Call of Duty: Modern Warfare 3 i ny teaser

Permalänk
Melding Plague

Call of Duty: Modern Warfare 3 i ny teaser

En filmsnutt på kommande Call of Duty: Modern Warfare 3 lockar spelsugna med storslagna miljöer i både USA och Europa.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

förväntade mig mera av trailern.

Permalänk
Medlem

Blir folk fortfarande hypade för ett CoD spel. Känns så uttjatat, pasé på något vis.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

haha var det en VOLVO polisbil mitt vänstra öga skådade ? Man fick ej se mycket men huvva vad ja längtar ! vilket spel i serien tror ni denna är mest lik ? mw2 med dedikated + likte ändringar+theatre mode, hade ju varit ett grymt spel !

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Medlem

Hype: on. Ska bli riktigt skoj att köra igenom!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

När man sett BF3 gameplay känns det här föga upphetsande, kan väll tänka mig att lägga några timmar på singleplayer möjligtvis.

Permalänk
Medlem

Ser riktigt dåligt ut. Samma kassa grafikmotor antar jag? BF3 väljer jag alla dagar i veckan

Visa signatur

[Intel i7 4770K] [ GTX 1070] [Asus ROG VI Gene] [Corsair AX860] [Corsair 16GB Vengeance LP] [120GBIntel 520] [Bitfenix Phenom M]

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Och nu kommer hatarna in.

Haters gon' hate.

Permalänk
Medlem
Skrivet av brajonk:

haha var det en VOLVO polisbil mitt vänstra öga skådade ? Man fick ej se mycket men huvva vad ja längtar ! vilket spel i serien tror ni denna är mest lik ? mw2 med dedikated + likte ändringar+theatre mode, hade ju varit ett grymt spel !

Brittiska polisen använder Volvo. Är det för en gångs skull inte en konsol port som släpps så kommer det köpas annars äre stomp em in the nuts som gäller!

Visa signatur

13700k-32gb 3200mhz-RTX3080

Permalänk
Medlem

Tycker CoD SP brukar vara en höjdare.
Förresten, palla vara fanboys till vilket spel som är "bäst".
Man spelar väl för sin egen skull och inte andras?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nivv:

Ser riktigt dåligt ut. Samma kassa grafikmotor antar jag? BF3 väljer jag alla dagar i veckan

Kassa?
Själv tycker jag nästan att man skulle kunna kalla MW2 för vackert.
Snyggaste spelet jag har testat hittills.

Och ja, jag har testat Metro 2033 och Crysis på ultra.

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Fruktansvärt tråkig trailer, inget nytt, ser ut exakt som MW2 med samma modeller, animationer miljöer osv.

Det märks redan nu att IW är dött, cod 4 och mw2 hade betydligt mer innehållsrika och intressanta trailers.

Permalänk
Medlem

Nej.

Fy för detta, blir inte det minsta upphetsad

Uttjatat som någon ovan sa, det är allt för likt black ops...och...mw2

Nej, detta kommer jaf definitivt inte köpa. Blir helt klart BF3 för mig.

OffT:
Bara jag som saknar dem gamla WWII spelen? :3
1942 var en fröjd att spela när det kom DÄR kan vi snacka om berättigat hype!

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av BareHipster:

Kassa?
Själv tycker jag nästan att man skulle kunna kalla MW2 för vackert.
Snyggaste spelet jag har testat hittills.

Och ja, jag har testat Metro 2033 och Crysis på ultra.

Skaffa glasögon, om det inte tycker det är fult så är det något som inte stämmer..

Permalänk
Medlem

Gillar inte CoD och speciellt inte singleplayern. Samma amerikanska story som andra spel fast ännu mer extrem. Amerikanska soldater gör hjältemodiga insatser och skjuter fega muslimer som beter sig som djur. Ser inte bättre ut i denna då amerikanarna måste försvara västvärlden mot de onda terroristerna som spränger allt i sin väg. Väldigt svart på vitt. USA är bra och muslimer är inte bra. Det ger en vädigt felaktig syn på t.ex kriget i mellanöstern.

Men muliplayern är ju bra. Man tröttnar aldrig på att spela cod4 på lan även om grafiken inte är den bästa. Lite som cs

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk

Av trailern att dömma verkar det inte vara några nyheter inom varesig grafik eller spelupplägg, men jag älskar mw spelen så jag kommer nog bli nöjd hoppas man har en ny dator då bara.

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Ser ut som en expansion till MW2.

