(Bluetooth?)-Headset till dator/PS3.

Permalänk
Medlem

(Bluetooth?)-Headset till dator/PS3.

Jag söker ett headset som jag kan använda till både dator och PS3.
Det ska användas primärt till spelande och jag vill ha spelljudet från mitt PS3 i dem (då jag bor hemma fortfarande), men jag vet inte om det går.
Jag kan absolut noll om headset och vänder mig därför till er.
Jag lyssnar en hel del på metal och det kan vara ett plus om de återger musiken bra.

Skulle föredra ett pris på max 1000 kronor, då jag egentligen inte är någon finsmakare när det gäller ljud.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Skrivet av v1lle:

Jag söker ett headset som jag kan använda till både dator och PS3.
Det ska användas primärt till spelande och jag vill ha spelljudet från mitt PS3 i dem (då jag bor hemma fortfarande), men jag vet inte om det går.
Jag kan absolut noll om headset och vänder mig därför till er.
Jag lyssnar en hel del på metal och det kan vara ett plus om de återger musiken bra.

Skulle föredra ett pris på max 1000 kronor, då jag egentligen inte är någon finsmakare när det gäller ljud.

Kan inget om blåtands headsets men tänkte bara säga att philips har ett par för en 7hundring som är värdelöst ljud i, så skippa dem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dougielol:

Kan inget om blåtands headsets men tänkte bara säga att philips har ett par för en 7hundring som är värdelöst ljud i, så skippa dem

Alltid något.

Jag antar att Bluetooth är det enda som funkar till PS3:an. Det går väl inte med USB?
Jag kan leva med sladd, så länge den räcker till och inte är för kort.

Visa signatur

GTX1070 - i7 4790 - 32GB RAM

Permalänk
Skrivet av v1lle:

Alltid något.

Jag antar att Bluetooth är det enda som funkar till PS3:an. Det går väl inte med USB?
Jag kan leva med sladd, så länge den räcker till och inte är för kort.

har en kompatibilitetslista på jobbet, kan checka in den och citera i veckan