Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Agonotheta:

Ja och det är inte så konstigt.
Jag ser det som du jämnställer lådbilsrally med formel 1.

Nä men kan tyvärr inte ändra titeln nu så...

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC

Permalänk
Medlem

När vi ändå pratar extremsport, någon som vet någon sida där man kan se red bull x-fighters? Riktigt tråkigt att freecaster.tv verkar ha slutat med att visa det
Skulle även vara nice om någon vet var man kan få tag på x-games 2010 och best trick. Tänker på fmx då det är den enda roliga sporten att kolla på

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Okej, själv åker jag runt på ett par Armada JJ 185 + Salomon STH. Riktigt sköna i puder och de funkar helt okej i pisten. Inte så tunga heller.

Trevligt trevligt!

Dock så skulle jag köpt ett par Duke ist men de är rätt tunga och dyra.. men men får knata med skidorna på ryggan ist

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

På vintern bosätter jag mig på något ödsligt berg med mycket puder och shreddar sönder, på vår/höst och sommar så blire kappsegling (fan vet om det är en extremsport, men kul är det) och sen lallar jag runt på en långplanka också

Visa signatur

Moderkort: ASUS Maximus III Formula | Processor: Intel i7 860 @ 3.82GHz | Minnen: 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Grafikkort: XFX 5870 1GB | Kylare: Noctua NH-D14 | Nätagg: Corsair HX850W
Moderkort: MSI 880GMA-E45 | Processor: AMD Athlon II x2 245e | Minnen: 4GB Dominator GT 1600MHz | Kylare: Scythe BIG Shuriken | Nätagg: Seasonic X-Fanless 400W | 12TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudstone:

Försök inte att se dem som "sådana". Surfingkulturen har äntligen blommat upp igen och det är inget annat än bra. Longboard är till för att surfa på asfalt och ger en sjukt go känsla, och alla kan börja nästan oavsett ålder. Jag har sett gubbar, 60+ glida runt

Longboard är inte asfalt. Longboard som uttryck är "snott" från surfingens Longboard som har existerat längre än din pappa är gammal.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunde:

Longboard är inte asfalt. Longboard som uttryck är "snott" från surfingens Longboard som har existerat längre än din pappa är gammal.

Jo tack, det vet jag mycket väl. Longboarden (eller den långa skateboarden om du nu tycker att surfkulturen har patent på ordet longboard) uppfanns för att människor ville känna surfkänslan även på asfalt.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

När jag började åka snowboard -93 så var det en extremsport så jag antar att jag är extremsportare

min första egna "riktiga" bräda Hooger Booger med Wombat bindningar så man stod 2-3cm ovanför brädan hehe
http://www.hochkeilhaus.at/pez/museum/images/thumb/t_blaster....

Vet inte hur jag gör för att få bilden direkt i inlägget..

Permalänk
Medlem

Hoppar ut från ett flygplan på 4000 meters höjd, relativt extremt

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jilted82:

Hoppar ut från ett flygplan på 4000 meters höjd, relativt extremt

Jag med känns alltid bra!

Finns endå en del på Swec som hoppar

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!
__________________
Projekt CM 334 ->1337 @ H2O :: Bread-Box HTPC :: Bread-Brain NAS