Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Vällingby
Registrerad
Dec 2005

Priser sydost asien.

Hej

Jag befinner mig i singapore kommer kommer att besöka bangkok om någon vecka. jag vill inte missa min chans att köpa lite saker om det är billigare här eller där,

Undrar bara om någon som varit i bangkok vet hur priserna är jämfört med i sverige?

Här i singapore kostar tex steelseries siberia v2 nästan dubbelt mot vad den kostar hemma :/ och kameror är också för det mesta några hundralappar dyrare. vill inte bärar omkring på sakerna om det kostar samma sak hemma.

det jag är intresserad av är dlinks boxee.

Mvh mamed

| Q6600 @ 2,4Ghz, Tuniq tower | Geforce 250GTS | Corsair 6x1024MB @ 800Mhz | Gigabyte DS3 | Corsair Powersuply 520W | Samsung 500GB HDD | Antec P182 | Win7 64bit |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Boden
Registrerad
Dec 2002

De två svängar jag varit i Bangkok (1998 & 2007) så har priserna varit likadana om inte dyrare än i Sverige, tyvärr.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finspång
Registrerad
Maj 2011

Om du tar flodbåten till Pratunam så tar du och går till Panthip Plaza som ligger i närheten så hittar du det mesta. Priserna var inte super billigare än hemma men något fynd kan man nog göra.

I Bkk alltså

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2007

När jag shoppade kamera i Singapore så var det betydligt billigare än i Sverige men jag fick pruta ordentligt. Vilket tar en massa tid men vad gör man inte för att spara några tusenlappar...