Permalänk

Lanbod

En kompis till mig har en liten bod med snickargrejer i. äh vafan slit ut allt och sätt in en "bänk"

Så det gjorde vi på en kväll.

Lanbod

Visa signatur

Intel Core i5 3750k | AsRock Z77 Performance | Kingston HyperX 1600MhZ 2x4gb | Asus 580 DirectCUII 1535mb |
Corsair Carbide 500R | Corsair HX750 | Western Digital Green 2TB | Schyte Kaze Master Pro |

Permalänk

Ni ska göra allt snyggt och rent sen antar jag? xD

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av PhenPhantom:

Ni ska göra allt snyggt och rent sen antar jag? xD

ja

Permalänk

när ni har fått in ett par datorer där så tror jag inte att kupévärmaren behövs

Permalänk
Skrivet av _MmattiasS_:

när ni har fått in ett par datorer där så tror jag inte att kupévärmaren behövs

näe, tror inte jag heller

Permalänk

Ja golv och tapet ska följas upp snart. ska rengöras och tak ska sättas in. riktigt värmelement

Visa signatur

Intel Core i5 3750k | AsRock Z77 Performance | Kingston HyperX 1600MhZ 2x4gb | Asus 580 DirectCUII 1535mb |
Corsair Carbide 500R | Corsair HX750 | Western Digital Green 2TB | Schyte Kaze Master Pro |

Permalänk
Medlem

awesome!, kan se mig det framför mig när det är färdigt, någon färgad ljusslinga skulle passat bra längs taket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NuclearProcessor:

Ja golv och tapet ska följas upp snart. ska rengöras och tak ska sättas in. riktigt värmelement

Kör prime95+furmark sedan är det snart uppvärmt.

Permalänk
Medlem

vill inte vara den som är den men golvet är fellagt...

Permalänk
Skrivet av plutoachilleus:

vill inte vara den som är den men golvet är fellagt...

och det gör vad?

Visa signatur

Intel Core i5 3750k | AsRock Z77 Performance | Kingston HyperX 1600MhZ 2x4gb | Asus 580 DirectCUII 1535mb |
Corsair Carbide 500R | Corsair HX750 | Western Digital Green 2TB | Schyte Kaze Master Pro |

Permalänk
Skrivet av gurraaaa:

awesome!, kan se mig det framför mig när det är färdigt, någon färgad ljusslinga skulle passat bra längs taket.

Nu har vi bestämt lite. Det ska bli en större bänk (fortsatt på kortsidan) svart porrludd i taket. (isolativt) svarta väggar och golv följt med en blå eller grön ljusslinga i tak och kanske golv. vi funderade på göra ett loft men det var alldeles för mycket jobb involverat än vad det redan är men vi ska få tillåtelse att göra allt också.

Visa signatur

Intel Core i5 3750k | AsRock Z77 Performance | Kingston HyperX 1600MhZ 2x4gb | Asus 580 DirectCUII 1535mb |
Corsair Carbide 500R | Corsair HX750 | Western Digital Green 2TB | Schyte Kaze Master Pro |

Permalänk
Medlem
Skrivet av NuclearProcessor:

och det gör vad?

Ja, det ser konstigt ut, och så tyder det på inkompetenta hantverkare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

när ni har fått in ett par datorer där så tror jag inte att kupévärmaren behövs

haha, jag skulle precis säga detsamma;P jag tror tom inte ens att dom kommer behöva den alls:P med tanke på att två datorer värmer upp ganska lätt i det trånga utrymmet^^, om dom har bra isolerat dvs.

lägg upp fler bilder senare, kan ju bli snyggt!

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk
Skrivet av plutoachilleus:

Ja, det ser konstigt ut, och så tyder det på inkompetenta hantverkare...

jaså... men jag tror knappast att någon fulfan ska komma och säga du ditt golv ligger fel...

Skrivet av Semplezz:

haha, jag skulle precis säga detsamma;P jag tror tom inte ens att dom kommer behöva den alls:P med tanke på att två datorer värmer upp ganska lätt i det trånga utrymmet^^, om dom har bra isolerat dvs.

lägg upp fler bilder senare, kan ju bli snyggt!

jo det kommer då vi har pengar och ork.

Visa signatur

Intel Core i5 3750k | AsRock Z77 Performance | Kingston HyperX 1600MhZ 2x4gb | Asus 580 DirectCUII 1535mb |
Corsair Carbide 500R | Corsair HX750 | Western Digital Green 2TB | Schyte Kaze Master Pro |

Permalänk
Medlem

lite helhets bilder på utsidan skulle ju inte skada

Visa signatur

hehehe =D

Permalänk
Medlem
Permalänk

Får det bara plats två datorer?

Ser trevligt ut

Visa signatur

Everybody makes mistakes once in a while. The trick is learning to live with it.

Permalänk
Medlem

Hur gör ni med internetuppkoppling och nätverket? (:

Permalänk

vi gjorde en riktig fuling och drog den direkt inneifrån hans hus. Vi hade ingen switch just då så då fick vi ta hans router. Vi måste även bygga om till sommaren och sänka ner bordet en bit pga att det vart lite för högt. Mer uppdateringar kommer till sommarn

Visa signatur

Intel Core i5 3750k | AsRock Z77 Performance | Kingston HyperX 1600MhZ 2x4gb | Asus 580 DirectCUII 1535mb |
Corsair Carbide 500R | Corsair HX750 | Western Digital Green 2TB | Schyte Kaze Master Pro |