Läskigaste du har varit med om ?? .

Permalänk
Medlem

Har varit med om några läskiga saker, krockade med moppen i sidan av en bil och slog en volt över motorhuven, var bara decimeter från att landa med ryggen före i en lyktstolpe men klarade mig undan med lårkakor på båda benen och en demolerad tumme,
Vid ett annat tillfälle mötte 4 älgar på vägen till landet på moppen sket på mig rejält när jag slog på hellyset och en stor jävla älg bara står och glor när jag kom körandes, jag tvärnitade i någon sekund och lyset åkte in i skogen så såg jag några kalvar också så jag burnade där ifrån omgående då älgmamman/pappan kanske hade blivit sura

I skolan för många år sen hände något riktigt jävla läskigt (dumt också), en skolkamrat brukade låna sin farsas bil på nätterna och brumma runt för sig själv men nu var jag med och då skulle han självklart stajla, på den lilla vägen som är ödslig nattetid brassade han på i 120-130blås med en riskokare från tidigt 90tal och han hade ingen koll på hur bilen bromsade han hade i princip 2 val, vägbom eller buske då vägen svängde för mycket och ekipaget stannade mitt inne i buskarna bara någon ynka meter ifrån en sopcontainer...darrade hela vägen hem på cykeln sen med förmodad brunrand i kalsingarna

Permalänk
Medlem

Läskigt vet jag inte men hemsk. hittade mitt ex död hemma hos henne efter att hon tagit sitt liv för 6år sedan.

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av cr1ll3:

Läskigt vet jag inte men hemsk. hittade mitt ex död hemma hos henne efter att hon tagit sitt liv för 6år sedan.

Usch, hemskt :S
Vill du berätta varför hon gjorde det?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ala_95:

Usch, hemskt :S
Vill du berätta varför hon gjorde det?

Ingen som riktigt vet varför hon gjorde det

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av cr1ll3:

Ingen som riktigt vet varför hon gjorde det

Okej, jobbigt :S

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Råkade skära en kompis med ena skidan på kinden när jag åkte slalom. Jag han inte riktigt se hur allvarligt det var, det ända jag såg att det ran lite blod, så skyndade jag mig ner efter hjälp. Tankarna i huvet var att det var väldigt illa sår och man var stressad och rädd. Men det gick bra=), läskigt att tänka hur det hade gått om man inte reagerat alls XP blä.

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Medlem

Jo, just det. Angående skada kompisar.
Var hos en kompis för längesedan och vi lekte runt med ett brännbollsträ. Det slutade med att en kompis lyckades med konststycket att slå den andra i huvudet med brännbollsträt, ganska hårt också. Det var INTE kul att se då han blev slagen i huvudet.
Som tur var gick det bra. Bara lite lätt huvudvärk ett tag och en bula som hette duga.

Pojkar, lek inte med brännbollsträn

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Blivit jagad av ilsken lastbilschaufför, jagad av en älg mitt i Lindome och nästan startat en skogsbrand är det första jag kommer på

Permalänk
Medlem

Var ca 5cm från att smälla in i en bil i en korsning med moppen idag. Det var mindre kul.
Måste se över bakbromsen, den tar ju i princip ingenting. Och låsa framhjulet är ju inte så jäkla smart i en sådan situation så det var jäääkligt nära!
Jag såg inte bilen direkt och personen i bilen såg inte mig direkt heller skulle jag tro. Aja, tittade bara neråt på hastighetsmätaren och for där ifrån och hoppas att föraren inte kände mig

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare