det kanske var någon cache elr dylikt. Min callsign är kvar och det som är ännu konstigare: mina klasser (1-5, 6 o 7 är inte med då jag inte är prestige längre) är kvar, jag hade alltså ak74u med extended mags redan i level 4... Mina killstreaks är kvar etc, fast jag inte kan ha custom så är de kvar xD Finns det nån lösning eller måste jag vänta på att de besvarar mitt mail, vill ju kunna spela fredagen man får påsklov

Tack på förhand

Testa starta om steam.
Blev sådär för mig förut.
Har för mig att det räckte med att starta om steam.

//BG

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna, Stockholm
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av Blackgoat:

Testa starta om steam.
Blev sådär för mig förut.
Har för mig att det räckte med att starta om steam.

//BG

Redan startat om en gång, men ska prova igen, tack BG

Fractal Design Define R3|Corsair AX 850W|Gigabyte Nvidia GeForce GTX 570|Corsair Vengeance 1600MHz 2x4GB|ASRock P67 Extreme4|Intel Core i5 2500K|2x Samsung Spinpoint F3 1TB|Samsung Blu-Ray läsare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna, Stockholm
Registrerad
Dec 2010

Activision har nu svarat, först

Citat:

Hello Leo and thank you for contacting Activision technical support,
Unfortunately if your rank doesn't revert back within the next 48-72 hours you will have to progress on from this point. We do not modify rank or stats in anyway. Please provide your gamertag so we can have this looked into. Sorry for the inconvenience and thank you for your patience.

To respond to this email:
-Go to www.activision.com/support
-Click on my stuff
-Log in using your email address as your username,you will be prompted to create a new password if this is the first time you have logged in, if put in the password you already created.
-Click on Questions
-Click on the question you wish to update
-Updated question with any new information or attachments
-Submit updated incident.
Thank you and feel free to contact us again.

och nu efter att ha lämnat gamertag och sagt att vapen etc. fanns kvar så har jag fått detta

Citat:

Hello Leo,
Thank you for the information provided, please try:
Verify integrity of game cache

1. Load Steam
2. From the Library section, right-click on the game and select Properties from the menu.
3. Select the Local files tab and click the Verify integrity of game cache... button.
4. Steam will verify the game's files - this process may take several minutes.
5. Once the process is completed, the Check Window will automatically exit.

Try turning off Steam Cloud synchronization. Do the following:

1) Right-click on Call of Duty: Black Ops - Multiplayer and select properties.
2) Select the Updates tab.
3) Uncheck the Enable Steam Cloud Synchronization check box

Ska prova det och se om det blir bättre

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rönninge
Registrerad
Feb 2010

Hände min polare, det var dock löst när han logga in dagen efter.

Dator: Cooler Master HAF 922 ||Asus Sabertooth 55i || Intel Core i5 760 @ 4 Ghz (Noctua NH-U12P SE2) || 16GB Kingston Hyper X @1600Mhz || Asus 2GB 6950 @ 6970 || Chieftec Super Series 750W || Corsair Force 60GB
Mobil: LG Nexus 4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Solna, Stockholm
Registrerad
Dec 2010

fixade sig, blev min prestige men fick inte tillbaks level, var en config-fil som spökade, ganska kul när jag var level 4 och sprang runt med AK47