Permalänk
Medlem

Det är samma spelmotor. Activision vill bara mjölka mer pengar! Så äckligt.
Visst kommer man köpa spelet, köra igenom SP och köra några timmar MP innan man upptäcker sånt skit det är.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Jonathanknet:

Skaffa glasögon, om det inte tycker det är fult så är det något som inte stämmer..

Fast, fult är det ju inte.
Tycker du det är fult är det ju pinsamt att du inte kan se bort från din kärlek till (antagligen) Battlefield, så kanske är du som ska skaffa glasögon?

Visa signatur

[ Fractal Design R3 ] [ Corsair AX850 ] [ AMD Phenom II 955BE C3 @ 4.5GHz ] [Asus Crosshair IV Formula] [GTX 470 Gainward 825core/1650shader/1895mem] [ 16GB Dominator 2000MHz ] [ Corsair Force 120gb + 1TB WD Black 64mb Cache ]
[ Corsair Hydro H70 med 2xScythe Gentle Typhoon 1150rpm] [ Win7 x64 Pro]

Permalänk
Medlem

Detta KOMMER BLI ETT KÖP! Jag bara älskar CoD MW2 online. och de kommer nog bli en del sköna MP maps till MW3. GILLAS!

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Håller med tidigare inlägg om att det ser mer ut som en expansion till MW2..

Permalänk
Medlem

Tycker inte det ser så dåligt ut

Permalänk
Medlem

Storyn verkar bra, men synd att det är samma grafik igen...

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Storyn verkar bra, men synd att det är samma grafik igen...

Men köper man ett spel för att kolla på grafiken eller för att ta del av storyn?

Jag gillar CoC MW2 då de faktiskt har en skön story och sköna kommentarer från karaktärer i videos och i spelet.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Medlem

Tjah jag kommer nog köpa det ivf gillar alltid att lira CoD single player.
Blir som sagt en fin FPS höst att se fram emot med CoD och BF3.!

Happy gaming.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64

Permalänk
Skrivet av _NsMs_:

Gillar inte CoD och speciellt inte singleplayern. Samma amerikanska story som andra spel fast ännu mer extrem. Amerikanska soldater gör hjältemodiga insatser och skjuter fega muslimer som beter sig som djur. Ser inte bättre ut i denna då amerikanarna måste försvara västvärlden mot de onda terroristerna som spränger allt i sin väg. Väldigt svart på vitt. USA är bra och muslimer är inte bra. Det ger en vädigt felaktig syn på t.ex kriget i mellanöstern.

Men muliplayern är ju bra. Man tröttnar aldrig på att spela cod4 på lan även om grafiken inte är den bästa. Lite som cs

Du har antagligen inte kört CoD: Black Ops. Jag kan erkänna att CoD4 singleplayern inte var så bra. Men Jag tror att jag nästan hurrade i slutet av Black Ops singleplayern

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ant3:

Men köper man ett spel för att kolla på grafiken eller för att ta del av storyn?

Jag gillar CoC MW2 då de faktiskt har en skön story och sköna kommentarer från karaktärer i videos och i spelet.

Jag kommer köpa det för MP med polare, men enda nackdelen är ju att se samma grafik i en spelserie flera år irad...

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

jag ryser när jag kollar på videon xD
damn! längtar tills detta kommer ut!

Visa signatur

Intel Core i5 2.8 Ghz @3.4Ghz|Corsair H70|Asus Maximus III Formula P55|Corsair 8GB 1600MHz XMS3 DHX+| ZOTAC GTX 470 1280MB|650D,
B-log; Riverst0ne

Permalänk

Alltid gillat COD multiplayern, högt tempo på relativt små banor.
Single playern brukar vara relativt kort men ha en schyst story.
Har köpt alla tidigare cod spel så blir nog sittande med detta å

Självklart blir det lite BF3 när det kommer å.
Helt annan multiplayer där, skönt med omväxling.

Förstår inte hur vissa kan sitta å gnälla på att COD suger för att de kör med samma grafikmotor som tidigare.
Tittat på CS 1.6 på länge ?
Drösvis med folk som spelar det, garanterat inte för att det är snyggt.

Bra grafik höjer ju spelupplevelsen i RPG's etc.
FPS kan få vara lite "fulare" bara det har ett bra upplägg.

Det är MIN åsikt. Alla tycker olika!

//BG

Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem

Alltså, hur många sånna här "likadana" spel finns det egentligen?
Och de säljer alla som smör i solsken.
Men jag tycker det är jävligt trist.